  • 11. Data: 2010-07-15 13:34:59
    Temat: Re: [szukam] jedzenie na krajowej 3ce?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>
    > To ja sie podlacze i zapytam gdzie warto sie zatrzymac na dobry
    > (czyt. sprawdzony) posilek na krajowej 3ce (kierunek od A4 do
    > Baltyku o ile to istotne :-) )?

    Jedziesz, patrzysz gdzie duzo tirow stoi, stajesz i ty :-)

    J.

  • 12. Data: 2010-07-15 13:47:00
    Temat: Re: [szukam] Nocleg przy 7 (E77) okolicach Olsztynka
    Od: "BM" <n...@p...pl>

    > To się dobrze zastanów
    > Ja bym poszedł spać do swojego łóżka i wyjechał o 10 następnego dnia, a
    > nie ruszał w nocy.
    > Między 2 a 5 mi najbardziej chce się spać i oczy same się zamykają
    > Alternatywnie wynająłbym innego szofera i spał w aucie podczas jazdy

    Wiem, wiem.... ale musze byc nastpenego dnia w Gda o 10:00. Wyjadę o 1:00 to
    w dwie godziny dojadę do Olsztynka. Ostatecznia jak będę przysypiał to zjadę
    na stację i prześpię się w aucie... ale już pare razy tak wracałem ale z
    Olsztyna / Koszalina i na raz spoko dawałem radę.

    Jeszcze się obawiam o korki na wlocie do Gda rano... najwyżej pojadę przez
    Pruszcz.

    --
    Pozdrawiam, BM

  • 13. Data: 2010-07-15 13:52:45
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    BM wrote:

    > Witam,
    >
    > Będę musiał po pracy nocą jechać z Wawy do Gdańska i wiem, że na raz
    > nie dam rady z uwagi na zmęczenie. Szukam noclegu hotel/motel
    > obojetnie w okolicach Olsztynka. Jedyne co znalazlem do Zajazd
    > Mazurski, ale troche PRL i cena nie adekwatna do warunkow... jesli
    > ktos z Was może polecic cos w okolicy +/- 50km to poproszę.

    Ostróda, gospoda Sajmino.

    Tylko nie w sobotę, bo tam regularnie wesela są.

    Sam pensjonat ma dwa rodzaje pokoi, takie bardziej "turystyczne"
    (łazienka w korytarzu), i normalne z łazienką. w tych drugich standard
    naprawdę niezły, pokoje obszerne i wygodne.

    Jako bonus - bardzo dobre jedzenie w restauracji.

    Tylko trzeba rezerwować, bo w Ostródzie czasem brakuje miejsc
    noclegowych, szczególnie jak jakieś imprezy/zloty są.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 14. Data: 2010-07-15 21:38:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Jul 2010 10:47:17 +0200, mz wrote:

    >Mistrzu a twoim zdaniem ten człowiek ile może przejechac bez snu ? Skoro
    >człowiek prosi o poradę tzn że nie da rady jechać tyle na raz.

    No to przeciez mu radze zeby sie wyspal i pojechal :-)

    >W tym roku mam trase ok 900 km do przejechania i też kombinuje nocleg po
    >drodze, by dać radę z rodzinka bezpiecznie dojechać i wrócić.

    Mowiac szczerze 900km tez na jeden raz .. choc zalezy jeszcze troche
    od trasy - przez cala Polske moze nie ..

    J.

  • 15. Data: 2010-07-15 21:40:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Jul 2010 12:26:16 +0200, BM wrote:

    >Tylko ja mam start z Wawy 1:00 - 2:00 po całym dniu pracy... dzięki za
    >poradę MZ :-)

    1-2 czy 13-14 ?
    bo jak chcesz wyjechac 1-2, dojechac do polowy na 4 rano, pospac do
    10-tej, to czemu od razu nie wyjechac o 5 rano ?

    J.

  • 16. Data: 2010-07-15 21:42:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Jul 2010 13:47:00 +0200, BM wrote:
    >Wiem, wiem.... ale musze byc nastpenego dnia w Gda o 10:00. Wyjadę o 1:00 to
    >w dwie godziny dojadę do Olsztynka.

    wyjedz o 18-tej, dojedz na 23, wtan jak czlowiek o 9-tej udaj sie na
    spotkanie ..

    J.

  • 17. Data: 2010-07-16 07:13:30
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    > Mowiac szczerze 900km tez na jeden raz .. choc zalezy jeszcze troche
    > od trasy - przez cala Polske moze nie ..

    Trasa Koszalin - Szczecin - Wrocław - Szczawnica
    Wiem, że fachowcy wymysla mi zaraz inną krótszą trasę ale ma swoje powody by
    jechać tą.
    Poza tym wydaje się ona być w miarę szybka.

  • 18. Data: 2010-07-16 09:16:10
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    > Zajazd Tokaj, przy "siódemce" jakieś 200km od Warszawy...
    Potwierdzam. Dobre miejsce żeby smacznie zjeść i wygodnie przenocować.
    Korzystałem kilka razy. Nie ma problemu z płatnościami kartą. W części hotelowej
    jest wystarczająco cicho. Jest naprawdę OK.
    Tylko jeśli będziesz jechał w piątek lub sobotę to i tak do Gdańska nie zdążysz.
    Od Olsztynka wszystko co kilka km. stoi. Tydzień temu w sobotę straciłem 4h.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 19. Data: 2010-07-16 10:08:22
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    W dniu 2010-07-15 13:34, J.F. pisze:

    > Jedziesz, patrzysz gdzie duzo tirow stoi, stajesz i ty :-)

    Z moich doświadczeń kulinarno-cruisingowych wynika, że dużo tirów to
    jedynie oznaka tego że jest tanio i/lub porcje są duże, co nie zawsze
    przekłada się na jakość i smak podawanego jedzenia :(

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;-)

  • 20. Data: 2010-07-16 10:10:48
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    W dniu 2010-07-15 13:47, BM pisze:

    > Jeszcze się obawiam o korki na wlocie do Gda rano... najwyżej pojadę przez
    > Pruszcz.

    Tylko nie pakuj się na obwodnicę, jechałem ~tydzień temu i kawałek za
    Pruszczem jest kilkukilometrowe wahadło do ronda przed obwodnicą.

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;-)