  • 311. Data: 2015-04-23 18:11:15
    Temat: Re: w końcu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Bo nie rosną.
    > Drzewo z definicji kłóci się z funkcją pobocza.
    > Nie wadzi to oczywiście możliwości, aby pobocze było *za* drzewami
    > (patrząc od strony jezdni), nadal jest "gdzie indziej niż drzewa".

    Robi sie dyskusja nt nomenklatury...?
    Ale wiesz co miałem na mysli? ;-) Bo przeciez dawałem zdjęcia...

  • 312. Data: 2015-04-23 21:39:55
    Temat: Re: w końcu. DRZEWA PRZY DRODZE SĄ BARDZO POTRZEBNE.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-20 22:47, J.F. wrote:

    > Znajdz lepiej ten przyklad jak to swiatla zlikwidowano i wypadkow
    > ubylo.

    NIe pamiętam gdzie ale testowali. Generalnie wycieli większość
    sygnalizatorów i znaków... i okazało się, że było mniej wypadków.

    Shrek.

  • 313. Data: 2015-04-24 18:51:46
    Od: <7...@8...185146.invalid> (Tom N)

    Gotfryd Smolik news w

    > Bo nie rosną.

    Może i nie rosną, ale zgodnie z oznakowaniem są...

    <https://goo.gl/maps/bQwWv>

    --
    'Tom N'

  • 314. Data: 2015-04-24 21:58:42
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    > Słusznie waść prawisz! :) Ale temu co wyprzedzał kolumnę na pewno jazda
    > sprawiała radość :)

    Tylko popatrz jakim kosztem, no i parę latek odsiedzi, więc ta "radość"
    ma wysoką cenę.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 315. Data: 2015-04-24 22:59:00
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:mhbhq8$soq$1@node1.news.atman.pl...
    > NIe pamiętam gdzie ale testowali. Generalnie wycieli większość sygnalizatorów
    > i znaków... i okazało się, że było mniej wypadków.

    Drachten w Holandii

    http://en.wikipedia.org/wiki/Drachten#Traffic_experi
    ment

    --
    http://db.org.pl/

  • 316. Data: 2015-04-24 23:01:54
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Wickolo" <3...@j...pl> wrote in message
    > Zdecydowana większość kierowców rozbitych na drzewie to debile.

    jakies zrodlo inne niz wlasny brudny paluch?

    --
    http://db.org.pl/

  • 317. Data: 2015-04-26 20:10:00
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Apr 2015 22:47:45 +0200, J.F. napisał(a):

    > Znajdz lepiej ten przyklad jak to swiatla zlikwidowano i wypadkow
    > ubylo.

    W Krakowie odkorkowano w ten sposob co najmniej jedno skrzyzowanie, wiec
    zamiast niedowiarkowac, uzupelnij braki w wiedzy :>

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 318. Data: 2015-04-26 20:27:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Apr 2015 21:58:42 +0200, janusz_k napisał(a):

    > Tylko popatrz jakim kosztem, no i parę latek odsiedzi, więc ta "radość"
    > ma wysoką cenę.

    Ta "radość z jazdy" to kamyczek do ogródka cavalino i jeszcze paru
    takich :)
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.