  • 21. Data: 2016-07-27 21:03:09
    Temat: Re: transformator 230W/7,5kV - ok. 100W...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello zbisa,

    Wednesday, July 27, 2016, 7:56:04 PM, you wrote:

    > jednego przykatowałem - 110 stopni Celsjusza na rdzeniu w ciągu 30 minut...

    Minimalna klasa temperatura dla transformatorów to klasa B - 130°C.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2016-07-27 23:48:33
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

    wiadomości news:1594763024.20160727210309@pik-net.pl.invalid...

    > Minimalna klasa temperatura dla transformatorów to klasa B - 130°C.

    toto ma chodzic kilka razy po dwa tygodnie, bez przerw w MOIM
    laboratorium... owszem bywam desperados, ale w tym przypadku musze dmuchac
    na zimne... wystarczyłoby żeby wentylatory chłodzące (innego chłodzenia
    zastosowac nie mogę)...

    --
    serdeczności! zbisa
    lubię: http://wroclaw.fotopolska.eu - Wrocław na fotografii

  • 23. Data: 2016-07-28 00:04:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello zbisa,

    Wednesday, July 27, 2016, 11:48:33 PM, you wrote:

> [...]
    > na zimne... wystarczyłoby żeby wentylatory chłodzące (innego chłodzenia

    Myślę, że z wentylatorami dadzą radę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2016-07-28 00:08:25
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-07-27 o 23:48, zbisa pisze:
    > toto ma chodzic kilka razy po dwa tygodnie
    Ozon będziesz butelkował? :-)

    Robert

  • 25. Data: 2016-07-28 01:28:05
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

    wiadomości news:1837272007.20160728000416@pik-net.pl.invalid...

    > Myślę, że z wentylatorami dadzą radę.

    testowałem - rdzeń mial 60-70 stopni, a w środku? dwa porządne wentylatory
    starego chowu... :-)
    szef nie mógł na to patrzeć... :-)
    jutro dzwonię do tych od transformatoró do neonów - wygląda toto
    obiecująco...

  • 26. Data: 2016-07-28 13:53:10
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
    > Witam Wszechwiedząca Grupo...
    > Gdzie mozna droga kupna (nawet prywatnie, bez faktury) zanabyć
    > transformator sieciowy, który miałby na wyjściu cos koło 7,5 kV o mocy np.
    > około 100W. Potrzebny "na gwałt". Na tym portalu na A... jest takowy, ale
    > sprzedawca, ani jego firma nie dają znaku życia... nie odbierają
    > telefonów, nie odpowiadają na e-maile... pomożecie?
    > PS. wiem jakie kuku moze to zrobić...

    O Grupo rzeczywiście Wszechwiedząca!
    Pieknie dziękuję wszystkim, co zechcieli mi pomóc... transformatory do
    neonów, to był strzał w dziesiątkę... nie wpadłbym na to... zamówiony 8kV
    25mA, wielkie bydle, ale miejsca mam dosyć... jeszcze raz dziękuję za
    pomoc...

  • 27. Data: 2016-07-28 14:25:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zbisa" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >do neonów, to był strzał w dziesiątkę... nie wpadłbym na to...
    >zamówiony 8kV 25mA, wielkie bydle, ale miejsca mam dosyć... jeszcze

    No to sie teraz dowiemy, czy naprawde zdawales sobie sprawe z
    zagrozenia, czy bedzie "o k****" :-)

    J.

  • 28. Data: 2016-07-28 17:28:50
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

    > No to sie teraz dowiemy, czy naprawde zdawales sobie sprawe z zagrozenia,
    > czy bedzie "o k****" :-)

    oj... naprawdę uwazam przy tych moich "zabawkach".... chyba nawet nie
    zdążyłbym pomysleć, a co dopiero wypowiedziec tego pięknego, polskiego
    zawołania rodowego... druga z moich obecnie ćwiczonych zabawek, to "obszar"
    z bardzo silnym polem elektromagnetycznym... na szczęście juz dzieci nie
    będe miał :-) ale zabawa jest naprawde przednia...

  • 29. Data: 2016-07-28 19:40:06
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-07-28 o 13:53, zbisa pisze:

> [...]
    > neonów, to był strzał w dziesiątkę... nie wpadłbym na to... zamówiony
    > 8kV 25mA, wielkie bydle, ale miejsca mam dosyć... jeszcze raz dziękuję

    To jeszcze podrzucę Ci taki pomysł
    http://danyk.cz/mmt_en.html

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 30. Data: 2016-07-29 12:12:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup
    >To jeszcze podrzucę Ci taki pomysł
    >http://danyk.cz/mmt_en.html

    Uwaga ta sama co juz padla - uwaga na wytrzymalosc napieciowa miedzy
    uzwojeniami czy do rdzenia.
    trafo na 230V niekoniecznie gwarantuje 8kV.

    Te co prawda zalane, to wytrzymalosc powinna byc dobra, ale co innego
    miec nadzieje, a co innego wyczytac w danych technicznych.

    Sprzet medyczny wymaga chyba 5kV ...

    J.