    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: [trasa] WWa-Kolobrzeg
    Date: Wed, 14 Jul 2010 20:23:51 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    Mam 2 opcje. jedna znana z wawy
    pierwsza opcja znana mi to wawa-okolice bydgoszczy-bialy bor-kolobrzeg
    ok 550km ale jechalem pare lat temu ta trasa i jest wykanczajaca - wolno,
    non stop zakrety, srednia 50-60km/h....pamietam ze po tej trasie bylem
    zjebany jak kon po westernie.....

    mam druga opcje zeby pojechac 7ką do 3city i potem s6 i 6 az do kolobrzegu.
    60km dalej ale moze trasa jest mniej meczaca i szybsza....
    czy ktos moze mi powiedziec jaka jest droga nr 6? nigdy nia nie jechalem

    jechac bedziemy kolumna 3 samochodow, w srod pasazerow jedno male dziecko
    (jakies punkty przewijania czy postoje z opcją dla dziecka byly by swietne,
    choc nie sa niezbedne).

    viamichelin podpowiada jeszcze trzecie rozwiazanie ale tez nie sprawdzone
    wawa-glinojeck z 7 na 60 a potem na nr 10 objechac bydgoszcz, piłę a potem
    11 do kolobrzegu - 578km

    tu roznica jest duzo mniejsza ale tez nie latałem tą trasą...

    gdyby nie dzieciak i ograniczona ilosc kierowcow (1 zmiennik na 3 samochody)
    nie przejmowalbym sie ale teraz musze prosić o pomoc w podjęciu decyzji...

    pomoze ktos?

    --
    -
    pozdrawiający