  • 91. Data: 2017-06-21 22:55:10
    Temat: Re: tesla u zachara
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Ale to Twoje własne słowa - teraz widzisz co sam wypisujesz?

    Ty też bedziesz głupa rżnął? :-)

  • 92. Data: 2017-06-21 22:57:13
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

  • 93. Data: 2017-06-21 23:00:38
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 21-06-2017 o 19:35, Pszemol pisze:

    > Pogubiłeś się?

    W Twoim bredzeniu nie idzie się nie pogubić, boz tego co piszesz nijak
    nie wynika o co Ci chodzi.
    Może po hamerykańsku wychodzi Ci lepiej, ale z polskim kulawo.

    > Masz racje, zostawilem za dużo niewyciętych cytatów

    Nie chodzi o to co zostawiłeś, tylko bzdury które pod nimi powpisywałeś
    bez ładu i składu.
    A już szczególnie bez związku z dyskusją na którą odpisywałeś.
    Jeśli nadal nie rozumiesz - to problemem nie jest, czy solary dadzą
    radę, bo to że dadzą to wiem z autopsji, tylko wąskie gardła w
    energetyce, które się uwidocznią jak sobie wszyscy naraz autka do
    ładowania podłączą.

    Cała reszta tpo Twoje bzdury zupełnie nie na temat.

  • 94. Data: 2017-06-21 23:04:41
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

> [...]
    > ładowania podłączą.
    >
    > Cała reszta tpo Twoje bzdury zupełnie nie na temat.

    No ale dlaczego próbujesz wykazać bezsensowność tego rozwiązania robiąc
    totalnie nierealne, niemożliwe założenia?

    I jeszcze narzekasz ze to ja jakies bzdury piszę :-))

    Weź się ogarnij...

  • 95. Data: 2017-06-21 23:06:08
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Ale co, zabolały Cię Twoje własne epitety, czy nie?
    > Czy też jesteś na tyle głupi, że uważasz iż to mniejsze zło, niż
    > podstawienie Ci lusterka, żebyś mógł się przejrzeć w tym co sam wypisujesz?

    Tracisz mój czas.
    Pa.

  • 96. Data: 2017-06-21 23:06:47
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

  • 97. Data: 2017-06-22 02:48:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Bolko" <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Ponieważ nigdy nie wie ile zrobi km jutro więc na wszelki wypadek
    > podpina codzinnie Czas 8 h

    Są tacy co zrobili Teslą S ponad 900 km na jednym ładowaniu, pacz pan:
    http://mashable.com/2017/06/21/tesla-model-s-560-mil
    es/#sfJvRYmqASq2

  • 98. Data: 2017-06-22 03:51:31
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 21-06-2017 o 23:04, Pszemol pisze:

    > No ale dlaczego próbujesz wykazać bezsensowność tego rozwiązania robiąc
    > totalnie nierealne, niemożliwe założenia?

    Może w LA.
    W Polsce przez pół roku jak wracasz z pracy to solary już prądu nie
    generują, a co za tym idzie, są pomijalne przy obliczaniu mocy
    potrzebnej do naładowania samochodu.

    A totalnie mamy wszyscy gdzieś co jest poza Polską, pojmij to wreszcie.

  • 99. Data: 2017-06-22 08:09:43
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > no i właśnie o tym myślę. elektryk zamiennikiem autobusu. to by się dało
    > zrobić, tanio, ale produkcja musi być masowa. A w momencie kiedy
    > projektan elektryka za cel bierze pokonanie przyśpieszenie benzyniaka...
    > gówno z tego wychodzi. Dlaczego? bo niema żadnego uzasadnienia aby takie
    > auto kupić. spalając benzynę w aucie za 10% ceny tesli, można 90%
    > pozostałych pieniędzy przeznaczyć na ochronę środowiska. A jak kogoś
    > stać - kto bogatemu zabroni... wydawać swoich pieniędzy. ale niech nie
    > nazywa tego.... ekologią? Bo ekologia.

    Dlatego ja nie planuje zakupu Tesli S, ja sie przymierzam do Tesli 3 za 1/3
    ceny.
    ---
    MZ powinieneś co najwyżej Twizy kupić :-)

  • 100. Data: 2017-06-22 08:12:20
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "T."

    A jak nie lubisz kumpla z pracy, to mu... wyłączysz ładowanie pod firmą
    (wystarczy wyjąć wtyczkę), albo mówiąc kolokwialnie - ujeb... wtyczkę.
    Oj będzie się działo... :-)
    ---
    ... zamiast porysowania ?