  • 241. Data: 2017-06-27 20:11:05
    Temat: Re: tesla u zachara
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Myślę ze osoby które chcą mieć 3 sekundy do setki i całkowitą ciszę to
    > Ty, Przemol i może jeszcze ktoś trzeci.

    Tych malkontentów po drugiej stronie, też jest raptem 3-4 na tej grupie :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 242. Data: 2017-06-27 20:13:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" napisał w wiadomości grup

    >Ile tych wad byś nie wypisał, to dyskusja wyszła od codziennego
    >dojeżdżania w trójkącie dom-praca-sklep. A do tego, elektryk akurat
    >nadaje się znacznie lepiej od spalinowca.

    Pytanie czy na tym sie potrzeby koncza, i czy nie trzeba drugiego
    samochodu.
    A parkingu na drugi brak :-)

    Wypozyczac ? Za pieniadze zaoszczedzone na paliwie ? :-)

    J.

  • 243. Data: 2017-06-27 20:52:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.06.2017 o 20:03, Mateusz Bogusz pisze:

    > Ile tych wad byś nie wypisał, to dyskusja wyszła od codziennego
    > dojeżdżania w trójkącie dom-praca-sklep. A do tego, elektryk akurat
    > nadaje się znacznie lepiej od spalinowca.

    Kiedy wcale się nie nadaje lepiej - jedyna zaleta to "ekologia" tyle, że
    wcale nie oczywista.

    Shrek

  • 244. Data: 2017-06-27 21:23:19
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Pytanie czy na tym sie potrzeby koncza, i czy nie trzeba drugiego
    > samochodu.
    > A parkingu na drugi brak :-)

    Przecież piszemy o rodzinach które mają dwa samochody lub więcej. Nikt
    nie namawia tutaj do kupna drugiego.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 245. Data: 2017-06-27 21:26:14
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Kiedy wcale się nie nadaje lepiej - jedyna zaleta to "ekologia" tyle, że
    > wcale nie oczywista.

    Ja już podawałem dokładne wyliczenia. Jak masz konkrety to pisz, a nie
    ciągle ogólnikami z których nic nie wynika.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 246. Data: 2017-06-27 21:38:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-27 o 00:49, Pszemol pisze:

    > Nie napisałeś o tym że żaden nie kupił tylko że żaden
    > nie myśli na poważnie - a ja myślę o zakupie jak
    > najbardziej poważnie, nawet zrobiłem rezerwację za $1000.
    > Więc mów za siebie, ok?

    Kup. Pokaż że kupiłeś i masz.
    Bo na razie to robisz siebie to samo co na p.m.t.gsm.

    Pozdrawiam

  • 247. Data: 2017-06-27 21:57:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.06.2017 o 21:26, Mateusz Bogusz pisze:

    > Ja już podawałem dokładne wyliczenia

    Dokładne wyliczenia czego?

    > Jak masz konkrety to pisz, a nie
    > ciągle ogólnikami z których nic nie wynika.

    Ale właśnie proszę cię żebyś nie pisał ogólnikami "elektryk akurat
    nadaje się znacznie lepiej od spalinowca", tylko napisał konkretnie -
    jakie ma w tym zalety. Bo takt, że jedna (nawet nie tesla S) ma trochę
    ponad 2 sekundy do setki jest akurat w jeżdzeiniu dom-praca-sklep
    pomijalną zaletą. Cisza - no może, ale bez przesady (przynajmniej nie
    dla kierującego). Wiec konkretnie co?

    Shrek

  • 248. Data: 2017-06-27 22:29:07
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Kup. Pokaż że kupiłeś i masz.
    > Bo na razie to robisz siebie to samo co na p.m.t.gsm.

    To samo? Czyli co? :-)
    Bo nawet tego posta piszę z iPhone...

  • 249. Data: 2017-06-28 00:50:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-27 o 22:29, Pszemol pisze:

    > To samo? Czyli co? :-)

    Jesteś pewny że mam to napisać ?

    > Bo nawet tego posta piszę z iPhone...

    A to już jest twój problem.

    Pozdrawiam

  • 250. Data: 2017-06-28 03:16:11
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Jesteś pewny że mam to napisać ?

    > A to już jest twój problem.

    Znowu maść na ból dupy Ci się skończyła?