  • 31. Data: 2017-05-21 00:11:55
    Temat: Re: problem z siecią
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-05-18 o 19:35, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > ale jaki jestem dumny, czując wspólnotę z europą...

    Ale Europejczycy cie nie lubią.

  • 32. Data: 2017-05-21 00:11:59
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-05-18 o 19:19, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > e tam, sprzęt prosto z unii europejskiej, zakupiony za 10x tyle co na
    > allegro...

    Dlatego nie działa.

  • 33. Data: 2017-05-21 00:12:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-05-18 o 18:56, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > jest taki problem, jest jeden komp wpięty do switcha,
    > po włączeniu tego kompa sieć działa - pingi ok...
    > następnie włączamy drugi komp - sieć na pierwszym się rwie, pingi
    > tracone...
    >
    > co może być problemem?
    >
    > P.S.
    > uprzedzając miazgę liderami popis/eu dopowiem, że pingi tracone są od
    > razu po włączeniu komputera - czyli nawet w trakcie BIOSu i ładowania
    > systemu...

    I tak nie zrozumiesz jak działa PO-wski switch.

  • 34. Data: 2017-05-21 00:12:08
    Temat: Re: [OT] problem z siecią
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-05-20 o 18:36, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:

    > to jak chłopaki pomożecie mi odbudować model optymalny lidera popis/eu?

    Nie, bo my nie pomagamy niechętnym Tuska.

    > mimo moich wielokrotnych prób nie jestem w stanie zniżyć się aż do
    > waszego powskiego poziomu... potrzeba waszego wsparcia...

    Skoro nie jesteś w stanie się zniżyć to nadaremna nasz pomoc.

    > a co myślicie o OLMW? starczy wam odwagi, żeby się wpisać? czy tylko
    > postrzelacie z dupy, oczywiście triumfując...

    Myślę, że spokojnie możesz strzelać z d...

  • 35. Data: 2017-05-21 00:14:47
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-05-20 o 22:25, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
    > tak ja jestem głupi (zwłaszcza jeśli chodzi o wnioski końcowe) ale to
    > co napisałem wcześniej, chyba wyklucza taką możliwość?
    >
    > oczywiście mogę coś tam podłubać - jednak ciekawi mnie co to za
    > ciekawy i tajemniczy przypadek... jak wiele w moim dziwnym życiu po
    > wejściu do wolnej europy...

    Ale to jest tajemna wiedza POwców.

  • 36. Data: 2017-05-21 11:40:22
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    teeeeee, amerykański komandos:

    http://www.stefczyk.info/publicystyka/opinie/kuzmiuk
    -polska-przyciagnela-miliardy-usd-inwestycji-zagrani
    cznych-,20151212944

    pogadajmy: WY CZY NIE WY?

  • 37. Data: 2017-05-21 13:19:20
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > to by oznaczało, że wie co to jest autorefleksja, a ta wiedza jest

    e tam, autorefleksja...
    autorefleksja to gówno!

    wnioskowanie, wnioskowanie końcowe, to jest to!

  • 38. Data: 2017-05-21 19:32:51
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > myslę, że takich osób znajdzie się tu spory tłum...

    osób mających go w KF? :)

  • 39. Data: 2017-05-21 19:49:59
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > osób mających go w KF? :)

    wybaczy mi śmiałość, ale co skłoniło kolegę żeby przejść na stronę
    wersji liderów popis/eu?
    jakiś postępujący zanik mózgu wynikający ze ostrych stymulacji
    europejską propagandą wolność w wyzwoleniu?
    nie ogarniam...

  • 40. Data: 2017-05-21 19:58:07
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Te służby to personel POwskiego psychiatryka.

    w sumie fakt, specjaliści od wyłącz/załącz zasilanie... no chyba, że
    jeszcze "na krótko"...