  • 71. Data: 2013-10-25 10:53:59
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@e...com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > jeśli tak często ci się to zdarza to może za wolno ruszasz ze świateł

    To nie była taka sytuacja. Jechalismy i dojezdzalismy do krzyzówki.
    Ruszam ze swiateł dosc szybko rozumiejac, ze akurat krzyzowki sa jednym z
    glównych generatorów korków.
    A jak jade wiekszym i mniej ruchliwym samochodem to sie nie dziwie ze mnie
    wyprzedzaja i ułatwiam taki manewr.
    Ale nie o takiej sytuacji tu mowa.

    > albo po prostu jedziesz wolniej niż inni i nie chciał się za tobą
    > ciągnąć?

    200 metrow do korka?

    > może tam nie ma gdzie wyprzedzać a chciał jechać szybciej?

    no nie ma gdzie, bo jest krzyzówka na której 90% jedzie w prawo i za 50
    metrów rondo za którym ruch sie juz w miare upłynnia.

    > może nie wie że za chwilę było by gdzie wyprzedzić? można sobie
    > gdybać, powodów może być tysiąc...

    I co z tego ze nie wie?
    To jest powód do usprawiedliwiania wyprzedzania gdzie nie ma miejsca na
    powrót na prawy pas, z przeciwka jedzie samochód i potem trzeba kombinowac
    jak sie nie zabic?

    > Jeśli wyprzedził cię przed krzyżówką na której i tak wiedziałeś że się
    > zatrzymasz to co ci to przeszkadza? to że on bardziej zużywa swoje
    > hamulce? bo przecież nie zmusił cię do nagłego hamowania, skoro i tak
    > miałeś je wykonać?

    Zmusił. bo widocznie tak sie przestraszył ze jak juz wjechał przede mnie (a
    własciwie go wpusciłem bo tak to nie wiem gdzie by pojechał) to zamiaast
    wychamowac do mojej predkosci to wyhamował prawie do zera.
    Po prostu debil ale oczywiscie mozesz go usprawiedliwiac do woli.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 73. Data: 2013-10-25 10:53:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Będzie, o ile wyeliminuje się z ruchu melepety.
    > Jakoś w Niemczech na zwykłych drogach jest 100 km/h i wszyscy potrafią
    > jechać 100 km/h, nie znajdują się indywidua które postanowiły sobie
    > nagle pojechać 60 km/h, bo tak i już.

    Tak, tak, a na autostradzie wszyscy jada maks.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 72. Data: 2013-10-25 10:53:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Bo się pewnie wlokłeś do tej krzyżówki w swoim stylu, to wolał później
    > mieć Cię za sobą, niż dalej się wlec za Tobą.

    A co, miałem zapierdalac tylko po to, zeby za 100 metrów ostro hamować?
    Czy ja jestem jakis nienormalny?

    > Robię identycznie z każdym ślimakiem.

    Cóż, kiedys nie znajdziesz przerwy, bo ten by nie znalazł, gdybym go nie
    wpuscił. A zyskał jakies 3 sekundy, bo za chwile pojechalismy w innych
    kierunkach...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 74. Data: 2013-10-25 10:53:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@t...hell napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > wskażesz choć jeden przypadek gdzie ktoś dostał manadat za jazdę 70
    > zamiast 80?

    Ale to akurat o niczym nie swiadczy.
    Ile policja wystawiła mandatów za:
    - zjazd z ronda bez kierunkowskazu
    - abyt późne włączenie kierunkowskazu (juz po rozpoczeciu hamowania)
    - wyprzedzenie rowerzysty bez zachowania odstepu
    itd, itp.

    Łapią to co przynosi kase.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 75. Data: 2013-10-25 10:54:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > To ta jego jazda ekonomiczna.
    > On się wlecze i uważa, że inni też powinni, bo jak nie to zakłócają mu
    > jego tok wleczenia się.
    > Musi użyć hamulców po wyprzedzeniu, a ten tryb poruszania się to
    > wyklucza.

    Smutne, nie wiesz o czym pisze ale oczywiscie wiesz najlepiej.
    To moze miejsce uswiadomi ci głupote wyprzedzajacego.
    Luboń, jadac od ronda przy factory w stronę ronda koło biedronki.
    Gosc wyprzedzał na prostej na wysokości zlewania scieków.
    I zeby nie było - wyprzedzał dwa albo trzy samochody bo go widziałem w
    lusterku.
    Nie wiem tylko gdzie by dalej pojechał, jakbym go nie wpuscił...

    Prosze was, nie usprawiedliwiajcie kretynów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 76. Data: 2013-10-25 11:09:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 25 Oct 2013 10:33:16 +0200 osobnik zwany Ergie napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Ja rozumiem ten przepis tak jak został sformułowany. Może po prostu Ty
    > napisz czego w nim nie rozumiesz.

    ja rozumiem. I jazda 70/80 na pewno nie jest złamaniem tego przepisu

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 77. Data: 2013-10-25 11:45:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail e...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Nie zawsze jest, tylko w pewnych określonych w tym artykule warunkach.

    W pewnych, bardzo okreslonych potrafię sobie to wyobrazić.
    Ale generalnie niestety jazda 70 na drodze choc upierdliwa to jednak
    łamaniem przepisów nie bedzie.

    > Jadąc autem? Czy może mam się wcześniej zatrzymać i też utrudniać
    > jazdę innym?

    A jaki masz problem z wykonaniem telefonu w czasie jazdy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 78. Data: 2013-10-25 12:39:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.10.2013 10:53, Budzik pisze:

    > Cóż, kiedys nie znajdziesz przerwy, bo ten by nie znalazł, gdybym go nie
    > wpuscił. A zyskał jakies 3 sekundy, bo za chwile pojechalismy w innych
    > kierunkach...

    Ależ to normalne dla bezmózgów pokroju KupyLina - siedzi taki na
    zderzaku, popędza, ryzykownie wyprzeda, hamuje, potem przyśpiesza i 100m
    dalej znów hamuje i zjeżdża z drogi.

  • 79. Data: 2013-10-25 13:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > KupyLina

    żalosne...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 80. Data: 2013-10-25 13:04:54
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > ja rozumiem. I jazda 70/80 na pewno nie jest złamaniem tego przepisu

    W takim razie masz problemy z czytaniem. Wyraźnie jest tam napisane kiedy
    taka jazda nie jest złamaniem przepisu i kiedy jest.

    Pozdrawiam
    Ergie