  • 191. Data: 2015-04-18 21:28:32
    Temat: Re: w końcu
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > W tym watku mowa własnie o takiej taniej przebudowie. Czyli o wycieciu
    > drzew.
    > Na co czekamy? Zwroc uwage, ze nawet tutaj są oponenci takiej przebudowy.
    > Piszac: przebuduj - rozumiem ze zgadzasz sie ze drzewa sa do niczego nie
    > potrzebne i mozna je spokojnie powycinac?

    polecam czytanie ze zrzoumieniem a nie wciskanie innym swoich pogladów.
    Ty chcesz wycinać to działaj. Ja nie chcę.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 192. Data: 2015-04-18 21:28:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Czytasz w ogóle to na co odpowiadasz?

    w przeciwieństwie do Ciebie tak

  • 193. Data: 2015-04-18 22:14:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Jak na drodze dwukierunkowej z drzewami i rowami na poboczu
    > jedzie 140 to na pewno zapierdalacz.
    > A jak jeszcze są górki lub zakręty ograniczające widoczność
    > zza których może ci wyskoczyć ten tir na czołówkę to
    > pewnie już od 110km.

    Czyli poniżej 110 to już nie, co oznacza że przy 105 czy 100 bez problemów
    da się nie wcelować w drzewo, jak wylecisz z drogi?

  • 194. Data: 2015-04-18 23:37:11
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    > Znajdź firmę żyjącą z wycinek, zadzwoń i zapytaj ile będzie kosztowało
    > wycięcie setki drzew o grubości pnia 30cm z wykopaniem pieńka i
    > wystających korzeni.

    mowimy tu raczej o drzewach sadzonych bezposrednio przy drogach,
    one nie maja juz po 30 tylko znacznie wiecej cm

    jezeli chodzi o zywe, w miare zdrowe drzewa nadajace sie w najgorszym
    wypadku na opal to cena wynosi zero jezeli likwiduje sie je do poziomu
    gruntu i jest miejsce zeby je polozyc

    wykopanie to nieco inna sprawa bo jezeli sa zaraz przy asfalcie to
    istnieje mozliwosc uszkodzenia nawierzchni a dodatkowo trzeba zazwyczaj
    na dlugo zajac pas i bujac sie z formalnosciami

    > Dowiesz jak bardzo się mylisz w temacie ceny wycinki drzew.

    tak sie sklada ze pozostaje w kontakcie z kilkoma takimi firmami
    dzialajacymi na opolszczyznie mysle ze kazdy z szefow ozlocilby cie
    jeszcze za takie zlecenia - kwesta skali - co innego wyslac ludzi i
    sprzet na czyjes podworko po 1-2 sztuki a co innego czyscic rzadek
    przy drodze

    to nie zadna z powyzszych ale generalnie wyglada to tak:
    http://www.wycinamydrzewa.pl/2-uncategorised/13-wyci
    nka-w-zamian-za-pozyskane-drewno

    oczywiscie jezeli rzuci sie ustawe ze ma byc to zrobione wszedzie i
    w pol roku to rynek moze zareagowac cenami z kosmosu

    --
    http://db.org.pl/

  • 195. Data: 2015-04-18 23:57:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Ty chcesz wycinać to działaj. Ja nie chcę.

    A czy byłbys uprzejmy prowadzic dyskusję podając jakiekolwiek argumenty?
    Po co ci drzewa przy drodze?

  • 196. Data: 2015-04-18 23:57:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > w przeciwieństwie do Ciebie tak

    Aha, i piszesz, ze potrzebne sa pieniadze w odpowiedzi na post w ktorym
    kolega pisze ci, ze firmy zrobią to za darmo a zarobią na sprzedazy
    wyciętych drzew?
    Ciekawe to Twoje czytanie...

  • 197. Data: 2015-04-18 23:57:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Czyli poniżej 110 to już nie, co oznacza że przy 105 czy 100 bez
    > problemów da się nie wcelować w drzewo, jak wylecisz z drogi?

    Tez masz wrażenie, ze chłopak wnioski wyciaga z gier typu Colin McRae a nie
    z rzeczywistych doswiadczen na drodze? :)

    Przepraszam za przedpotopowy tytuł ale na takich grach zatrzymałem swoja
    zabawe w tym temacie.

  • 198. Data: 2015-04-18 23:57:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Twoich nie było kilka.

    Aha, ale poniżej z tymi kilkoma dyskutujesz. Fajnie.

    > Tu się zgadza, tyle że taki sam skutek mają rowy których nie da się
    > ominąć w odróżnieniu od pojedynczych drzew.

    Proszę cie - przestan argumentować, że cholera jest dobra bo tyfus jest
    gorszy...

    > Miejsce jest bo drzewa przy drogach na otwartym terenie nie rosną
    > co trzy czy cztery metry.

    Ale samochody nie poruszają się tez z predkoscia 20 km/h...

    > Czyli nagle drzewa przestały cień rzucać ? Od kiedy ?

    Przestyało to byc potrzebne ponieważ zmieniły się technologie budowania
    dróg a i samochosy coraz czesciej posiadają klimatyzację.
    Kiedys asfalt narazony na długie oddziaływanie słońca zaczynał się topić i
    rozpływac a dziś - spójrz na autostrady, całkowicie odsłoniete, narazone na
    działanie słońca, rozgrzewające sie a jednak asfalt sie nie rozpływa.

    > Pewnie że nie będziesz. Brak argumentów merytorycznych a za to
    > są personalne.

    Dokładnie.
    Inaczej argumentacji o tym co ja ogladam nazwac się nie da.
    Ciesze siem ze popełniłes autoreflekcje.

    > Jaja sobie robisz ?
    > Grupowicze nie działają tylko dyskutują z czego nic nie wynika.

    Czepiasz sie slówek?

    > Z decyzji podjętych przez instytucje coś tam zawsze się
    > zrealizuje.

    Tyle czesto jest to tzw wylewanie dziecka z kąpielą...

    > Na tyle długo jeżdżę że okazję do uciekania z własnego pasa miałem
    > kilkakrotnie. I jedyne szkody jakie powstały wynikły z rowu
    > a nie rosnących przy drodze drzew. No ale ja mam PJ dopiero od
    > 1982 czy 83 roku. Pewnie ty masz większe doświadczenia z czołówkami.

    Ja nie. Na szczescie nigdy nie miałem takiej sytuacji pomimo tego, ze juz
    sam nie wiem czy pierwszy milion km jest juz za mna czy jeszcze przede mną.
    Ale osoba ktora jej doswiadczyła jest kierowca posiadajacym doswiadczenie
    wielokrotnie wieksze od mojego i zapewne od Twojego również.
    Po prostu czasami się nie da uniknąc takiej sytuacji i wtedy pozostaje
    tylko nagły skret kierownicą w nadziei ze wjedziesz na pole a nie w drzewo
    czy do rowu.

    > Nie pozbyliśmy się więc nie ma powodów do czepiania się drzew.

    Jest wiele dróg gdzie drzewa sa a rowów nie ma.
    Zdecydowanie wiecej niz dróg gdzie nie ma drzew a sa rowy.
    Stawianie argumentu zaporowego ze "majpierw rowy" nie wiem czemu ma służyc.
    To tak jakbys powiedział, że dopóki policja nie złapie wszystkich morderców
    to nie bedziemy scigać gwałcicieli. A jak wiadomo - trzeba działać w obu
    sprawach na raz.
    Zwłaszcza, ze do rozpoczecia procesu wycinania drzew nie potrzeba zadnych
    wielkich pieniedzy - znajdzie sie wiele firm, ktore wytna drzewa za darmo,
    zarabiajac na wycietym drzewie.

    > Nie zmienia bo drzew też nie masz blisko nowych dróg.

    Nowych w jakim sensie?
    Bo w przypadku nowo położonego asfaltu drzew czesto sie nie usuwa.

    > Jak na drodze dwukierunkowej z drzewami i rowami na poboczu
    > jedzie 140 to na pewno zapierdalacz.

    140?
    skąd sobie wymysliłes takie predkosci?
    Ja nie jezdze raczej szybciej niz 100, wypadek ktory ci opisywałem był przy
    60 (pewnie tylko dzieki temu ta osoba jeszcze zyje)

    > A jak jeszcze są górki lub zakręty ograniczające widoczność
    > zza których może ci wyskoczyć ten tir na czołówkę to
    > pewnie już od 110km.

    No to co do predkosci to nawet Cavallino sie z Tobą zgodzi.

  • 199. Data: 2015-04-18 23:57:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > wycięcie setki drzew o grubości pnia 30cm z wykopaniem pieńka i
    > wystających korzeni. Dowiesz jak bardzo się mylisz w temacie

    Skoro wiesz to moze podaj ceny.

  • 200. Data: 2015-04-19 00:06:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > A czy byłbys uprzejmy prowadzic dyskusję podając jakiekolwiek argumenty?
    > Po co ci drzewa przy drodze?

    To ty chcesz wycinać, to przedstawiaj argumenty. bo wijesz się od sasa
    do lasa. nie przerzucaj ciężaru argumentacji Twoich pomysłów na innych