    From: Gil <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: router TP-W8960N IPv6
    Date: Wed, 23 Aug 2017 20:34:45 +0200

    Mam neostradę teoretycznie 18M. Używałem do tego dostarczonego przez
    Orange modemu/routera TP 8950N. Pracował nieźle z szybkościa do 14m ale
    się wieszał 2-3 razy dzienie. Kupiłem więc modem TP W8951N i pracował
    bardzo dobrze z protokołem IPv4 bo tylko taki obsługiwał.
    Niestety podczas pamietnych burz na poczatku sierpnia spalił się. Niby
    działa ale nie ma netu i nie działa nawet jako switch z gniazdkami LAN1
    i LAN2.
    Kupiłem wobec tego nowy modem TP W8960N i ten pracuje dobrze ale tylko w
    IPv4 choc obsługuje też IPv6. Poświęciłem ładnych parę godzin i wgrałem
    najnowszy soft. Potem restart z przywróceniem ustawień fabrycznych ale
    nie udała mi sie osiągnąć w pełni funkcjonalności IPv6. Działa tylko
    YouTube i parę zagranicznych stron. Polskie nie działaja.
    Diagnostyka pokazuje, że nie działa IPv4 a podłączony jest IPv6.
    Udało mi się odwzorować dokładnie te same ustawienia jak z modemu W8950
    od Orange który działa w IPv6 ale nic to nie dało.
    Modem działa dobrze w IPv4 i bym nie marudził ale pracuje wolniej bo
    tylko z szybkością 6m.
    W necie nie znalazłem rozwiązania oprócz tego, że tak jest bo przy
    ustawieniu IPv6 ruch na IPV4 kierowany jest z innego hosta ale tego nie
    zrozumiałem. Przecie modem od Orange działał na IPv6 jak trzeba
    Dać sobie spokój czy jeszcze coś próbować??