  • 11. Data: 2017-11-04 12:29:39
    Temat: Re: przesyłanie zdjęć ze smartfona na pc
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-11-03 o 20:27, denat 'POPIS/EU pisze:
    > czy można jakoś przesłać zdjęcie ze smartfona na pc?
    > nie mając blutooth?

    Można.

  • 12. Data: 2017-11-04 12:51:24
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "denat 'POPIS/EU" <N...@g...pl> wrote in message
    > czy można jakoś przesłać zdjęcie ze smartfona na pc?
    > nie mając blutooth?

    Jak Android , to airdroid i po wireless to zrobisz.

  • 13. Data: 2017-11-04 13:05:11
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "denat 'POPIS/EU" <N...@g...pl> napisał w wiadomości

    > tak zapom niałem
    >
    > bez usb

    Kup skaner :)

    --
    marfi

  • 14. Data: 2017-11-04 15:08:00
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 03.11.2017 o 20:27, denat 'POPIS/EU pisze:
    > czy można jakoś przesłać zdjęcie ze smartfona na pc?
    > nie mając blutooth?
    tak. Na smartfonie uruchamiasz serwer ftp (taki program do sciągnięcia z
    internetu), następnie na PC "logujesz" się do "telefonu" i pobierasz
    fotki, pliki....

    ToMasz

  • 15. Data: 2017-11-04 15:17:50
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-04 o 11:34, RadoslawF pisze:

    > Jak gość się spyta o wynajm pokoju to każesz mu kupić mieszkanie
    > czy zbudować dom?
    >

    > Pozdrawiam
    Zbudować dom!

    --
    animka

  • 16. Data: 2017-11-04 18:00:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-04 o 15:17, Animka pisze:

    > Zbudować dom!

    Czyli rację mają ci którzy piszą że jesteś kretynką.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2017-11-04 19:14:55
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-11-03 o 20:27, denat 'POPIS/EU pisze:
    > czy można jakoś przesłać zdjęcie ze smartfona na pc?
    > nie mając blutooth?

    Najprościej udostępnić odpowiedni folder na PC i przez WiFi skopiować
    zdjęcie/a do folderu.

  • 18. Data: 2017-11-04 19:17:19
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dz,
    nie ogarniam, może jakaś instrukcja dla słabych intelektualnie jak ja?

  • 19. Data: 2017-11-04 19:38:56
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-04 o 18:00, RadoslawF pisze:

    > Czyli rację mają ci którzy piszą że jesteś kretynką.
    >

    > Pozdrawiam
    Po cholerę pozdrawiasz pederasto kretynie?

    --
    animka

  • 20. Data: 2017-11-04 19:47:20
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Po cholerę pozdrawiasz pederasto kretynie?

    i dlatego uważam, że mój pomysł ze stroną http://dupostrzelcommowimynie.eu/
    jest po porostu genialny - miejsce do "dyskusji merytorycznych!{"