  • 11. Data: 2018-10-20 10:31:48
    Temat: Re: program do oglądania materiałów z kamerek
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2018-10-19 21:03:09 niejaki Uncle Pete napisał:

    > Nie jestem pewien, czy protokół dodawania danych geolokalizacyjnych do
    > pliku wideo jest jakoś standaryzowany. Możesz przetestować program do
    > kamerki Blaupunkta:
    > https://www.blaupunkt.com/fileadmin/user_upload/Serv
    ice/SERVICEDOKU_ZIEL/SW/WINDOWS/1131599130001_SW_WIN
    .zip

    dzięki - zassam i potestuję

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 12. Data: 2018-10-20 10:33:25
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2018-10-19 21:03:39 niejaki Mateusz Bogusz napisał:

    > Szukasz programu czy rozwiązania? Bo tanio nie będzie. Chcesz
    > strumieniować obraz na żywo z kamerek?

    szukam programu - monitoring online mnie nie interesuje - to ma być
    jednowazowy pomiar profilu trasy

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 13. Data: 2018-10-20 11:48:51
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 20.10.2018 o 10:33, p0li pisze:
    > szukam programu - monitoring online mnie nie interesuje - to ma być
    > jednowazowy pomiar profilu trasy

    Napisz w takim razie w czym masz aktualnie zarejestrowaną trasę, to
    dobierzemy program.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 14. Data: 2018-10-20 22:20:39
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Po co do monitoringow kierowcow kamera? Sam GPS wystarczy. A sprzezony z siecia
    telefoniczna daje mozliwosc kontroli na biezaco.

    Do butki pszypienty?

  • 15. Data: 2018-10-21 16:14:23
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2018-10-19 20:23:46 niejaki p0li napisał:
    > w sumie nie wiem czy na ta grupę ale zapytam
    >
    > szukam jakiegos programu który pozwoli mi ogladac materiał z kamerek
    > pokładowych jednocześnie z poglądem na mapie i wykresem prędkości w
    > osobnych okienkach

    odpowiem tu - może ktoś bedzie miał podobną potrzebę

    - program blaupunkta nie widział moih plików - ani video ani danych
    telemetrycznych

    - program DATAKAM PLAYER aka Registrator Viewer - jeden pliczek który
    *zapewnia pelen podgląd video, trasy na mapie, profilu prędkości,
    odległości, przeciążeń i wiele innych
    *czyta pliki z wielu różnorodnych urządzeń
    *jest darmowy
    *w stanie sote ma problem z api googla ale mały wpisik w rejestrze załatwia
    ten problem
    *link
    https://www.dropbox.com/s/pcd9s6q7xs61wah/Registrato
    rViewer_v.6.0.0.22c.zip?dl=0

    - program Dashcam Viewer - tu już trzeba instalować
    *realizuje funkcje praktycznie jak RV tylko okna ma dla każdej funkcji
    osobno i jest bardziej kolorowy
    *czyta pliki w ponad 70 formatach
    * w wersji darmowej jedynym ograniczeniem jest możliwość podglądu tylko 2
    plików jednoczesnie
    *wersja bez tego ograniczenia kosztuje 25$
    *link (pierwszy z brzegu)
    https://www.dobreprogramy.pl/Dashcam-Viewer,Program,
    Windows,74450.html

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 16. Data: 2018-10-21 16:24:11
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-10-21 o 16:14, p0li pisze:
    > (...)
    > odpowiem tu - może ktoś bedzie miał podobną potrzebę
    > (...)

    Dzięki :)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 17. Data: 2018-10-21 21:44:15
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Pozwolisz ze kolokwialnie spytam na chuj chcesz ogladac to co kamerka nagrala? Od
    kilku lat korzystam z kamerek i do glowy mi nie przyszlo ogladac co nagraly. Kamerka
    w samochodzie ma robic za czarna skrzynke i dupochron. Ostatnie 15 minut nagrania w
    sam raz jest.

    Ma taka potrzebę, a tobie chuj do tego. Nie wpierdalaj się, skoro nie
    umiesz pomóc.

  • 18. Data: 2018-10-22 10:17:37
    Od: ks <k...@g...com>

    W dniu 2018.10.19 o 20:23, p0li pisze:
    > w sumie nie wiem czy na ta grupę ale zapytam
    >
    > szukam jakiegos programu który pozwoli mi ogladac materiał z kamerek
    > pokładowych jednocześnie z poglądem na mapie i wykresem prędkości w
    > osobnych okienkach

    ja parę lat temu znalazłem takie coś:

    http://gis4all.org/category/action-cam/

    program dawno nie aktualizowany, ale ogólnie działa z logiem nmea i plikami z
    kamery video.
    pozdrawiam Krzysiek

  • 19. Data: 2018-10-22 10:24:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 21 października 2018 21:44:37 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Ma taka potrzebę, a tobie chuj do tego. Nie wpierdalaj się, skoro nie
    > umiesz pomóc.

    Dużo pomogłeś autorowi wątku.