  • 11. Data: 2014-07-22 16:18:14
    Temat: Re: termometr kieszonkowy
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2014-07-22 14:29, Mario pisze:

    > 20 lat temu wąska grupa fachowców mogla kupić taki termometr w aptece.
    > Służył do pomiaru temperatury u dziecka.

    I jego przydatność była taka sobie...

    Pozdrawiam

    DD

  • 12. Data: 2014-07-22 20:24:46
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    15lat temu taki mialem na akwarium, pewnie do dzis sprzedaja, sprytne.

  • 13. Data: 2014-07-22 20:25:41
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    dealextreeme albo podobne sklepy z tajwanu, taiej i wysla w cenie :)

    good luck buy jeszcze zobaczyc mozna itd.

  • 14. Data: 2014-07-22 20:26:18
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 21.07.2014 21:50, Jarosław Sokołowski wrote:

    > A jakie ma fi?

    Zależy od rozmiaru spodni :-P

    Jakub Rakus

  • 15. Data: 2014-07-23 11:28:29
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "badworm" <n...@p...pl>

    > Co polecacie w roli małego, zgrabnego termometru o zakresie mierzonym od
    > -20 do +45*C, który można by wykorzystywać do pomiaru temperatury
    > otoczenia i mieć zawsze przy sobie? Myślę o czymś pokroju zegarków w
    > formie modułów do przyklejenia taśmą dwustronną bądź zamontowania w
    > otworze, zasilanych jedną baterią LR44 lub czymś podobnym.

    Mógłbyś np nabyć zegarek naręczny z taką funkcją.

    Jak nie to jakiś adapter do komórki bym zrobił na BT zbierający z czujników
    OneWire.

  • 16. Data: 2014-07-23 12:40:12
    Od: pawel2420 <z...@n...pl>

    > Jak nie to jakiś adapter do komórki bym zrobił na BT zbierający z
    > czujników OneWire.

    Można kupić takie gotowe z interfejsem BT4.0:
    http://i-node.pl/inode-care-sensor-2/ za kilkadziesiąt złotych. Co około
    1 sek. wysyła ramkę rozgłoszeniową z wartością temperatury i przy okazji
    pomiary archiwizuje w pamięci.

    Paweł

  • 17. Data: 2014-07-24 02:46:27
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    Użytkownik "badworm" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > formie modułów do przyklejenia taśmą dwustronną bądź zamontowania w
    > otworze, zasilanych jedną baterią LR44 lub czymś podobnym.

    niektore liczniki rowerowe mierzą temperaturę, miałem taki,
    nominalnego zakresu nie pamiętam ale pokazał kiedyś -10 więc przyjmuję -20... +50
    cena ok trzy dyszki, wielkość pół pudełka tiktaków

  • 18. Data: 2014-07-24 15:45:42
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "adamschodowy" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przyjmuję -20... +50
    > cena ok trzy dyszki, wielkość pół pudełka tiktaków

    I to jest najlepsza opcja.
    Mierza temp min, max, sa wodoszczelne, maja zegarek i kosztuja 30zl. Np w
    lidlu od czasu do czasu takie sa.

    Tmek

  • 19. Data: 2014-07-25 21:34:20
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "pawel2420" <z...@n...pl>

> [...]
    > http://i-node.pl/inode-care-sensor-2/ za kilkadziesiąt złotych. Co około 1
    > sek. wysyła ramkę rozgłoszeniową z wartością temperatury i przy okazji

    Ma toto jakiś otwarty protokół komunikacyjny ?

  • 20. Data: 2014-07-26 17:57:32
    Od: Pawel2420 <z...@n...pl>

    > Ma toto jakiś otwarty protokół komunikacyjny ?
    Tak
    Odbieranie ramek rozgłoszeniowych zawierających aktualny wynik pomiaru
    jest banalnie proste. Odczyt danych archiwalnych z pamięci wymaga
    nawiązania połączenia więc od strony programowej jest już bardziej
    skomplikowane.
    Zaznaczam, że BT4.0 obsługują tylko nowsze wersje systemów Android (od
    wer. 4.3) i iOS (od wer. 7)

    Paweł