  • 81. Data: 2017-06-21 20:18:40
    Temat: Re: tesla u zachara
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w
    <news:oiecq0$52m$1@dont-email.me>:

    > Znowu mnie dupa boli! Hemoroidy mam!

    Nie o to pytałem, ale odważne wyznanie.

    --
    'Tom N'

  • 82. Data: 2017-06-21 20:20:03
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    > Mnie natomiast zastanawia, dlaczego nie zastosowali (a wiem że nie
    > zastosowali) na zimę systemu przechwytywania ciepła generowango z pracy
    > akumulatorów.

    Czyżby jednak?

    http://insideevs.com/tesla-model-s-recycles-waste-he
    at-to-warm-the-battery-bower/

  • 83. Data: 2017-06-21 20:21:41
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > Pszemol w

    > Nie o to pytałem, ale odważne wyznanie.

    Ale dziecinniada... Kiedy planujesz dorosnąć?

  • 84. Data: 2017-06-21 20:38:49
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > No i jeszcze musi mieć jakieś źródło ciepła do pompowania.
    > Nie wiem na ile powietrze wokół auta zimą się do tego będzie nadawać i jak
    > duży będzie musiał być wymiennik żeby ogrzewać skutecznie kabinę.

    I o ile cięższy będzie od rezystora... :-D
    A waga pojazdu jest tu krytyczna - Tesla S nie ma nawet koła zapasowego,
    aby nie wozić ze sobą niepotrzebnych ciężarów i nie tracić zasięgu...
    ---
    Aha, a drzwi i dach ma a wystarczyłyby owiewki :-)

  • 85. Data: 2017-06-21 21:04:09
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w

    > Ale dziecinniada... Kiedy planujesz dorosnąć?

    Zdajesz sobie sprawę, ze zadałeś pytanie na które powinieneś sam
    odpowiedzieć?

    Przepraszam grupowiczów za wykorzystane metody, które doprowadziły Pszemola
    do obecnego stanu nieświadomości

    --
    'Tom N'

  • 86. Data: 2017-06-21 21:20:29
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-06-21 o 19:19, j...@i...pl pisze:

    > Tak mi się skojarzyło :)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=ywR4AYqPXz4
    >
    > Tym elepstrykiem nawet kapcia nie można porządnie spalić ;) Nie mówiąc
    > o tym, że bzrmi jak moja zabawka z czasów dzieciństwa - Fiat 125p na
    > kablu :)

    Powinni dokładać jakieś subwoofery z głośnikami i puszczać z MP3 dźwięk
    porządnego auta :-)
    T.

  • 87. Data: 2017-06-21 21:45:07
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > I moze miec mniejszy zasieg, mniejsza dynamike, byleby przejechal te ~25
    > km w jedna strone i potem w druga.
    >
    > Tylko musi byc tanszy :-)

    no i właśnie o tym myślę. elektryk zamiennikiem autobusu. to by się dało
    zrobić, tanio, ale produkcja musi być masowa. A w momencie kiedy
    projektan elektryka za cel bierze pokonanie przyśpieszenie benzyniaka...
    gówno z tego wychodzi. Dlaczego? bo niema żadnego uzasadnienia aby takie
    auto kupić. spalając benzynę w aucie za 10% ceny tesli, można 90%
    pozostałych pieniędzy przeznaczyć na ochronę środowiska. A jak kogoś
    stać - kto bogatemu zabroni... wydawać swoich pieniędzy. ale niech nie
    nazywa tego.... ekologią? Bo ekologia.

    Teraz do Pszemola. odczułeś kiedyś przyśpieszenie 2.6 sekundy do setki?
    bo ja odczułem 7 sekund do setki i przyjemne to nie jest. Ja nie
    napisałem ze w tej cenie spoko dostaniesz coś co szybciej przyśpiesza.
    napisałem że dupy nie urywa. Benzynowe silniki mają inną
    charakterystykę, sposób działania, więc o takie przyśpieszenie trudno.
    ale jak byś chciał, spoko to da się zrobić. za tą cenę - spoko. tylko
    jeszcze jedna sprawa. Załóżmy konkurencje, kto szybciej przejedzie pół
    mili - czy coś takiego. jasne - tesla z druzgocącym przyśpieszeniem. ale
    gdybyś zaproponował konkurs typu stary top gear? No tesla niema szans,
    przez zasięg. ale gdybyś zaproponował tak na krótszy odcinek? też tesla
    niema szans, bo - jak już ktoś pisał- taki "kop" jest druzgocący dla
    akumulatorów, za to normalny dla benzyniaka. Dzwięk silnika. W obecnych
    czasach, mamy inżynierów którzy dbają aby dzwięk silnika podobał się
    kupującym. w usa ma bulgotać, w japoni ma cichutko cykać. można by się
    postarać (za te pieniądze) aby silnik np 6 cylindrowy wyciszyć na maksa,
    ale po co? Chyba któryś citroen miał podwójną szybę czołową, aby
    zminimalizować szum wiatru. opony są badane pod kątem hałasu, więc czy
    silnik jest najgorszy? W tesli podobno kilmę słychać...
    O ile nie wyraźiłem się jasno. tesla to fajne auto. ale cena zabija. z
    wielu powodów. Nie tyle że zabija biednych polaków. to chodzi o fakt, że
    jeśli 90% czegoś możesz miec za 50% kosztów - to jest najlepsza droga.
    takie zachowanie ma nawet jakąś naukową nazwę. no i nie stosowanie tej
    zasady charakteryzuje klientów firmy apple i właścicieli tesli. a mnie
    osobiście wnerwia jak ktoś w głupi sposób wydaje swoje pieniądze ( to mu
    oczywiście wolno) ale potem usiłuje to uzasadnić w debilny sposób. (
    chyba bardziej żeby SWOJE ego uspokoić)

    ToMasz

  • 88. Data: 2017-06-21 21:54:25
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    ToMasz <t...@p...fm.com.pl> wrote:

> [...]
    > pozostałych pieniędzy przeznaczyć na ochronę środowiska. A jak kogoś
    > stać - kto bogatemu zabroni... wydawać swoich pieniędzy. ale niech nie

    Dlatego ja nie planuje zakupu Tesli S, ja sie przymierzam do Tesli 3 za 1/3
    ceny.

> [...]
    > osobiście wnerwia jak ktoś w głupi sposób wydaje swoje pieniądze ( to mu
    > oczywiście wolno) ale potem usiłuje to uzasadnić w debilny sposób. (

    Tak, zgadzam się, że Tesli S nie powinno się kupować w tonie ekologicznym.
    Wciąż jednak ktoś może tak uzasadniać wybór pomiędzy tyle samo kosztującym
    bmw 7 a Tesla S, choc oba samochody nie sa tak ekologiczne jak jakis maly
    pyrtek Toyoty czy Hondy.

  • 89. Data: 2017-06-21 22:03:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >no i właśnie o tym myślę. elektryk zamiennikiem autobusu. to by się
    >dało zrobić, tanio, ale produkcja musi być masowa.

    To sie wlasnie robi, zobaczymy co wyjdzie.
    Ale raczej dobrze wyjdzie.

    >Teraz do Pszemola. odczułeś kiedyś przyśpieszenie 2.6 sekundy do
    >setki? bo ja odczułem 7 sekund do setki i przyjemne to nie jest.

    Bo Ty nie wiesz co to jest przyjemnosc :-)

> [...]
    >zaproponował konkurs typu stary top gear? No tesla niema szans, przez
    >zasięg. ale gdybyś zaproponował tak na krótszy odcinek? też tesla

    Ale po co dluzszy ? W USA ma dobrze ruszac spod swiatel :-)

    >niema szans, bo - jak już ktoś pisał- taki "kop" jest druzgocący dla
    >akumulatorów, za to normalny dla benzyniaka.

    W jakim sensie druzgocacy ? Rozladuje czy zniszczy ?

> [...]
    >cichutko cykać. można by się postarać (za te pieniądze) aby silnik np
    >6 cylindrowy wyciszyć na maksa, ale po co?

    Sie znajda klienci, ktory beda dumni z tego ze nie ryczy, a te ryczace
    zostawia w tyle :-)

> [...]
    >z wielu powodów. Nie tyle że zabija biednych polaków. to chodzi o
    >fakt, że jeśli 90% czegoś możesz miec za 50% kosztów - to jest

    Cena moze jeszcze spasc, a inne wady pozostana.

    Poza tym - Polakow cena zabija, w Norwegii kosztuje tyle co wypasiony
    golf.
    (bo tam cena Golfa zabija ... Polakow :-(

    J.

  • 90. Data: 2017-06-21 22:12:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >zapasowego,
    >aby nie wozić ze sobą niepotrzebnych ciężarów i nie tracić zasięgu...

    Niekoniecznie taka ciezka. Pompa ciepla na pokladzie juz jest - bo
    przeciez klime na lato chcemy.
    Teraz wystarczy tylko obieg odwrocic ..

    J.