  • 1. Data: 2017-11-03 20:27:27
    Temat: przesyłanie zdjęć ze smartfona na pc
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    czy można jakoś przesłać zdjęcie ze smartfona na pc?
    nie mając blutooth?

  • 2. Data: 2017-11-03 20:38:33
    Temat: Re: przesyłanie zdjęć ze smartfona na pc
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-11-03 o 20:27, denat 'POPIS/EU pisze:
    > czy można jakoś przesłać zdjęcie ze smartfona na pc?
    > nie mając blutooth?

    Kablem USB.

  • 3. Data: 2017-11-03 20:40:27
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-03 o 20:27, denat 'POPIS/EU pisze:
    > czy można jakoś przesłać zdjęcie ze smartfona na pc?
    > nie mając blutooth?
    Kuo sobie dongiel blutooth radio za ok 1 zł na allegro i podłącz do
    komputera.

    --
    animka

  • 4. Data: 2017-11-03 20:48:03
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-11-03 o 20:40, Animka pisze:
    > Kuo sobie dongiel blutooth radio za ok 1 zł na allegro i podłącz do
    > komputera.

    Z tego co widzę pytał się:
    "czy można jakoś przesłać zdjęcie ze smartfona na pc nie mając bluetooth?"
    A nie, gdzie i za ile kupić adapter BT.

  • 5. Data: 2017-11-03 20:48:59
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-11-03 o 20:38, t-1 pisze:

    > Kablem USB.
    A druga metoda pocztą na swój adres.

  • 6. Data: 2017-11-03 23:09:42
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-11-03 o 20:48, t-1 pisze:

    > Z tego co widzę pytał się:
    > "czy można jakoś przesłać zdjęcie ze smartfona na pc nie mając bluetooth?"
    > A nie, gdzie i za ile kupić adapter BT.

    Jeszcze można zadać drugie pytanie: wspomnianego BT nie ma w telefonie,
    czy nie ma go w PC.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2017-11-04 00:17:59
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Z tego co widzę pytał się:
    > "czy można jakoś przesłać zdjęcie ze smartfona na pc nie mając
    > bluetooth?"
    > A nie, gdzie i za ile kupić adapter BT.
    To niech sobie kupi.

    --
    animka

  • 8. Data: 2017-11-04 11:34:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-04 o 00:17, Animka pisze:

    > To niech sobie kupi.

    Jak gość się spyta o wynajm pokoju to każesz mu kupić mieszkanie
    czy zbudować dom?

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2017-11-04 12:00:53
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    tak zapom niałem

    bez usb

  • 10. Data: 2017-11-04 12:02:49
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    spokojnie, spokojnie
    ten pomysł żeby zakupić dongla do laptopa nie jest aż taki zły...

    jednakże...

    kiedyś gdy tesotwałem to z jakimś starm telefonem to miałem tylko same
    problemy... totalnie nie ogarniałem jak się tego używa...

    coś się teraz zmieniłoo? jeśłi chodzi o smartfony?