  • 231. Data: 2017-06-26 09:27:25
    Temat: Re: tesla u zachara
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 25 Jun 2017 21:48:08 +0200, Shrek

    > Nie, nie, nie. Przemol nie wierzy jak mu wyliczenia podaje jak na tacy,
    > a ja mam na słowo wam wierzyć, że ktoś (a w zasadzie wielu ktosiów) coś
    > kiedyś napisał, ale akurat nie można tego znaleźć.
    > A zaraz się okaże, że nie na tej grupie, ale na fejsbuku, i nie
    > samochody elektryczne a rowery i na Placu Czerownym... Jak mamy
    > dyskutować to trzymajmy się faktów.

    Nie że się nie da, nie mam zwyczajnie czasu.

    > No to ja bym rzeczywiście wziął jakiegoś muscle cara. Nie tylko (ani nie
    > przede wszystkim) ze względu na dzwięk;) Ciężko powiedzieć czym się
    > kupcy kierują, bo obecnie to po prostu wynalazek dla hipsterów. A o
    > gustach się z nimi nie dyskutuje.

    Dlatego właśnie z twierdzeniem się nie zgodziłem. W jednej i drugiej grupie
    są osobniki, które kupują auto ze względu na dźwięk i moc. Tak samo w
    drugiej są tacy, co kupują bo jest jeszcze lepsza moc (i moment) przy
    praktycznie absolutnej ciszy.

    > No widzisz. Czyli tesla z jakiegoś powodu nie spełnia twoich oczekiwań,
    > mimo, że pół banki jak rozumiem masz:P I tak samo nie spełnia oczekiwań
    > 99% ludzi.

    Obecnie każdy samochód jakiego bym nie kupił nie spełnia moich oczekiwań,
    bo średnio przejeżdżam mniej niż 100km tygodniowo. Dlatego nadal jeszcze
    mam swojego 8-letniego, acz salonowego, trupka, choć parę razy się już
    przymierzałem aby wziąć nowy samochód w leasing. Używaną Teslę S można
    kupić już za ćwiartkę. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 232. Data: 2017-06-26 15:49:07
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 25-06-2017 o 15:37, Pszemol pisze:

    > Jeśli tak, to najwyraźniej nie są to dla Ciebie tylko wyjątki...

    Są.
    Ale nawet do samego miasta elektryk jest droższy i długo się to nie zmieni.

  • 233. Data: 2017-06-26 18:05:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Są.

    Z definicji nie są *wyjątki* tylko bardziej rutyna.

    > Ale nawet do samego miasta elektryk jest droższy i długo się to nie
    > zmieni.

    Wciaż nie wiemy droższy od czego? Od BMW Gran Tourismo?

  • 234. Data: 2017-06-26 18:07:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    > Żaden na poważnie nie myśli o elektryku w dzisiejszej cenie.

    Mów może za siebie.

  • 235. Data: 2017-06-26 18:27:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.06.2017 o 18:07, Pszemol pisze:
    > "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    >
    > Mów może za siebie.

    Wróć do tematu jak już kupisz.

    Shrek

  • 236. Data: 2017-06-26 18:32:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.06.2017 o 09:27, Myjk pisze:

    > Nie że się nie da, nie mam zwyczajnie czasu.

    Czyli nie masz czasu dyskutować, ale się wypowiesz. I zaproponujesz,
    żeby oponent sam sobie znalazł argumenty, że ty masz rację a nie on;)

> [...]
    > są osobniki, które kupują auto ze względu na dźwięk i moc. Tak samo w
    > drugiej są tacy, co kupują bo jest jeszcze lepsza moc (i moment) przy

    Być może tak, ale raczej nie. Jeśli ktoś się jara osiągami to brak
    dźwięku żadną zaletą nie będzie (a nawet często będzie wadą, choć nie
    decydującą). Jak ktoś się jara komfortem i ciszą, to nie będzie dla
    niego decydującą zaletą 2,5 do setki (to jest mało komfortowe).

> [...]
    > mam swojego 8-letniego, acz salonowego, trupka, choć parę razy się już
    > przymierzałem aby wziąć nowy samochód w leasing. Używaną Teslę S można

    No widzisz - tobie nie odpowiada z tego powodu innym z innych, ale
    skutek jest jeden - większość grupowiczów ma co najmniej jeden samochód,
    ale żaden nie ma Tesli. Widać większość z jakiegoś powodu jej nie
    wybrała:P Nawet taki jeden co to lubił drogie auta rozbijać.

    Shrek

  • 237. Data: 2017-06-26 22:18:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-26 o 18:07, Pszemol pisze:

    > Mów może za siebie.

    To kup i wtedy ten argument odpadnie. :-)

    Pozdrawiam

  • 238. Data: 2017-06-27 00:48:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:oircl9$u9s$2@node1.news.atman.pl...

    > Wróć do tematu jak już kupisz.

    Będę wracał do tematu kiedy mi się będzie podobało :-P

  • 239. Data: 2017-06-27 00:49:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > To kup i wtedy ten argument odpadnie. :-)

    Nie napisałeś o tym że żaden nie kupił tylko że żaden
    nie myśli na poważnie - a ja myślę o zakupie jak
    najbardziej poważnie, nawet zrobiłem rezerwację za $1000.
    Więc mów za siebie, ok?

  • 240. Data: 2017-06-27 20:03:18
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Niepotrzebnie kombinujesz. Elektryki mają tyle obiektywnych wad, że nie
    > trzeba "wymyślać" takich wad jak sobotaż.

    Ile tych wad byś nie wypisał, to dyskusja wyszła od codziennego
    dojeżdżania w trójkącie dom-praca-sklep. A do tego, elektryk akurat
    nadaje się znacznie lepiej od spalinowca.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz