  • 41. Data: 2017-05-23 20:44:19
    Temat: Re: rozdziewiczylem 13-tke
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > Pszemol w

    g.invalid.170522.invalid...
    > [...]
    >
    > Sam misiu linka podałeś

    Acha :-) To już teraz wiem skąd... :-)

    Przyznaję się bez bicia że nie spojrzałem na cenę. Ale już wiesz, że "list
    price" jest $5?

    > PISior w usiech to nie rzadkość, w końcu musk zryty hamburgerami...

    Musk to nazwisko takiego jednego cwaniaka w Kalifornii... :-)

    > <http://parts.sonshonda.com/products/Honda/CR-V/BOLT
    --FLANGE-10X30/1739962/90103-SV4-013.html>
    > to link który podałeś kmiotku, i możesz zaprzeczać ile chcesz...

    > Co paliłeś? Bo ja nie pisałem 0 22 dolcach, JF, też -- stajesz sie co raz
    > bardziej niewiarygodny z każdym słowem.

    Weź ciut wyluzuj, bo jak tak wszystko inne przereagowujesz to tylko wypada
    współczuć - wykończysz się na zawał!

    Chill...

  • 42. Data: 2017-05-23 20:49:56
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    To odpowiedzialny element. Mocuje szybko obracajacy sie noz. Dlatego ma
    nietypowy gwint zeby sruby ze stali klamkowej nie dalo sie wkrecic. A jak
    cos jest specjalne to drogie musi byc. W programie o katastrofach lotniczych
    znalezli przyczyne wypadku. Pekla sruba mocujaca agregat pradotworczy. Na
    oko jakies M10x50. Nowa kosztowala 150$ to pospawali stara. Efekt naprawy
    byl taki ze kilka miesiecy po naprawie urwal sie agregat i zniszczyl ogon.
    Jak by to bylo na lotnisku to sral to pies ale to na dziewieciu kilometrach
    bylo. Co by nie robic z kosiarka to sruba za dwie dychy nie ma prawa sie
    upierdolic.
    ---
    Nie musi być aż tak odpowiedzialny. Sprężynka w Almerze gdzieś do dźwigni
    zmiany biegów też coś 70zł, na targu 1zł.

  • 43. Data: 2017-05-23 21:38:15
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w

    > Acha :-) To już teraz wiem skąd... :-)
    [...]
    > Weź ciut wyluzuj,
    [...]
    > wykończysz się na zawał!

    LOL
    Dzien be zjebki dzien stracony, zawal grozi tym, co sie powstrzymuja!

    > Chill...

    Yeap...

    --
    'Tom N'

  • 44. Data: 2017-05-24 00:52:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 May 2017 17:20:47 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > :-)) drobna pomylka przy pisaniu :-)

    > Tak, "specjalna" w tym sensie, że wiesz ze pasuje i pewnie jest o
    > zwiększonej twardości stali z mankietem/kołnierzem pod główką (jak się mówi
    > "flange"?) i ładnie galwanizowana...

    Sruba M10x30 z drogiej stali nierdzewnej ... 62 gr
    https://www.art-nierdzewne.pl/din-933-szesciokatna/2
    31-m-10x30-din-933-a2-sruba-szesciokatna-nierdzewna.
    html

    ale juz kolnierzyk jest bardzo drogi - dwa razy drozszy niz sruba :-)
    https://www.art-nierdzewne.pl/din-6921-z-kolnierzem/
    2937-sruba-m-10x30-din-6921-a2-z-kolnierzem-nierdzew
    na.html

    > Kupisz ją ładnie w woreczku foliowym pomalowanym na biało z czerwonym logo
    > Hondy i z wydrukowanym numerem części :-))

    Wychodzi na to ze najdrozszy to ten woreczek :-)

    J.

  • 45. Data: 2017-05-24 05:31:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ktoś jej to wcześniej poluzował :-P

    > Tak też można...

    Tak, właśnie się "uczę" od Niemców z podręcznika jak się zmienia koło
    w moim nowym Pasku i uśmiałem się jak norka z ich zdolności językowych:
    http://i64.tinypic.com/oqd1tz.jpg
    Panowie Germańcy: 'hole' and 'whole' to dwa różne słowa...

  • 46. Data: 2017-05-25 09:23:52
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-05-23 o 14:14, Pszemol pisze:

    > Nie wiedziałem o istnieniu Hyundai o tej nazwie... w USA są Toyoty
    > Matrix.
    > Dziwię się, że istnieją auta z dwu różnych stajni o tej samej nazwie...

    Taki miniwan. Nawet dość wdzięczne autko, jednak nie pozbawione paru
    udziwnień. A Matrix Toyoty to chyba towar tylko na Japonię i USA.

    > Audi 80 i 100 są w Polsce bardzo poważane :-) Zwłascza na wiejskie drogi.

    W moim odczuciu 80tka B3 i B4, to jest to na co sądy powinny skazywać,
    na jazdę tymi wehikułami za karę, za poważniejsze przestępstwa, zamiast
    tradycyjnego więzienia. Natomiast te wcześniejsze 80ki, ten sąsiada nie
    jedzie po tych dziurawych okolicznych drogach - on płynie jak
    poduszkowiec..