  • 1. Data: 2018-10-19 20:23:46
    Temat: program do oglądania materiałów z kamerek
    Od: p0li <p...@t...net>

    w sumie nie wiem czy na ta grupę ale zapytam

    szukam jakiegos programu który pozwoli mi ogladac materiał z kamerek
    pokładowych jednocześnie z poglądem na mapie i wykresem prędkości w
    osobnych okienkach

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 2. Data: 2018-10-19 20:52:14
    Temat: Re: program do oglądania materiałów z kamerek
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-10-19 o 20:23, p0li pisze:
    > w sumie nie wiem czy na ta grupę ale zapytam
    >
    > szukam jakiegos programu który pozwoli mi ogladac materiał z kamerek
    > pokładowych jednocześnie z poglądem na mapie i wykresem prędkości w
    > osobnych okienkach

    Jakich?

  • 3. Data: 2018-10-19 20:55:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pozwolisz ze kolokwialnie spytam na chuj chcesz ogladac to co kamerka nagrala? Od
    kilku lat korzystam z kamerek i do glowy mi nie przyszlo ogladac co nagraly. Kamerka
    w samochodzie ma robic za czarna skrzynke i dupochron. Ostatnie 15 minut nagrania w
    sam raz jest.

  • 4. Data: 2018-10-19 20:58:00
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    w samochodzie ma robic za czarna skrzynke i dupochron. Ostatnie 15 minut nagrania w

    jeśli dobrze zrozumiałem i dorozumiałem to jemu chodzi o monitoring
    kierowców - bo po kiego innego grzyba mu wykres prędkości i podgląd
    kamerki pokładowej? Zapytał się dupnie to teraz dywagujemy....

  • 5. Data: 2018-10-19 21:03:09
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-10-19 20:23, p0li wrote:
    > w sumie nie wiem czy na ta grupę ale zapytam
    >
    > szukam jakiegos programu który pozwoli mi ogladac materiał z kamerek
    > pokładowych jednocześnie z poglądem na mapie i wykresem prędkości w
    > osobnych okienkach

    Nie jestem pewien, czy protokół dodawania danych geolokalizacyjnych do
    pliku wideo jest jakoś standaryzowany. Możesz przetestować program do
    kamerki Blaupunkta:
    https://www.blaupunkt.com/fileadmin/user_upload/Serv
    ice/SERVICEDOKU_ZIEL/SW/WINDOWS/1131599130001_SW_WIN
    .zip

  • 6. Data: 2018-10-19 21:03:39
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 19.10.2018 o 20:23, p0li pisze:
    > szukam jakiegos programu który pozwoli mi ogladac materiał z kamerek
    > pokładowych jednocześnie z poglądem na mapie i wykresem prędkości w
    > osobnych okienkach

    Szukasz programu czy rozwiązania? Bo tanio nie będzie. Chcesz
    strumieniować obraz na żywo z kamerek?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2018-10-19 21:04:39
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-10-19 21:03, Uncle Pete wrote:

> [...]
    > kamerki Blaupunkta:
    > https://www.blaupunkt.com/fileadmin/user_upload/Serv
    ice/SERVICEDOKU_ZIEL/SW/WINDOWS/1131599130001_SW_WIN

    Chyba że Ci chodzi, jak zgaduje Sirapacz, o monitoring kierowców, więc
    ten programik na pewno nie będzie pasował.

  • 8. Data: 2018-10-19 23:00:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po co do monitoringow kierowcow kamera? Sam GPS wystarczy. A sprzezony z siecia
    telefoniczna daje mozliwosc kontroli na biezaco.

  • 9. Data: 2018-10-20 10:27:37
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2018-10-19 20:55:10 niejaki Zenek Kapelinder napisał:
    > Pozwolisz ze kolokwialnie spytam na chuj chcesz ogladac to co kamerka nagrala?

    kolokwialnie odpowiem - a chuj cie to obchodzi?

    mam taka potrzebę i pytam w miejscu gdzie uzyskanie odpowiedzi jest
    najbardziej prawdopodobne

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 10. Data: 2018-10-20 10:31:15
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2018-10-19 20:58:00 niejaki sirapacz napisał:

    > jeśli dobrze zrozumiałem i dorozumiałem to jemu chodzi o monitoring

    nie

    chodzi mi o zebranie danych do profilu trasy do póżniejszej analizy
    hipotetycznego zużycia paliwa - dane video sa drugorzędne - tylko do
    stwierdzenia czy dany manewr wynikał z kształtu drogi czy ruchu itd

    --
    P0zdrawiam
    p0li