  • 71. Data: 2017-06-21 18:27:02
    Temat: Re: tesla u zachara
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-06-21 o 17:26, Pszemol pisze:

> [...]
    > wykorzysta codziennie wszystkich koni mechanicznych?

    > Pomoc drogowa i laweta.
    >
    > Najlepiej jednak słuchać się komputera pokładowego który oszacowuje
    > pozostały w baterii zapas energii i oblicza na tej podstawie przybliżony
    > zasięg, przy okazji proponując zmianę trasy aby zahaczyć o najbliższą
    > ładowarkę.
    >
    > Myślę, że podobna sytuacja jak w benzyniaku: widząc że zapaliła Ci się
    > rezerwa nie wybierasz się w podróż 100km gdzieś na odludzie bo wiesz, że
    > narobisz sobie kłopotu gdy Ci zabraknie benzyny.

    Wystarczy podjechać do najbliższej stacji i zatankować. Jest tego sporo,
    a czas tankowania to 10 minut :-) Elektrykom jeszcze trochę brakuje.
    Ps. A ciekawe, dlaczego nikt nie robi doświadczeń z samochodami na
    sprężone powietrze oraz na koło zamachowe. Brak rozwoju?
    T.

  • 72. Data: 2017-06-21 18:31:49
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-06-21 o 14:52, Myjk pisze:
    > Wed, 21 Jun 2017 14:39:21 +0200, T.

    > To jak ja, co nie zmienia faktu, że osiągi dla wielu, choć wykorzystują je
    > parę(naście) razy w roku, są istotne. Osiagi Tesli są takie, bo mogą być.
    > Spalinowe nie mogą w tej cenie, nawet te słabsze do tego wyją przeraźliwie
    > aż zęby trzeszczą, więc o komforcie, tj. wyciszeniu, którym chwalą się
    > najlepsze limuzyny, nie ma mowy. Tak realnie mnie właśnie z tego powodu
    > kręcą elektryki. Są ciche, a ja samochodu nie kupuję bo lubię jęk silnika.

    W sumie masz rację - ja też napinam się na jakieś tam parametry, ale
    może wydziwiam (choć to nie są jakieś super wymagania - problem w tym,
    że każda marka oferuje coś z pożądanych przeze mnie rzeczy, ale w jednym
    aucie tego wszystkiego jeszcze nie ma; tu uwaga - w aucie z mojej półki
    cenowej, bo pewnie luksusowe to można mieć takie, jakie się chce). A
    auta dla mnie to chyba jeszcze nie wyprodukowali, choć pojawia się
    światełko w tunelu... :-)
    T.

  • 73. Data: 2017-06-21 19:19:13
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 21 Jun 2017 17:21:53 +0200, z <...@...pl> wrote:

    >Zamierzasz startować w F1 jeździć samochodem? :-)

    Tak mi się skojarzyło :)

    https://www.youtube.com/watch?v=ywR4AYqPXz4

    Tym elepstrykiem nawet kapcia nie można porządnie spalić ;) Nie mówiąc
    o tym, że bzrmi jak moja zabawka z czasów dzieciństwa - Fiat 125p na
    kablu :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 74. Data: 2017-06-21 19:22:58
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 21 Jun 2017 16:57:14 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:

    >Skoro takie agregaty miałyby być popularne to dlaczego nie montować
    >ich na stałe w wyposażeniu elektryka? Idąc dalej, mozę po prostu
    >montować mały silnik spalinowy "dojazdowy"...

    BMW i3.

  • 75. Data: 2017-06-21 19:35:25
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > O czym bredzisz?

    Pogubiłeś się?

    > Bo odpowiadasz na temat ładowania auta w nocy prądem z solarów, a to co
    > napisałeś nie ma z tym nic wspólnego.

    Masz racje, zostawilem za dużo niewyciętych cytatów i mogłeś się pogubić.

    Skorygowałem.

  • 76. Data: 2017-06-21 19:40:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-21 o 17:49, Pszemol pisze:

    > Że co?

    > Weź się już nie kompromituj z tym badziewiem.

    A kiedy ty przestaniesz się kompromitować z elektrycznym badziewiem ?

    Pozdrawiam

  • 77. Data: 2017-06-21 19:52:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-21 o 18:27, T. pisze:

> [...]
    > Ps. A ciekawe, dlaczego nikt nie robi doświadczeń z samochodami na
    > sprężone powietrze oraz na koło zamachowe. Brak rozwoju?

    W Indiach robili.
    I eksperymentalnie doszli do tego co w europie wyliczyli na
    kalkulatorze. Nie opłaca się.

    Pozdrawiam

  • 78. Data: 2017-06-21 19:53:16
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    <j...@i...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Tym elepstrykiem nawet kapcia nie można porządnie spalić ;) Nie mówiąc
    > o tym, że bzrmi jak moja zabawka z czasów dzieciństwa - Fiat 125p na

    Czuć, że lżejsze.

  • 79. Data: 2017-06-21 20:10:08
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > Pszemol w

    > Przestań proszę, czuć to możesz zaganiacza, który cię napędza.
    > Choć patrząc na dotychczasowe twe wypociny, to masz ciężko, zostałeś
    > zniewolony, i się od kilku dni brandzlujesz bez żadnego konkretnego powodu.

    Znowu Cie dupa boli? Hemoroidy masz?

  • 80. Data: 2017-06-21 20:11:01
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w