  • 91. Data: 2015-04-14 18:19:45
    Temat: Re: w końcu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:mgitsr$i59$...@n...news.atman.pl...
    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Skoro drzewa odpowiadają za 10% śmierci (nie wypadków - bo za te
    > odpowiadają kierowcy, mechanicy itp.) to dla każdego myślącego jest
    > oczywiste że skoro wycinając drzewa można ograniczyć liczbę zgonów to
    > należy je wyciąć.

    Tylko trzeba pamiętać, że kapelusznik to Twój niemyślący, tak z założenia.
    Więc i tak nie pojmie przekazu.

  • 92. Data: 2015-04-14 18:27:13
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał

    > To moze odwrotnie - zwielokrotnijmy przeszkody.
    > Ustawmy dodatkowe słupy, najlepiej z ostrymi szpikulcami!

    Ale to się przecież robi. Np wysepka po środku szosy z zabetonowanym
    znakiem. Coraz więcej ich widzę.

    --
    Hinek

  • 93. Data: 2015-04-14 19:33:15
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "m"

    ...Ale takie szczegóły
    jak to że drzewa zatrzymują śnieg nawiewany z pola?
    ---
    Czym ?

  • 94. Data: 2015-04-14 19:57:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > I dlatego w imie niewiadomo czego wolisz robic go jeszcze
    > niebezpieczniejszym? Hmm...

    usuniesz również wszystkie domy, sklepy, latarnie, słupki, barierki,
    pieszych rowerzystów, psy, koty, sarny ... ?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 95. Data: 2015-04-14 20:30:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-14 o 18:02, m pisze:

    > Kawał jest o tym że w pociągu jakiś dziadek odpina ostatni wagon. Ktoś
    > go na tym przyłapuje i pyta się, czemu to robi, a ten że robi to ze
    > względów bezpieczeństwa, bo wyczytał że w ostatnim wagonie jest X%
    > większe niebezpieczeństwo śmierci w razie wypadku.

    Aha. Ale to błędna analogia. Mam tłumaczyć?

    --
    Liwiusz

  • 96. Data: 2015-04-14 20:31:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-14 o 19:57, masti pisze:

    > usuniesz również wszystkie domy, sklepy, latarnie, słupki, barierki,
    > pieszych rowerzystów, psy, koty, sarny ... ?

    Wystarczy ciebie usunąć.

    --
    Liwiusz

  • 97. Data: 2015-04-14 20:45:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > usuniesz również wszystkie domy, sklepy, latarnie, słupki, barierki,
    > pieszych rowerzystów, psy, koty, sarny ... ?

    Usunałbym wszystko co stoi BO TAK i nie ma innej funkcji.

    Czy drzewa przy drodze mają dziś jakąs funkcję?
    Bo ze kiedys miały to wiemy - osłaniały asfalt przed przegrzaniem, bo ten
    sie rozpływął, obnizały temperature w samochodach bo dawały cien.
    A dzis - technologia taka, ze z asfaltem nie ma problemu, samochody coraz
    czesciej maja klimatyzację.

    Wiec wybieram bezpieczenstwo nad przyzwyczajenie ze sa bo zawsze były.

  • 98. Data: 2015-04-14 20:45:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m m...@g...com ...

    > Ale takie szczegóły
    > jak to że drzewa zatrzymują śnieg nawiewany z pola?

    ROTFL

  • 99. Data: 2015-04-14 20:48:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik masti g...@t...hell ...

> [...]
    >ten
    >sie rozpływął, obnizały temperature w samochodach bo dawały cien.

    Nie - te drzewa sa starsze niz asfalt i samochody.
    Cien mogly koniom dawac.

    J.

  • 100. Data: 2015-04-14 21:04:38
    Od: masti <g...@t...hell>