  • 41. Data: 2013-10-24 11:36:18
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 23 Oct 2013 18:43:15 +0200 osobnik zwany Jan45 napisał:

    > zderzaku napisał ostrzeżenie: "Jak przypieprzysz, to zapłacisz."

    "im bliżej podjeżdżasz tym wolniej jadę" :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2013-10-24 11:38:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.10.2013 11:35, masti pisze:

    > i jak z tego wywnioskowałeś, że jak jest 70kmh to masz zapieprzać 200?

    Bo inaczej utrudnisz jazdę Kupie Lina ;->

  • 43. Data: 2013-10-24 11:46:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.10.2013 11:36, masti pisze:

    > "im bliżej podjeżdżasz tym wolniej jadę" :)

    Boję się, że tego typu ludzie mogą mieć problemy z czytaniem... może
    raczej jakaś atrapa mini-działka? Takiego obrotowego wielolufowego.

    Tudzież może paint-ball? ;)

  • 44. Data: 2013-10-24 12:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@e...com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > to ja też muszę powiedzieć, że bardzo rzadko na takich trafiam... w
    > ciągu kilkuset tysięcy km takich przypadków mógłbym policzyć chyba na
    > palcach dwóch rąk. Jak ktoś siedzi na zderzaku to mrugnę mu raz prawym
    > kierunkiem w wolnej chwili i leci dalej,

    Mowa o sytuacji gdzie nie ma gdzie leciec dalej...

    > wariat wyprzedzający bez
    > wolnego miejsca trafia się rzadko, a jak jest to oprócz mnie wyprzedzi
    > kilka innych aut, albo po prostu łatwo go zauważyć i wcześniej
    > zwalniam, robię mu miejsce i szykuję sobie w głowie plan ucieczki z
    > ewentualnej drogi jego czołówki (więc nie zaskakuje mnie nagłym
    > hamowaniem przed maską).

    Aha, czyli widzisz wariata wyprzedzajacego bez miejsca na schowanie sie,
    robisz mu miejsce, zeby nie wleciał na czolówkę i mówisz, ze nie trafiasz
    na takich wariatów?
    Czyli wariat staje siewariatem przez ewentualne twoje zagapienie sie?

    > Ale może po prostu mi się coś wypaczyło- bo
    > jak na autostradzie TIR mi wymusza mimo że jest spora różnica
    > prędkości, to ani mnie to nie dziwi, ani nie denerwuje i jestem do
    > tego przygotowany, ze spokojem hamuję i czekam aż wyprzedzi/pogada
    > przez okno z kolegą...

    Denerwuje - spoko, kwestia osobowości.
    Dziwi - mnie dziwi, jak mozna byc tak egoistycznie nastawiony.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 45. Data: 2013-10-24 12:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail e...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Nie wolno! Ma obowiązek poruszać się z prędkością nie utrudniającą życia
    > innym.

    Ja wiem ze zdrowy rozsadek jest najważniejszy.
    Ale skoro piszesz o obowiązku to mozesz wskazac ten przepis?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 46. Data: 2013-10-24 14:17:59
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Ja wiem ze zdrowy rozsadek jest najważniejszy.
    > Ale skoro piszesz o obowiązku to mozesz wskazac ten przepis?

    Już ktoś inny podał:
    Art 19/2/1

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 47. Data: 2013-10-24 14:34:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 24 Oct 2013 14:17:59 +0200 osobnik zwany Ergie napisał:

    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup

    > Już ktoś inny podał:
    > Art 19/2/1

    i jaka to jest ta prędkość według owego artykułu?

  • 48. Data: 2013-10-24 14:38:13
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > i jaka to jest ta prędkość według owego artykułu?

    Przeczytaj ten artykuł (cały a nie tylko ten punkt) to będziesz wiedział.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 49. Data: 2013-10-24 15:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Już ktoś inny podał:
    > Art 19/2/1

    Gratuluje, jeżeli z tego artykułu wyczytałes, ze 70 na 90 jest złamaniem
    tego przepisu.
    Nie pozostaje ci nic innego, niz dzwonic na policje w takich sytuacjach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 50. Data: 2013-10-24 15:12:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 24 Oct 2013 14:38:13 +0200 osobnik zwany Ergie napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Przeczytaj ten artykuł (cały a nie tylko ten punkt) to będziesz
    > wiedział.

    ja wiem jak zrozumiałem. Chciałbym, żebyś ty mi powiedział jak Ty
    rozumiesz.