  • 271. Data: 2013-10-30 15:01:21
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:3...@b...poznan.pl...

    > Bez powodu - oczywiście ze nie.

    Nie dla wszystkich w tym wątku jest to oczywiste.

    > Tylko ze te powody bywają bardzo różniste.
    > Ale zwracam uwage ze czesc twierdzi cos jednak innego, mianowicie ze
    > kierowca powinien jechac maksymalnie szybko a nie ze moze jechac
    > maksymalnie wolno.

    W tym konkretnym przepisie nie ma ani słowa o szybko lub wolno, jest tylko o
    nieutrudnianiu.

    > I miałem wrazenie ze raczej o tym rozmawiamy, czyli czy wolno mi jechac 80
    > na 90 chociaz droga pusta i auto ma możliwośc przyspieszenia.
    > Ale rozumiem, ze tutaj jest miedzy nami zgoda i nie rozciągasz tego
    > przepisu do takiego absurdu?

    Jak droga pusta to z punktu widzenia tego przepisu wolno Ci jechać z
    prędkością jak Ci się podoba. Ten przepis zabrania utrudniania ruchu bez
    powodu, a nie nakazuje jazdę z maksymalną dozwoloną prędkością.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 272. Data: 2013-10-30 15:03:54
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup

    > Zaciekawiles mnie, przyklady? ;-)

    Była kiedyś taka zabawa w Pszczynie na śląsku. Młodzież kładła się na drodze
    i wygrywał ten kto ostatni się poderwie i ucieknie. Kilku nie zdążyło i
    prokuratura początkowo próbowała karać kierowców, aż dopiero w którejś
    instancji ktoś inteligentny orzekła że kierowca nie ma obowiązku spodziewać
    się kogoś leżącego na asfalcie i ubranego na szaro.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 273. Data: 2013-10-30 16:59:52
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Pisałem wielokrotnie.

    Napisz choć raz tak, by czytając przepis dało się zauważyć zbieżność twojej
    wypowiedzi z nim.

  • 274. Data: 2013-10-30 17:02:00
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

    > Wszystkim

    To nie ma takiej możliwości. Zawsze komuś może przeszkadzać.

    > Czego nie rozumiesz w tym prostym zdaniu?

    O co pytasz ?

    > Masz jechać z taką prędkością by nikomu nie utrudniać

    To nie ma takiej możliwości. Zawsze komuś może przeszkadzać.

    > (a jednocześnie jechać zgodnie z innymi paragrafami i punktami)

    A tego nie ma w przepisie czyli może być tak, że inne przepisy odpadają.

  • 275. Data: 2013-10-30 17:38:56
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Piękna historia tyle nie mająca nic wspolnego z dyskusja.

    Co Ty nie powiesz

  • 276. Data: 2013-10-30 18:39:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Pogoda, ciemność, las itd. też są uwarunkowane w przepisach. Np. obowiązek
    > jazdy z taką prędkością by się móc zatrzymać w zasięgu świateł mijania
    > itp.

    To już nie przepisy, a dyrdymały wymyślane przez niektórych upośledzonych
    sędziów.

  • 277. Data: 2013-10-30 22:46:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Napisz choć raz tak, by czytając przepis dało się zauważyć zbieżność
    > twojej wypowiedzi z nim.

    Jak dotychczas nie zauwazyłes to nawet nie bede próbował cię przekonać.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."