  • 11. Data: 2012-12-11 14:41:10
    Temat: Re: router na "malutkim" PC
    Od: "Leszek" <l...@b...adresu.invalid>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:50c3b2a6$0$26696$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam,
    >
    > Czy da się sensownie złozyć PC-ta który:
    > -będzie obsługiwać modem LTE na USB w trybie IP (nie jako emulacja modemu)
    > -będzie działać jako domowy gateway do Internetu.
    > -będzie pobierać mało prądu
    > -będzie cichy
    > -będzie mały
    > -będzie niedrogi
    >
    > Do tej pory liczyłem że podepnę modem do Mikrotika, ale strasznie obcina
    > mi dostępne pasmo (download spada z 70Mb/s do 4Mb/s)

    Zdecydowanie polecam takie rozwiązanie:

    http://allegro.pl/terminal-hp-5720-via-1ghz-512mb-51
    2mb-win-xp-embed-i2862577976.html

    Możesz wgrać co chcesz, a te 40W to już naprawdę w szczycie pobiera.

  • 12. Data: 2012-12-11 17:13:08
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    RadoslawF pisze:

    > Tyle że ma chyba troszkę za mało gniazd sieciowych.

    Moim zdaniem, urządzenie ciekawe: 256MB, CPU 700MHz, zużycie 3,5W. Takie
    ciasteczko. Cena widzę że około 190 zł. Fakt że 2 x FE/GE byłoby mile
    widziane, tak pozostaje jedynie router na patyku. No i przydałby się do
    kompletu moduł WLAN.

    PS: Ciekawe kiedy pojawi się wersja na szynę do szafy zasilającej :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2012-12-11 17:21:28
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 11 Dec 2012 17:13:08 +0100, Piotr Rezmer napisał(a):

> [...]
    > kompletu moduł WLAN.
    >
    > PS: Ciekawe kiedy pojawi się wersja na szynę do szafy zasilającej :)

    A to?

    http://www.telix.pl/artykul/allwinner-a10-mk802+-and
    roid-4-0-mini-pc--video--3,49914.html

    cena okolo 250 pln :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 14. Data: 2012-12-11 17:41:55
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    R.e.m.e.K pisze:

    > A to?
    >
    > http://www.telix.pl/artykul/allwinner-a10-mk802+-and
    roid-4-0-mini-pc--video--3,49914.html

    > cena okolo 250 pln :-)

    Nieźle, inteligentny kurz coraz bliżej. Ciekawe czy pierwsza wersja też
    będzie oparta na Androidzie?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 15. Data: 2012-12-11 19:11:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-12-11 17:21, Użytkownik R.e.m.e.K napisał:

    > A to?
    >
    > http://www.telix.pl/artykul/allwinner-a10-mk802+-and
    roid-4-0-mini-pc--video--3,49914.html

    > cena okolo 250 pln :-)

    Majątek zrobi producent takich zabawek który zacznie myśleć i zamiast
    miniaturki peceta dostarczy kompletny system multimedialny sterowany
    pilotem a nie myszką i klawiaturą.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2012-12-11 19:29:31
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    RadoslawF pisze:

    > Majątek zrobi producent takich zabawek który zacznie myśleć i zamiast
    > miniaturki peceta dostarczy kompletny system multimedialny sterowany
    > pilotem a nie myszką i klawiaturą.

    Ale przecież touchpad/tablet jest lepszy od pilota. Jedno urządzenie
    sterującego do wszystkiego co masz w domu, ekran dotykowy - wybór dzieła
    sztuki które chcesz kontemplować. Ewentualnie zamiast dotyku -
    obserwacja źrenicy oka i wykrywanie gdzie patrzysz.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 17. Data: 2012-12-11 19:50:10
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-12-11, o godz. 19:11:14
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(a):

    > Majątek zrobi producent takich zabawek który zacznie myśleć i zamiast
    > miniaturki peceta dostarczy kompletny system multimedialny sterowany
    > pilotem a nie myszką i klawiaturą.

    Przeszperaj dx.com. Wersję wpinana po HDMI do TV i zasilana z jego USB
    możesz dostać za 50-60USD. Nic nie stoi na przeszkodzie żeby sterowac
    tym pilotem po BT.

    Zdrówko

  • 18. Data: 2012-12-11 20:34:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-12-11 19:50, Użytkownik Maciek Babcia Dobosz napisał:

    > Przeszperaj dx.com. Wersję wpinana po HDMI do TV i zasilana z jego USB
    > możesz dostać za 50-60USD. Nic nie stoi na przeszkodzie żeby sterowac
    > tym pilotem po BT.

    O ile sterowanie pilotem jak się zaprę to sprzętowo dorobię do
    większości oferowanych urządzeń to problemu z oprogramowaniem
    to sterowanie wykorzystującym tak łatwo nie przeskoczę.
    W wielu przypadkach musiał bym sam pisać program do odgrywania
    filmów, muzyki czy jeszcze czegoś korzystający z tego sterowania.
    Programistą nie jestem więc spokojnie czekam na dedykowane
    oprogramowania do takich rozwiązań.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2012-12-13 01:36:14
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-12-11 20:34, RadoslawF pisze:
    > Programistą nie jestem więc spokojnie czekam na dedykowane
    > oprogramowania do takich rozwiązań.
    Jest już - xbmc. Na PC, na xboxa starego, na linuksa, jako linuks, na
    windowsa jako program...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 20. Data: 2012-12-13 12:04:43
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 13.12.2012 01:36, BartekK wrote:
    > Jest już - xbmc. Na PC, na xboxa starego, na linuksa, jako linuks, na
    > windowsa jako program...

    i na Androida tez jest
    Marx