  • 191. Data: 2017-06-24 20:15:46
    Temat: Re: tesla u zachara
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:oim9hc$g4$7@node1.news.atman.pl...

    > To, że Skoda Octavia za 80 kafli _nie_jest_ najpopularniejszym samochodem,
    > jak twierdzisz.

    Jak to nie? Jest na pierwszym miejscu listy popularności.

  • 192. Data: 2017-06-24 20:17:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message

    > Jak mawia pewien znajomy "nie filozuj" tylko pokaz no tego trzeciego dla
    > ktorego dzwiek silnika to taki problem.

    Wytłumacz mi zatem, po co jest izolacja akustyczna kabiny w KAŻDYM aucie?
    Po co samochody luksusowe podkreślają w reklamach jak jest tam cicho
    wewnątrz auta? Zastanów się, możesz po cichu, możesz nie odpowiadać... :-)

  • 193. Data: 2017-06-24 20:33:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 24 Jun 2017 20:06:10 +0200, m4rkiz

    > Jak mawia pewien znajomy "nie filozuj" tylko pokaz no tego trzeciego dla
    > ktorego dzwiek silnika to taki problem.

    Litości. Na cholerę są różnej klasy samochody? Dla zabawy, bo ludzie lubią
    więcej płacić? Cisza w kabinie (od silnika i zawieszenia) to jeden z
    bardziej pożądanych elementów w wyższej klasy autach. Czym Ty jeździsz i
    dlaczego nie maluchem? Tam silnik i zawieszenie wyśmienicie słychać, można
    się w pełni delektować.

    Że twoje statystyki są mizerne niejako potwierdza sprzedaż aut których nikt
    rzekomo nie chce. W 2016 roku Tesla sprzedała AFAIR 50 tys. przeraźliwe
    drogich i jakże nieużytecznych aut. To chyba więcej niż ten trzeci?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 194. Data: 2017-06-24 20:39:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.06.2017 o 20:15, Pszemol pisze:

    > Jak to nie?

    Normalnie.

    > Jest na pierwszym miejscu listy popularności.

    Sprzedaży nowych samochodów. Nie wiem jak ci wychodzi z tego, że to
    najpopularniejszy samochód w Polsce, ale tkwisz w tak zwanym mylnym
    błedzie.

    Najpopularnieszy jest zapewne tytułowy volkswagen.

    Shrek

  • 195. Data: 2017-06-24 20:40:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.06.2017 o 20:33, Myjk pisze:

    > Że twoje statystyki są mizerne niejako potwierdza sprzedaż aut których nikt
    > rzekomo nie chce. W 2016 roku Tesla sprzedała AFAIR 50 tys. przeraźliwe
    > drogich i jakże nieużytecznych aut. To chyba więcej niż ten trzeci?

    Chyba nie - no chyba, że w zeszłym roku sprzedano ogółem 150 tysięcy
    aut. Jeśli nie, to znaczy że w/w warunek nie był decydujący.

    Shrek

  • 196. Data: 2017-06-24 20:42:37
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-06-24 20:33, Myjk wrote:
    > Litości. Na cholerę są różnej klasy samochody? Dla zabawy, bo ludzie lubią
    > więcej płacić? Cisza w kabinie (od silnika i zawieszenia) to jeden z
    > bardziej pożądanych elementów w wyższej klasy autach.

    chyba troche nie doczytales - ja pisze ze zbior ludzi kupujacych auto ze
    wzgledu na to ze ma w zasadzie najlepsze przyspieszenie i zbior ludzi
    ktorym przeszkadza dzwiek silnika maja baaaardzo malo elementow wspolnych

    nijak nie odnosze sie tu do aut luksusowych

    > Że twoje statystyki są mizerne niejako potwierdza sprzedaż aut których nikt
    > rzekomo nie chce. W 2016 roku Tesla sprzedała AFAIR 50 tys. przeraźliwe
    > drogich i jakże nieużytecznych aut. To chyba więcej niż ten trzeci?

    nie, sprzedala bo sa szybkie, ciche, modne etc. etc.

    nie twierdze ze tesla sie nie sprzedaje, twierdze ze kupuja ja ludzie
    ALBO lubiacy cisze ALBO wybierajacy ja ze wzgledu na osiagi, bardzo
    rzadko ze wzgledu na te dwie cechy naraz - co sugerowal przemol

  • 197. Data: 2017-06-24 21:18:27
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-06-24 20:17, Pszemol wrote:
    > Wytłumacz mi zatem, po co jest izolacja akustyczna kabiny w KAŻDYM aucie?

    zeby wytlumic pewne dzwieki

    dlaczego z kolei byly samochody z wtryskiem paliwa do tlumikow czy
    odtwarzajace dzwiek silnika w systemie audio?

    po raz kolejny - ciche auta sa fajne, szybkie auta sa fajne, auta ktore
    spelniaja obydwa warunki wg MOJEJ oceny nie sa wyjatkowo pozadane ze
    wzgledu na wlasnie te dwie konkretne cechy

    > Po co samochody luksusowe podkreślają w reklamach jak jest tam cicho
    > wewnątrz auta? Zastanów się, możesz po cichu, możesz nie odpowiadać... :-)

    cisza i osiagi - przypadkiem niezle wyszlo, ale za te cechy naraz nikt
    sie nie da pokroic ani w sumie nawet nie upomina ani nie upominal

    czy auta luksusowe kupuje sie ze wzgledu na ich przyspieszenia?
    czy jest to drugie miejsce na liscie zaraz po ciszy?

    czy w autach sportowych zaraz po przyspieszeniu nastepne na liscie jest
    niezle wygluszenie?

    "Zastanów się, możesz po cichu, możesz nie odpowiadać... :-)"

  • 198. Data: 2017-06-24 21:28:07
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-24 o 16:05, Pszemol pisze:

    > I tam masz na pierwszym miejscu Skodę Octavię za 80 tysięcy...

    Podstawowa wersja Octavi z tego roku, to 60 tys. zł, nadal do 40 tys.
    dolarów sporo brakuje, mniej więcej drugie tyle. No i tak się składa, że
    Octavie, a także kilka innych samochodów z tej listy, upatrzyły sobie
    różnego rodzaju floty i firmy biorące samochody w leasing, a to jakby
    nie patrzeć nie jest target przeciętnego Kowalskiego.

    > Jakoś nie wyszedł Ci ten argument :-)

    Czyżby?

  • 199. Data: 2017-06-24 22:22:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:oimbk8$582$1@node1.news.atman.pl...

    > Normalnie.

    > Sprzedaży nowych samochodów. Nie wiem jak ci wychodzi z tego, że to
    > najpopularniejszy samochód w Polsce, ale tkwisz w tak zwanym mylnym
    > błedzie.

    Mówimy o kupowaniu nowych samochodów od samego początku.

    > Najpopularnieszy jest zapewne tytułowy volkswagen.

    Tytułowy? Pogubiłeś się, biedaku.

  • 200. Data: 2017-06-24 22:45:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > nie twierdze ze tesla sie nie sprzedaje, twierdze ze kupuja ja ludzie ALBO
    > lubiacy cisze ALBO wybierajacy ja ze wzgledu na osiagi, bardzo rzadko ze
    > wzgledu na te dwie cechy naraz - co sugerowal przemol

    W moim odczuciu hałas silnika jest dla kierowców/właścicieli
    pewnym *pośrednikiem* sygnalizującym dużą moc silnika...
    Brandzlują się hałasem na wysokich obrotach bo mają w głowie
    połączenie że im głośniej tym mocniej - to się z czasem zmieni
    ale będzie potrzebować dużo czasu bo od stu lat jest hałas
    spalania związany z generacją mocy więc hałas jest nieodłączny.
    Co nie znaczy że ktoś kupuje auto wyścigowe BO JEST GŁOŚNE!