  • 171. Data: 2017-06-23 21:10:45
    Temat: Re: tesla u zachara
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > Pszemol w

    > 230V to nie jest wysokie napięcie, 110V też nie

    Jak zapytasz typowego chuligana złodziejaszka to będzie innego zdania.

    > Jak grube wg twojej imaginacji, podaj przekrój?

    Tak na oko podobny przekrój jak wąż na stacji benzynowej:

    https://chargedevs.com/wp-content/uploads/2015/06/Te
    sla-Supercharger-2-Jeff-Cooper-CC-BY-2.0.jpg

    > Ale wiesz, że to nie napięcie, tylko prąd zabija?

    A wiesz, że jestem inżynierem elektronikiem?

  • 172. Data: 2017-06-23 22:16:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.06.2017 o 19:20, RadoslawF pisze:

    > Ile znasz ludzi na co dzień chodzących z kombinerkami w kieszeni ?
    > Przewody hamulcowe trzeba wiedzieć gdzie znaleźć i przeważnie żeby
    > tam sięgnąć trzeba się położyć obok auta.
    > Przecięcie kabla zasilającego trwa niewiele dłużej niż zarysowanie
    > lakieru kluczem.

    Niepotrzebnie kombinujesz. Elektryki mają tyle obiektywnych wad, że nie
    trzeba "wymyślać" takich wad jak sobotaż.

    Shrek

  • 173. Data: 2017-06-24 10:39:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-23 o 21:08, Pszemol pisze:

    > Nie liczac kolegow po technikum elektrycznym :-)

    O dwu mniej czyli dalej sporo.

    > Tak. Istnieje duża szansa na porażenie elektrycznym prądem.

    Jednego kabla przez drugi chyba.
    Poszukaj własnego kolegi z technikum elektrycznego i niech ci
    wyjaśni dlaczego możesz to zrobić bez obaw.

    > Przy amperach do których jest przystosowany supercharger Tesli raczej
    > szansa na zespawanie ostrza noża to Twojej branzoletki w zegarku.

    Nawet jak mam skórzaną ?
    Przestań udowadniać brak wiedzy na temat prądu.

    Pozdrawiam

  • 174. Data: 2017-06-24 10:41:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-23 o 21:10, Pszemol pisze:

> [...]
    >
    > https://chargedevs.com/wp-content/uploads/2015/06/Te
    sla-Supercharger-2-Jeff-Cooper-CC-BY-2.0.jpg

    > A wiesz, że jestem inżynierem elektronikiem?

    Po tym jak napisałeś o przyspawaniu ostrza noża do bransoletki zegarka
    to bardzo wątpię. No chyba że to jakiś nowy Gietrychowy dyplom.

    Pozdrawiam

  • 175. Data: 2017-06-24 11:15:16
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-06-20 21:16, Bolko wrote:
    > https://youtu.be/GwPcEXGDbkw
    >
    > szczerze nie ogladałem całego bo strasznie drętwe

    tez nie ogladalem calego, ale przewinalem z 10 razy i za kazdym razem
    bylo o procentach, ladowaniu i zasiegu

    no sorry, ale to najlepiej ilustruje fakt ze ta technologia jest w
    powijakach

  • 176. Data: 2017-06-24 11:40:02
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-06-21 09:50, Myjk wrote:
    > Tesla
    > kosztuje dużo, ale też żeby auto spalnowe mieć o podobnych parametrach
    > przyśpieszenia i komfortu (wyciszenia od silnika) trzeba wydać wielokrotnie
    > więcej.

    Myślę ze osoby które chcą mieć 3 sekundy do setki i całkowitą ciszę to
    Ty, Przemol i może jeszcze ktoś trzeci. Zdecydowana większość* osób
    które patrzą na osiągi i są entuzjastami samochodów dźwięk silnika lubi
    lub ew. jest im obojętny.

    *statystyka oczywiście wyssana z palca

  • 177. Data: 2017-06-24 11:43:46
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-06-22 03:51, Cavallino wrote:
    > A totalnie mamy wszyscy gdzieś co jest poza Polską, pojmij to wreszcie.

    Nie pojmie, On tu przyszedł nauczać.

  • 178. Data: 2017-06-24 12:42:34
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 21 Jun 2017 09:52:25 +0200, Myjk napisał(a):

    > Wed, 21 Jun 2017 09:34:53 +0200, Tomasz Pyra

    > Jeśli by to sprytnie zrobili, mogliby wykorzystać powietrze z chłodzenia
    > akumulatorów. Może tak właśnie jest, tylko na próżno o tym szukać
    > informacji.

    Tylko akumulatory też nie lubią jak jest zbyt zimno.
    Pytanie czy zimą, podczas jazdy miejskiej w ogóle potrzebują chłodzenia i
    ewentualnie po jakim czasie od początku jazdy.

  • 179. Data: 2017-06-24 16:05:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "nadir" <n...@h...org> wrote in message

    > Nie ma to znaczenia, bo takich samochodów nie kupuje przeciętny Kowalski.
    > On bierze coś z tego rankingu:
    >
    > http://moto.pl/MotoPL/7,88389,20680512,ranking-najcz
    esciej-kupowane-auta-w-polsce.html

> [...]
    > Opel Corsa: 4 444 rejestracje
    > Kia Sportage: 4 303 rejestracje
    > Hyundai Tucson: 4 168 rejestracji
    > Skoda Superb: 4 130 rejestracji
    > Ford Mondeo: 3 618 rejestracji
    > Toyota Avensis: 3 301 rejestracji
    > Kia cee'd: 3 141 rejestracji
    > Toyota RAV4: 2 968 rejestracji
    >
    > Raz, że większość z nich kosztuje miej niż 20 tys. dolarów, dwa nie ma w
    > rankingu informacji ile samochodów było zarejestrowanych jako leasing dla
    > firm, a jest tego sporo. No i najważniejsze, przeciętny Kowalski kupuje
    > raczej używany samochód, więc spokojnie poczeka na używane Tesle 3.

    I tam masz na pierwszym miejscu Skodę Octavię za 80 tysięcy...
    Jakoś nie wyszedł Ci ten argument :-)

  • 180. Data: 2017-06-24 16:06:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message