  • 251. Data: 2017-06-28 22:19:58
    Temat: Re: tesla u zachara
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-28 o 03:16, Pszemol pisze:

    > Znowu maść na ból dupy Ci się skończyła?

    Tobie skończyła się na tyle dawno że robisz wiochę już na kolejnej
    grupie. Lekarze nie chcą ci więcej recept dawać ?
    Czy nie stać cię na lekarza tak jak na zachwalanego nowego iphona
    czy wspaniałego elektryka i brandzlujesz się chęcią posiadania ?

    Pozdrawiam

  • 252. Data: 2017-06-28 22:49:24
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

> [...]
    > Czy nie stać cię na lekarza tak jak na zachwalanego nowego iphona
    > czy wspaniałego elektryka i brandzlujesz się chęcią posiadania ?

    Masz coś ciekawego do roboty czy się nudzisz?

  • 253. Data: 2017-06-28 23:47:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-28 o 22:49, Pszemol pisze:

    > Masz coś ciekawego do roboty czy się nudzisz?

    Ty jak rozumiem nie nasz nic ciekawszego do roboty poza brandzlowaniem
    się na tej grupie ?

    Pozdrawiam

  • 254. Data: 2017-06-29 00:13:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Ty jak rozumiem nie nasz nic ciekawszego do roboty poza brandzlowaniem
    > się na tej grupie ?

    Wymyśliłbyś coś swojego, Radku, bo tylko moje zdania powtarzasz...
    Ja Ci o bólu dupy, Ty mi o bólu dupy. Ja Ci że się nudzisz, Ty mi że się
    nudzę.
    Super oryginalny i twórczy jesteś :-))))

  • 255. Data: 2017-06-29 03:18:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-29 o 00:13, Pszemol pisze:

    > Wymyśliłbyś coś swojego, Radku, bo tylko moje zdania powtarzasz...

    "Skończyła ci się maść na ból dupy" Przemku ?

    > Ja Ci o bólu dupy, Ty mi o bólu dupy. Ja Ci że się nudzisz, Ty mi że się
    > nudzę.

    Po co wymyślać skoro można pokazać jakich niskich lotów argumentów używasz.

    > Super oryginalny i twórczy jesteś :-))))

    Kilkukrotne powtarzanie przez ciebie zdania o domniemanym bólu
    dupy rozmówcy pokazuje twoją super oryginalność i super twórczość.

    Pozdrawiam

  • 256. Data: 2017-06-29 05:08:27
    Od: Pszemol <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Kilkukrotne powtarzanie przez ciebie zdania o domniemanym bólu
    > dupy rozmówcy pokazuje twoją super oryginalność i super twórczość.

    Nie aż tak bardzo jak gdy Ty powtarzasz po mnie wszystko po kolei :-)

    To co, znalazłeś już coś ciekawego do roboty?

    Bo ja dziś po południu naprawiłem dwie urwane rurki podciśnienia w swoim
    aucie...

  • 257. Data: 2017-06-30 16:10:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-29 o 05:08, Pszemol pisze:

    > Nie aż tak bardzo jak gdy Ty powtarzasz po mnie wszystko po kolei :-)

    "Skończyła ci się maść na ból dupy" Przemku ?

    > To co, znalazłeś już coś ciekawego do roboty?

    Nie, dalej czytam twój bełkot na tej grupie.

    > Bo ja dziś po południu naprawiłem dwie urwane rurki podciśnienia w swoim
    > aucie...

    A ja przed południem dałem zarobić mechanikowi.

    Pozdrawiam

  • 258. Data: 2017-06-30 16:38:18
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > "Skończyła ci się maść na ból dupy" Przemku ?

    > Nie, dalej czytam twój bełkot na tej grupie.

    > A ja przed południem dałem zarobić mechanikowi.

    Cienki Bolek z Ciebie w takim razie.

  • 259. Data: 2017-06-30 18:07:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-30 o 16:38, Pszemol pisze:

    > Cienki Bolek z Ciebie w takim razie.

    Czyli "maść na ból dupy jednak ci się skończyła" Przemku.
    A może pomyliłeś p.m.samochody z p.m.lubię_reperować_samochody