  • 11. Data: 2016-08-20 10:30:47
    Temat: Re: stm32 a adc
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    też to zauważyłem, że wy to możecie, a my to nie...

  • 12. Data: 2016-08-20 10:54:45
    Temat: [OT] stm32 a adc
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy Ktoś spoza układu może mi podesłać link do tego obrazka z wypisanymi
    powodami banów na elektrodzie?

  • 13. Data: 2016-08-20 14:08:17
    Temat: Re: [OT] stm32 a adc
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    > czy Ktoś spoza układu może mi podesłać link do tego obrazka z wypisanymi
    > powodami banów na elektrodzie?
    Post nic nie wnosi do dyskusji. Kosz.
    Regulamin pkt.3.1.11 Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do
    dyskusji lub wprowadzają w błąd są niebezpieczne czy nie rozwiązują
    problemu użytkownika.

  • 14. Data: 2016-08-20 15:37:12
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    znaczy zasłaniasz swoją głupotę regulaminem?
    o to grant jak nic się należy...

  • 15. Data: 2016-08-20 16:02:51
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    http://tylkonauka.pl/wiadomosc/darpa-bedzie-testowac
    -czlowieku-mikroczipy-ktore-pozwola-kontrolowac-umys

    i kto tu strzela z dupy?