  • 11. Data: 2010-07-15 21:39:51
    Temat: Re: [trasa] WWa-Kolobrzeg
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Trochę obok tematu...
    > Dwa razy wpakowałem się w układ gdy jechaliśmy na dwa lub 3 samochody i
    > już wiem, że nigdy tego nie powtórzę. Jeden jedzie wolniej, jeden
    > szybciej, ciągle trzeba zwracać uwagę aby kogoś nie zgubić, lub samemu nie
    > zostać w tyle, towarzyszy tej sytuacji dodatkowy stres, który
    > niepotrzebnie obciąża i tak już zszarpane nerwy po polskich drogach. Zalet
    > rozwiązania jazdy kolumną nie widzę...żadnych.

    ten problem sie u mnie rozwiazal:) podzielilo sie to na 2 zestawy po 2
    samochody. drugi zestaw jedzie przez bialy bor wiec ja odpadlem:) pojade
    przez pile:) kawalek dalej ale licze ze bedzie szybciej lub wygodniej lub
    jkedno i drugie.

    na 2 samochody jezdzilem kilka razy i owszem trzeba uwazac na drugie auto
    ale jak sie jedzie z glowa to nie ma bólu.

  • 12. Data: 2010-07-15 21:54:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Jul 2010 12:31:26 +0200, Przemysław Czaja wrote:
> [...]

    >niepotrzebnie obciąża i tak już zszarpane nerwy po polskich drogach.
    >Zalet rozwiązania jazdy kolumną nie widzę...żadnych.

    Tego z najslabszym autem wysuwacie na przod a z najmocniejszym na tyl,
    odpalacie wszyscy nawigacje i tyle stresu :-)

    J.

  • 13. Data: 2010-07-16 09:03:52
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-07-15 12:37, Michał Gut pisze:
    > ale tu straszą korkami przy trojmiescie w sobote - co generalnie rzecz
    > biorac ma sens... ja latalem zwykle w tygodniu....
    >
    > poza tym ta trasa jest najdluzsza ze wszusykich (680 wg viamichelin) ale
    > kuszace jest 160km autostrady.... minus - jedno autko bedzie troche
    > wolnawe - jak 130 poleci pod obciazeniem to bedzie wszystko

    leciałem tą trasą w nocy i się całkiem fajnie jechało, ale faktycznie w dzień korkuje
    się
    obwodnica 3miasta ale ją można łatwo objechać zjeżdżając z s6 na "żółtą" (chyba) 218?
    czy
    278? w stronę Wejcherowa.

  • 14. Data: 2010-07-16 14:50:29
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Tego z najslabszym autem wysuwacie na przod a z najmocniejszym na tyl,
    > odpalacie wszyscy nawigacje i tyle stresu :-)

    najslabsze autko jest tez slabiej wyposazone i nie ma cb ;)

  • 15. Data: 2010-07-17 00:26:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Jul 2010 14:50:29 +0200, Michał Gut wrote:

    >najslabsze autko jest tez slabiej wyposazone i nie ma cb ;)

    No to:
    a) po trasie sie posmiejecie z glupola :-P
    b) umowicie sie na telefon lub morsa swiatlami ..

    J.