  • 21. Data: 2004-06-02 06:27:28
    Temat: Re: rozmowa chat - home.pl
    Od: Marcin Sochacki <w...@s...bg.univ.gda.pl>

    januszek wrote:

    > Owszem ma. Polityka bezpieczenstwa najwiekszego w Polsce dostawcy uslug
    > hostingowych JEST PROBLEMEM POLSKIEGO INTERENTU.

    Bosz, jeśli uważasz że masz za słabe hasło przez brak niektórych znaków, to
    zmień je na dłuższe. Dodanie każdej kolejnej literki lub cyferki zwiększa
    liczbę kombinacji co najmniej 62-krotnie.

    Naprawdę nie rozumiem o co kruszysz kopię.

    Wanted

  • 22. Data: 2004-06-02 07:06:00
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    Andrzej Bursztynski napisał(a):

    > Pewnie byś się zdziwił, gdybyś choć trochę znał to zagadnienie.

    Slucham wiec uwaznie.

    januszek

  • 23. Data: 2004-06-02 07:08:24
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    Marcin Sochacki napisał(a):

    > Bosz, jeśli uważasz że masz za słabe hasło przez brak niektórych znaków, to
    > zmień je na dłuższe. Dodanie każdej kolejnej literki lub cyferki zwiększa
    > liczbę kombinacji co najmniej 62-krotnie.

    A potem mam takie dlugie haslo zapamietac? Jezeli o mnie chodzi to o wiele
    latwiej jest mi zapamietac regule, ze zamiast a stosuje np # i dzieki temu
    nie musze pamietac calego P#n# T#deusz# ;)

    januszek

  • 24. Data: 2004-06-02 07:34:11
    Temat: Re: rozmowa chat - home.pl [ot,generowanie hasel, blabla]
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    januszek wrote:
    > A potem mam takie dlugie haslo zapamietac? Jezeli o mnie chodzi to o
    > wiele latwiej jest mi zapamietac regule, ze zamiast a stosuje np # i
    > dzieki temu nie musze pamietac calego P#n# T#deusz# ;)

    Za mr0vka.eu.org:
    http://lukasz.bromirski.net/docs/tutorials/gen_hasel
    .html

    Baw sie dobrze. :-)

    Pozdrawiam,

    --
    Rafal.Doroszkiewicz
    mailto:ja(at)vast.net.pl

  • 25. Data: 2004-06-02 07:41:24
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    Rafal.Doroszkiewicz napisał(a):

    > http://lukasz.bromirski.net/docs/tutorials/gen_hasel
    .html

    No wlasnie o tym mowimy, czytales pkt 3 powyzszego? Na wszelki
    wypadek pozwole sobie zacytowac:

    Dobre hasło składać się będzie zarówno z cyfr, małych i dużych liter,
    jak i ze znaków specjalnych (jeśli mechanizm uwierzytelniania na
    to pozwala). Znaki specjalne to między innymi: !, @, #, $, %, ^, &, *, (,
    ), [, ], /, ?, \, |, _ czy ~.

    Prosze wiec, nie wywarzaj otwartych drzwi :P

    btw. delimeter to minus, minus, spacja...

    januszek

  • 26. Data: 2004-06-02 07:46:27
    Od: "Maciej Muran" <z...@z...bet>

    maciek kanski napisał/a o tym, że:
    > No jeżeli nie ma sensu zabezpieczać hasła to oznacza, że hasło jest
    > niepotrzebne. A skoro niepotrzebne to dlatego, że jest inny
    > mechanizm autoryzacji, w szczególności jego brak.
    > No sory, takie wyciągnąłem wnioski licząc, że wyjaśnisz czemu
    > twardość hasła jest nieistotna, bo jestem naprawdę ciekawy (jak
    > napisałem, nie jestem w homie)

    No to się nie zrozumieliśmy :)
    Ale już tłumaczę:
    1. SSL
    2. Hasło bez znaków specjalnych wcale nie musi być słabe.

    I to mi wystarcza.
    Brakuje jeszcze tylko SSL dla SMTP, ale to i tak mało kto stosuje...

    --
    Maciek.

  • 27. Data: 2004-06-02 07:50:24
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    januszek wrote:
    > No wlasnie o tym mowimy, czytales pkt 3 powyzszego? Na wszelki
    > wypadek pozwole sobie zacytowac:
    [ciach]
    > Prosze wiec, nie wywarzaj otwartych drzwi :P

    Wlasciwie, to calkiem informacyjnie dla przejezdnych wkleilem ten link.
    Co ma sie samego tworzenia hasla i Twojej wczesniejszej wypowiedzi -
    "(...) mam takie dlugie haslo zapamietac ?" = "(...) latwiej jest mi
    zapamietac regule" ;-)

    > btw. delimeter to minus, minus, spacja...

    Tak, wiem - delim_i_ter. OE i QuoteFIX sie buntuje.
    Obiecuje wiecej nie grzeszyc. Bedziesz bil?

    Pozdr,

    bez delimitera
    Rafal.Doroszkiewicz
    mailto:ja(at)vast.net.pl

  • 28. Data: 2004-06-02 08:03:36
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    Rafal.Doroszkiewicz napisał(a):

    [...]

> [...]
    > Co ma sie samego tworzenia hasla i Twojej wczesniejszej wypowiedzi -
    > "(...) mam takie dlugie haslo zapamietac ?" = "(...) latwiej jest mi

    Nie napisales w jakim celu to wkleiles. A watek dotyczy czegos innego
    niz budowanie bezpiecznych hasel...

    > Tak, wiem - delim_i_ter. OE i QuoteFIX sie buntuje.
    > Obiecuje wiecej nie grzeszyc. Bedziesz bil?

    Nie chodzi o bicie tylko o to, zeby automagicznie wycinac
    sygnature. Jezeli nie chcesz/nie potrafisz stosowac poprawnego
    delimetera to po prostu nie uzywaj sygnaturki. I po sprawie.

    Mysle, ze wycinanie nadmiaru cycytatow i wstawienie pustej linii
    tez formatowaniu Twoich postow nie zaszkodzi.

    januszek

  • 29. Data: 2004-06-02 08:11:54
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    januszek wrote:
    > Nie napisales w jakim celu to wkleiles. A watek dotyczy czegos innego
    > niz budowanie bezpiecznych hasel...

    Nie napisalem, ale idee archiwum grup dyskusyjnych chyba rozumiesz?
    Skoro czepiasz sie juz, ze watek dotyczy czegos innego niz budowanie
    bezpiecznych hasel, sam nie zawieraj w tym temacie zdania.
    Jakbys nie zauwazyl, zmienilem nieco temat, coby tacy czepialscy jak Ty,
    nie mieli powodow. Jak widac - to za malo.

    > Nie chodzi o bicie tylko o to, zeby automagicznie wycinac
    > sygnature. Jezeli nie chcesz/nie potrafisz stosowac poprawnego
    > delimetera to po prostu nie uzywaj sygnaturki. I po sprawie.

    Masz zly dzien? 1) delim_i_ter, skoro juz sie czepiasz
    2) niech no zacytuje sam siebie "OE i QuoteFIX sie buntuje", co
    nie ma nic wspolnego z "nie chcesz/nie potrafisz"

    > Mysle, ze wycinanie nadmiaru cycytatow i wstawienie pustej linii
    > tez formatowaniu Twoich postow nie zaszkodzi.

    Mysle, ze wycinam wystarczajaca ilosc cytatow.

    EOT z mojej strony.

    Pozdrawiam bardzo serdecznie,

    Rafal Doroszkiewicz

  • 30. Data: 2004-06-02 08:38:50
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) Przemysław Maciuszko zapodał(a):

    > To się nazywa trollowanie, wiesz?

    Nie- to się nazywa 'argument'.

    > I właśnie dlatego zastanawiam się po co
    > tutaj ten wątek, który nie ma nic wspólnego z tematyką grupy.

    Ma: home.pl to jedna z wiodących firm hostingowych w PL

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl