  • 31. Data: 2004-06-02 08:40:49
    Temat: Re: rozmowa chat - home.pl
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) januszek zapodał(a):

    > Jak pokazuja doswiadczenia, np MSZ to instytucje panstwowe i polityka
    > bezpieczenstwa w jednym zdaniu nie pasuje ;PPP

    Dz.U z 2004r Nr 100 poz.1024
    Rozporządzenie ministra spraw wew. i administracji z dnia 29 kwietnia 2004r

    > Ale jak ich znam to po tym jak temat pojawil sie w usenecie zmienia
    > polityke ;)

    Ogólnie jest zasada: jak coś w mediach: to trzeba zająć się tematem

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 32. Data: 2004-06-02 08:42:32
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) Maciej Muran zapodał(a):
    > No to się nie zrozumieliśmy :)
    > Ale już tłumaczę:
    > 1. SSL
    > 2. Hasło bez znaków specjalnych wcale nie musi być słabe.
    > I to mi wystarcza.
    > Brakuje jeszcze tylko SSL dla SMTP, ale to i tak mało kto stosuje...

    Yyy... ja w home.pl stosuje SSL dla SMTP i działa: tylko port jest jakiś
    inny, niż 'przyjęty' - w domu sprawdzę.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 33. Data: 2004-06-02 08:45:33
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    DooMiniK <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote:

    > Nie- to się nazywa 'argument'.

    Podtrzymuję swoją wersję.

    > Ma: home.pl to jedna z wiodących firm hostingowych w PL

    I? Co z tego? Czy będziemy tu teraz omawiali zasady tworzenia haseł u
    wszystkich większych providerów? A może w portalach także?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 34. Data: 2004-06-02 08:54:55
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Tue, 1 Jun 2004 21:18:19 +0200 I had a dream that DooMiniK <> wrote:
    > Witam - właśnie zamieniłem parę słów na chacie home.pl:
    > http://bachus.org/home.pl.txt
    > polityka firmy :-D

    Uważasz, że sam stawiając stronę na:

    plus: host bachus.org
    Nameserver not responding
    bachus.org A record not found, try again

    plus: host bachus.org
    bachus.org A record not found, server failure

    jesteś porządną firmą, dużo lepszą od home? :)

  • 35. Data: 2004-06-02 08:59:28
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) Lukasz Trabinski zapodał(a):

    > Eee, jakiś zryty parser i tyle...

    Tak się właśnie zastanawiam... jaki to problem techniczy??
    Jaka baza danych im się pierdzieli?
    Boją się kombinacji typu ') OR ('home.pl' = 'home.pl ?
    :-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 36. Data: 2004-06-02 09:10:47
    Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl>

    On Wed, 2 Jun 2004 10:59:28 +0200, *DooMiniK* wrote:

    > Tak się właśnie zastanawiam... jaki to problem techniczy??
    > Jaka baza danych im się pierdzieli?

    Może to nieistotne jaki to "problem techniczny"?
    Przeciętny klient i tak tego nie potrzebuje. I już.

    > :-)

    Jesteś nietypowym klientem. :-)

    --
    Dariusz Laskowski Pewnego dnia obudziłem się i stwierdziłem, że już nic
    darlas at post.pl mnie nie obchodzi. Trochę się tym pomartwiłem, tak jak

  • 37. Data: 2004-06-02 09:58:15
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) Grzegorz Janoszka zapodał(a):

> [...]
    >
    > plus: host bachus.org
    > bachus.org A record not found, server failure
    >
    > jesteś porządną firmą, dużo lepszą od home? :)

    1/ nie jestem firmą (w sumie człowiekiem), domena bachus.org jest prywatna
    2/ dałem linka do pliku txt a nie prosiłem Ciebie o badanie
    rekordów domeny
    3/ jak byś lepiej się przyjrzał to byś dostrzegł, że to tylko
    przekierowanie przez ramkę.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 38. Data: 2004-06-02 11:51:12
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Wed, 2 Jun 2004 11:58:15 +0200 I had a dream that DooMiniK <> wrote:
> [...]
    > rekordów domeny
    > 3/ jak byś lepiej się przyjrzał to byś dostrzegł, że to tylko

    To zastanów się - jak miałem wejść na podanego urla, jak nie odpowiada
    żaden serwer z tej domeny? :)

  • 39. Data: 2004-06-02 12:34:51
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) Grzegorz Janoszka zapodał(a):
    >[...]
    > To zastanów się - jak miałem wejść na podanego urla, jak nie odpowiada
    > żaden serwer z tej domeny? :)

    hmmm - działa...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 40. Data: 2004-06-02 17:10:00
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    januszek wrote:

    > Slucham wiec uwaznie.

    Rozumiem, że to taki dowcip z Twojej strony bo świetnie wiesz, że w tym celu
    musiałbyś zatrudnić się albo zostać dostawcą instytucji państwowej i zrobić
    papiery na dopuszczenie zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnej.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-