  • 31. Data: 2013-10-24 10:06:11
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: p...@g...com

    --Przejedz sie kiedys szybciej autostrada albo stan na wiadukcie i poobserwuj, rzadko
    kiedy jedzie ktos pojedynczo, przewaznie jezdza grupki samochodow sobie na zderzakach
    a pozniej dlugo dlugo nic.

    to jest niestety konsekwencja przepisow tworzonych przez jednostki ograniczone
    umyslowo ... http://www.bussgeldkataloge.de/ kategoria: Abstand i wszystko jasne

    --Tez mnie wkurza jadac czasem jak jakis matol wyprzedzi i sie przykleja do Ciebie z
    przodu czy z tylu jakby nie mogl sobie jechac w jakiejs sensownej odleglosci. --
    Artur ZZR 1200

    gdzies w ADAC czytalem ostatnio ciekawy artykul nt. bezpiecznego odstepu, koles
    wyprzedzal ciezarowke, wjechal tuz przed nia i chwile pozniej ostro hamowal (w wyniku
    zaistnialej sytuacji drogowej) kierowca ciezarowki, ktory w niego wjechal zostal
    uznany za wspolwinnego ... uzasadniali to tak ze mial dostatecznie wiele czasu zeby
    zwiekszyc odstep - a dostatecznie oznaczalo w tym przypadku okolo 3 sekundy

    P.

  • 32. Data: 2013-10-24 10:20:58
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomości grup

    > Znam takiego kierowcę i takich spotykam że: droga kreta pagórkowata,
    > średnia prędkość na niej wszystkich aut to w okolicach 80-90km/h
    > Ale taki jeden potrafi ciągnąć się max 70 z nosem na szybie. I co?
    > Nawet ciężarówki go wyprzedzają a on sra po gaciach i panikuje by do
    > rowu nie wjechać.

    > Oczywiście wolno mu tak jechać, ale czy nie lepiej PKSem?

    Nie wolno! Ma obowiązek poruszać się z prędkością nie utrudniającą życia
    innym.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 33. Data: 2013-10-24 10:31:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.10.2013 10:20, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomości grup

    > Nie wolno! Ma obowiązek poruszać się z prędkością nie utrudniającą życia
    > innym.

    Pytanie jaki jest na tej drodze limit. Na krętych pagórkowatych
    nierzadko stawiają właśnie 70.

    Jeśli jedzie zgodnie z limitem to nie utrudnia i ma pełne prawo tak jechać.

  • 34. Data: 2013-10-24 10:32:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-24 10:31, Andrzej Lawa pisze:

    > Pytanie jaki jest na tej drodze limit. Na krętych pagórkowatych
    > nierzadko stawiają właśnie 70.
    >
    > Jeśli jedzie zgodnie z limitem to nie utrudnia i ma pełne prawo tak jechać.

    Poza tym nie ma zakazu jechania poniżej limitu. Limit to prędkość
    maksymalna, a nie minimalna.

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2013-10-24 10:36:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-24, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Poza tym nie ma zakazu jechania poniżej limitu. Limit to prędkość
    > maksymalna, a nie minimalna.

    Czyli twierdzisz, ze mozesz sobie tam jechac 10 km/h i miec wszystkich
    i wszystko w dupie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 36. Data: 2013-10-24 10:39:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-24 10:36, AZ pisze:

    > Czyli twierdzisz, ze mozesz sobie tam jechac 10 km/h i miec wszystkich
    > i wszystko w dupie?

    Nie twierdzę. Rozstrząsamy tu inny przypadek.

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2013-10-24 10:46:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Liwiusz,

    Thursday, October 24, 2013, 10:32:12 AM, you wrote:

    [...]

    > Poza tym nie ma zakazu jechania poniżej limitu. Limit to prędkość
    > maksymalna, a nie minimalna.

    Jasne. Art. 19 ust. 2 pkt 1 wyrzucamy z PoRD?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 38. Data: 2013-10-24 10:47:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.10.2013 10:36, AZ pisze:

    > Czyli twierdzisz, ze mozesz sobie tam jechac 10 km/h i miec wszystkich
    > i wszystko w dupie?

    Pytanie DLACZEGO tyle tam jechał.

    Ja np. jadę znacznie wolniej jeśli np. szukam zjazdu na nieznanej
    drodze. Oczywiście sygnalizuję to, ale jadę sporo wolniej żeby nie
    hamować gwałtownie jak ten zjazd znajdę.

  • 39. Data: 2013-10-24 11:00:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Hello Liwiusz,
    >
    > Thursday, October 24, 2013, 10:32:12 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >

    > Jasne. Art. 19 ust. 2 pkt 1 wyrzucamy z PoRD?

    Nie wyrzucamy, tylko czytamy ze zrozumieniem.

    --
    Liwiusz

  • 40. Data: 2013-10-24 11:35:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 24 Oct 2013 10:46:55 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

    > Hello Liwiusz,
    >
    > Thursday, October 24, 2013, 10:32:12 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >

    > Jasne. Art. 19 ust. 2 pkt 1 wyrzucamy z PoRD?

    i jak z tego wywnioskowałeś, że jak jest 70kmh to masz zapieprzać 200?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?