  • 81. Data: 2013-10-25 13:09:02
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...

    Osobnik posiadający mail e...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > W pewnych, bardzo okreslonych potrafię sobie to wyobrazić.

    No i właśnie o tym jest ten przepis

    > Ale generalnie niestety jazda 70 na drodze choc upierdliwa to jednak
    > łamaniem przepisów nie bedzie.

    Co to znaczy "generalnie" są jasno określone warunki kiedy jest a kiedy nie
    jest. Chyba że chodzi Ci o częstotliwość - wtedy pełna zgoda. Znacznie
    częściej taka jazda jest dozwolona niż niedozwolona.

    > A jaki masz problem z wykonaniem telefonu w czasie jazdy?

    Chęć zgłoszenia łamania prawa przez innego uczestnika ruchu nie uprawnia do
    łamania prawa, a nie w każdym aucie mam zestaw głośnomówiący z głosowym
    wybieraniem numerów.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 82. Data: 2013-10-25 13:11:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 25 Oct 2013 13:04:54 +0200 osobnik zwany Ergie napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > W takim razie masz problemy z czytaniem. Wyraźnie jest tam napisane
    > kiedy taka jazda nie jest złamaniem przepisu i kiedy jest.

    a możesz wskazać z którego dokładnie zdania wnioskujesz, że może to być
    złamaniem przepisu? czy bęziesz macierewiczował?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 83. Data: 2013-10-25 13:35:43
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > a możesz wskazać z którego dokładnie zdania wnioskujesz, że może to być
    > złamaniem przepisu? czy bęziesz macierewiczował?

    Gdy zachodzą takie warunki, że jazda 80 nie łamie innych punktów, a
    jednocześnie jazda 70 utrudnia życie innym kierowcom.

    Ten przepis w żaden sposób nie rozróżnia stopnia utrudniania życia innym.
    Tak samo zabrania jazdy 10/80, 50/80 jak i 70/80.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 84. Data: 2013-10-25 13:41:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 25 Oct 2013 13:35:43 +0200 osobnik zwany Ergie napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Gdy zachodzą takie warunki, że jazda 80 nie łamie innych punktów, a
    > jednocześnie jazda 70 utrudnia życie innym kierowcom.

    czyli kompletnie hipotetyczny przypadek nie uwzględniający Ust. 1 tegoż
    artykułu: 1. Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać z prędkością
    zapewniającą panowanie nad pojazdem, z uwzględnieniem warunków, w jakich
    ruch się odbywa, a w szczególności: rzeźby terenu, stanu i widoczności
    drogi, stanu i ładunku pojazdu, warunków atmosferycznych i natężenia
    ruchu.

    Bo to, że Cavallino wydaje się, że to ma zastosowanie do przypadku kiedy
    on chciałby 200/30 a wszyscy jadą tylko 80 to jeszcze nie znaczy, że to
    jest prawda.

  • 85. Data: 2013-10-25 13:43:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ergie,

    Friday, October 25, 2013, 1:04:54 PM, you wrote:

    > W takim razie masz problemy z czytaniem. Wyraźnie jest tam napisane kiedy
    > taka jazda nie jest złamaniem przepisu i kiedy jest.

    Ale po co karmisz trolla? Jego w żaden sposób nie przekonasz, że
    czarne jest czarne. On będzie jechał swoje 70/80 choćby za nim
    stworzył się wielokilometrowy konwój. Bo myśli(?!?), że może. I to
    wykorzysta. I jak mu ktoś zatrąbi, to zwolni do 50. Bo mu się wydaje.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 86. Data: 2013-10-25 13:45:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 25 Oct 2013 13:43:44 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

> [...]
    > wielokilometrowy konwój. Bo myśli(?!?), że może. I to wykorzysta. I jak
    > mu ktoś zatrąbi, to zwolni do 50. Bo mu się wydaje.

    widzę, że imaginujesz sobie rózne rzeczy. tyle, że zadna z nich nie jest
    zgodna z prawdą. Począwszy o interpretacji tego przepisu.

  • 87. Data: 2013-10-25 13:47:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-25, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

> [...]
    > stworzył się wielokilometrowy konwój. Bo myśli(?!?), że może. I to
    > wykorzysta. I jak mu ktoś zatrąbi, to zwolni do 50. Bo mu się wydaje.

    A pozniej zdziwiony ze ktos nie wytrzymal i sie wkurwil, wyprzedzil
    i zahamowal przed maska. Moze trafi na takiego co posunie sie dalej,
    wysiadzie i obije morde :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 88. Data: 2013-10-25 14:27:10
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

> [...]
    > ruch się odbywa, a w szczególności: rzeźby terenu, stanu i widoczności
    > drogi, stanu i ładunku pojazdu, warunków atmosferycznych i natężenia

    Jaki hipotetyczny???

    > Bo to, że Cavallino wydaje się, że to ma zastosowanie do przypadku kiedy
    > on chciałby 200/30 a wszyscy jadą tylko 80 to jeszcze nie znaczy, że to
    > jest prawda.

    My tu nie dyskutujemy o tym że ktoś chciałby 200/30 tylko o tym, że ktoś
    jadący 70/80 utrudnia życie tym co chcieliby 80/80.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 89. Data: 2013-10-25 14:32:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.10.2013 13:47, AZ pisze:

    > A pozniej zdziwiony ze ktos nie wytrzymal i sie wkurwil, wyprzedzil
    > i zahamowal przed maska. Moze trafi na takiego co posunie sie dalej,
    > wysiadzie i obije morde :-)

    ...i zostanie odstrzelony, na co zasługuje każy bandzior.

    I od razu na drogach zrobi się bezpieczniej!

  • 90. Data: 2013-10-25 14:38:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 25 Oct 2013 14:27:10 +0200 osobnik zwany Ergie napisał:

    > My tu nie dyskutujemy o tym że ktoś chciałby 200/30 tylko o tym, że ktoś
    > jadący 70/80 utrudnia życie tym co chcieliby 80/80.

    a jak będzie jechał 75 to nadal będzie utrudniał? Coś Cię zmusza do jazdy
    80? a może 79? a może 90/80?

    Sorry ale jeżeli masz problem z jazdą 70/80 tocoś jest z Toba nie tak.