  • 101. Data: 2013-10-25 16:20:50
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 25 Oct 2013 16:10:14 +0200 osobnik zwany Ergie napisał:

    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup

    > Nie - dopóki jesteś sam na drodze. Jeśli jednak taka jazda spowoduje
    > powstanie korka to jak najbardziej ma zastosowanie.

    a jak będę jechał 80/80 a reszta 100/80 i powstanie korek to też?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 102. Data: 2013-10-25 16:23:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 25 Oct 2013 16:08:56 +0200 osobnik zwany Ergie napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Jeśli inni będą chcieli jechać 90 i powstanie korek to tak - będzie to
    > utrudnianie.

    > Przepis nic nie mówi na temat różnicy prędkości od której należy go
    > stosować.

    no właśnie. Czyli to co piszesz to sa wyłącznie twoje wymysły

    > Tu nie chodzi o problem tylko przestrzeganie prawa. Jak ktoś ma problem
    > z jazdą 70/70, 80/80, 90/90 to nie powinien siadać za kierownicę.

    po pierwsze to ma prawo tak jechać dopóki na drodze nie ma minimalnej
    prędkości. Po drugie ma prawo byc zmęczony albo nie widzieć dobrze drogi,
    po trzecie może chcieć podziwiać widoki. I nic to nie ma wspólnego czy
    jest w stanie czy nie. Bo równie dobrze możesz powiedzieć, że jak nie umie
    200/80 to tez niech nie jeździ. Droga to nie tor wyścigowy.

  • 103. Data: 2013-10-25 16:56:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-25 16:08, Ergie pisze:

    > Jeśli inni będą chcieli jechać 90 i powstanie korek to tak - będzie to
    > utrudnianie.

    Nie z punktu widzenia prawa.

    > Przepis nic nie mówi na temat różnicy prędkości od której należy go
    > stosować.

    Dobrze, że sam na to wpadłeś.

    > Tu nie chodzi o problem tylko przestrzeganie prawa. Jak ktoś ma problem
    > z jazdą 70/70, 80/80, 90/90 to nie powinien siadać za kierownicę.

    Przestrzeganie prawa - wygląda na to, że nie bardzo wiesz co ten termin
    oznacza. Prawo nigdzie nie określa, że prędkość minimalna równa jest
    prędkości maksymalnej i że każdy ma obowiązek jechać z maksymalną
    - niezależnie od tego czy ogólnie ma problem z taką jazdą, czy też
    nie. Tak naprawdę indywidualna prędkość to kwestia oceny i chęci
    każdego kierowcy, a ten ma prawo do złego samopoczucia, własnej oceny
    prędkości w zależności od warunków, widoczności itd. Ba, nawet ma
    prawo do leniwego przemieszczania się z podziwianiem architektury czy
    krajobrazu. Wielokrotnie już pisałem, że jazda samochodem to nie wojna,
    a droga to nie tor wyścigowy.

  • 104. Data: 2013-10-25 16:58:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Przecież już napisał:
    "

    > a jak będzie jechał 75 to nadal będzie utrudniał?

    Jeśli inni będą chcieli jechać 90 i powstanie korek to tak - będzie to
    utrudnianie.
    "
    :>

  • 106. Data: 2013-10-25 17:00:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail e...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Nie - dopóki jesteś sam na drodze. Jeśli jednak taka jazda spowoduje
    > powstanie korka to jak najbardziej ma zastosowanie.

    Niestety to są tylko twoje wymysły.
    Ten przepis o tym nie mowi. A jak nie wierzysz - skonsultuj sie z lekarzem
    lub policjantem ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 105. Data: 2013-10-25 17:00:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Bynajmniej. Rozmowa jest o konkretnym paragrafie który ma zastosowanie w
    > konkretnych przypadkach.

    Tak, ale ty niestety wymyslasz znaczenie tego paragrafu.
    Ale powtórze - nie musisz mi wierzyc.
    Zadaj oficjalne pytanie odpowiednim służbom.

    No to sie zatrzymaj.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 107. Data: 2013-10-25 17:10:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-25 16:10, Ergie pisze:

    > Nie - dopóki jesteś sam na drodze. Jeśli jednak taka jazda spowoduje
    > powstanie korka to jak najbardziej ma zastosowanie.

    Na Twoim miejsce zebrałbym zespół (RoMan, Cavallino i pewnie ktoś się
    jeszcze dołączy) i zwrócił się o interpretację np. do działu prawnego
    Komendy Głównej Policji. Podaję adres:
    KOMENDA GŁÓWNA POLICJI
    ul. PUŁAWSKA 148/150
    02-624 WARSZAWA

    Jak wróci odpowiedź to się pochwal jaka była, bo na obecną chwilę
    praktyka policji i sądów nie potwierdza Twojej/Waszej interpretacji.
    No chyba, że tu sypniesz sygnaturami akt, w co wątpię, ponieważ już
    kiedyś czekałem i skończyło się na czekaniu :P

  • 108. Data: 2013-10-25 18:19:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

    >Też tak podejrzewam.
    >Zawsze zostaje ogólne "powodowanie zagrożenia" za 6p od sztuki.

    Ale to wtedy, jak dobitnie udowodniono ze odstep byl za maly.

    >Nie wiem, ale ciekaw jestem ile za to grozi.

    To nie Niemcy, wiec za zbyt maly odstep w zasadzie nic ... bo skad
    wiadomo ze za maly ?

    Zajechanie - niby wymuszenie pierwszenstwa.

    >Bo doszedłem do wniosku, że mam dość i zacząłem wysyłać nagrania do
    >KRD

    Przyspiesz, nie bedziesz mial problemow :-P

    J.

  • 109. Data: 2013-10-25 19:27:55
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-23 21:32, Krzysztof 45 pisze:

    > Tak?
    > Wzuć tu ten film lub dwa

    I wszystko jasne w temacie pieprzenia głupot.

  • 110. Data: 2013-10-25 19:50:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
> [...]

    Oczywiście że o tym mówi.
    Tylko przygłupy w rodzaju polucji i kapeluszników nie są w stanie go
    zrozumieć.