  • 181. Data: 2017-06-24 16:08:30
    Temat: Re: tesla u zachara
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    news:oilc1l$6ft$1$m4rkiz@news.chmurka.net...

    > Myślę ze osoby które chcą mieć 3 sekundy do setki i całkowitą ciszę to Ty,
    > Przemol i może jeszcze ktoś trzeci. Zdecydowana większość* osób które
    > patrzą na osiągi i są entuzjastami samochodów dźwięk silnika lubi lub ew.
    > jest im obojętny.

    Bo do tej pory musiał być im obojętny - teraz wreszcie mają inną opcję.

  • 182. Data: 2017-06-24 17:37:14
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 24 Jun 2017 09:05:00 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >za 80 tysięcy...

    Dalej do 40 tys. USD sporo brakuje. I to jest 80 tys. brutto. A ta
    Tesla pewnie 40 tys. USD plus podatki stanowe?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 183. Data: 2017-06-24 17:45:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <j...@i...pl> wrote in message

    > Dalej do 40 tys. USD sporo brakuje. I to jest 80 tys. brutto.
    > A ta Tesla pewnie 40 tys. USD plus podatki stanowe?

    Nie twierdzę, że to ta sama cena, tylko niech mi ludzie
    nie mówią że Polacy kupują tylko 10-letnie Tico skoro
    najpopularniejsze auto w Polsce to Skoda Octavia za 80 kafli.

  • 184. Data: 2017-06-24 17:55:30
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 24 Jun 2017 10:45:31 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >najpopularniejsze auto w Polsce to Skoda Octavia za 80 kafli

    Z czego 3/4 kupowane pewnie w leasingu przez firmy.

  • 185. Data: 2017-06-24 17:59:15
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 24 Jun 2017 17:55:30 +0200, j...@i...pl wrote:

    >Z czego 3/4 kupowane pewnie w leasingu przez firmy.

    Proszę, tu masz przykladowe zestawienie w podziale na osoby fizyczne i
    firmy:
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Najczesciej-rejestro
    wane-nowe-samochody-w-Polsce-sierpien-2016-7476366.h
    tml

  • 186. Data: 2017-06-24 19:29:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.06.2017 o 17:45, Pszemol pisze:

    > Nie twierdzę, że to ta sama cena, tylko niech mi ludzie
    > nie mówią że Polacy kupują tylko 10-letnie Tico skoro
    > najpopularniejsze auto w Polsce to Skoda Octavia za 80 kafli.

    To są statystyki sprzedaży _nowych_ samochodów. Większość w Polsce nie
    jest nowych. Dziękuję, że mogłem wyjaśnić;P

    Shrek

  • 187. Data: 2017-06-24 19:53:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <j...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > firmy:
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Najczesciej-rejestro
    wane-nowe-samochody-w-Polsce-sierpien-2016-7476366.h

    No ale zastanawiam się dlaczego to dla Ciebie takie ważne?
    Czujesz się może jakoś gorszy od Polaka kupującego popularną
    Skodę Octavię i musisz sobie wmawiać, że to firmy a nie prywatne
    osoby kupują? Zastanów się...

  • 188. Data: 2017-06-24 19:53:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:oim7hu$g4$2@node1.news.atman.pl...

    > To są statystyki sprzedaży _nowych_ samochodów.
    > Większość w Polsce nie jest nowych.
    > Dziękuję, że mogłem wyjaśnić;P

    Podobnie jak w innych krajach, tylko co to zmienia?

  • 189. Data: 2017-06-24 20:03:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.06.2017 o 19:53, Pszemol pisze:

    > Podobnie jak w innych krajach, tylko co to zmienia?

    To, że Skoda Octavia za 80 kafli _nie_jest_ najpopularniejszym
    samochodem, jak twierdzisz.

    Shrek

  • 190. Data: 2017-06-24 20:06:10
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-06-24 16:08, Pszemol wrote:

    > Bo do tej pory musiał być im obojętny - teraz wreszcie mają inną opcję.

    Jak mawia pewien znajomy "nie filozuj" tylko pokaz no tego trzeciego dla
    ktorego dzwiek silnika to taki problem.