  • 31. Data: 2016-07-29 20:49:43
    Temat: Re: transformator 230W/7,5kV - ok. 100W...
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-07-29 o 12:12, J.F. pisze:
    > Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup
    >
    > Uwaga ta sama co juz padla - uwaga na wytrzymalosc napieciowa miedzy
    > uzwojeniami czy do rdzenia.
    > trafo na 230V niekoniecznie gwarantuje 8kV.
    U niego jest 4KV.

    > Te co prawda zalane, to wytrzymalosc powinna byc dobra, ale co innego
    > miec nadzieje, a co innego wyczytac w danych technicznych.
    Ale on to sprawdził empirycznie i jak widać na filmie działa to.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 32. Data: 2016-07-31 04:48:17
    Od: "zbisa" <z...@g...pl>

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ale on to sprawdził empirycznie i jak widać na filmie działa to.

    tylko jest inne pytanie... czy podziała kilka razy po 2 tygodnie bez przerw?
    moze być różnie...

    --
    serdeczności! zbisa
    lubię: http://wroclaw.fotopolska.eu - Wrocław na fotografii

  • 33. Data: 2016-07-31 18:45:12
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-07-31 o 04:48, zbisa pisze:

    > Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > tylko jest inne pytanie... czy podziała kilka razy po 2 tygodnie bez
    > przerw? moze być różnie...

    To są tylko transformatory, jak ich nie przeciążysz to podziałają długo,
    jakby miały przebić to zrobią to w 1 minucie działania.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 34. Data: 2016-07-31 19:28:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Friday, July 29, 2016, 12:12:15 PM, you wrote:

> [...]

    > Te co prawda zalane, to wytrzymalosc powinna byc dobra, ale co innego
    > miec nadzieje, a co innego wyczytac w danych technicznych.

    4kV AC (rms)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 35. Data: 2016-08-01 01:54:38
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

    > To są tylko transformatory, jak ich nie przeciążysz to podziałają długo,
    > jakby miały przebić to zrobią to w 1 minucie działania.

> [...]

    wybacz mi, ale mam inne doświadczenia...