  • 21. Data: 2014-11-03 00:10:26
    Temat: Re: wąskie zimówki
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-02 21:31, J.F. pisze:

    > Ale na czym polega ta "tragedia" ?

    Problemy z trakcją nawet na 4 biegu... Gdzie na 225 już od 3 jest jako
    tako ;) Kolce jeszcze potęgowały ślizganie się z byle powodu.

    To pewnie między innymi dlatego :)

    Lewis
    https://www.facebook.com/turbolaabpl

  • 22. Data: 2014-11-03 10:25:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lewis" napisał

    >Problemy z trakcją nawet na 4 biegu... Gdzie na 225 już od 3 jest
    >jako tako ;) Kolce jeszcze potęgowały ślizganie się z byle powodu.

    Zaraz - kolce na asfalcie ?
    Metalowe ? Maja sie slizgac.

    J.

  • 23. Data: 2014-11-04 01:10:17
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-03 10:25, J.F. pisze:
    tako ;) Kolce jeszcze potęgowały ślizganie się z byle powodu.

    > Zaraz - kolce na asfalcie ?
    > Metalowe ? Maja sie slizgac.

    Tak.
    Dokładnie Nokian Hakepellita.

  • 24. Data: 2014-11-04 07:57:16
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-30 o 17:55, J.F. pisze:

    > A spytales gumiarza jakim autem jezdzi i jakie zalozyl sobie opony ?
    > No i czy na nartach jezdzi ?
    >
    > Tych z ASO przynajmniej na to stac, o pracowniku gumiarza nie bylbym
    > taki pewien :-)
    >

    > P.S. Branza oponiarska zyczy sobie, aby wymiana na zimowe byla
    > obowiazkowa :-)
    >
    > http://edroga.tv/inzynieria-ruchu/brd/563-branza-opo
    niarska-chce-by-wymiana-opon-na-zimowe-byla-obowiazk
    owa

    Na takie osobiste pytania zbyt krótko ich znałem...

    Na co stać tych z ASO, to te węższe opony muszą być droższe?

    Pie*dolenie kotka za pomocą młotka - to nie branża oponiarska rozdaje
    karty w tym kraju.

  • 25. Data: 2014-11-04 10:08:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    niarska-chce-by-wymiana-opon-na-zimowe-byla-obowiazk
    owa

    >Pie*dolenie kotka za pomocą młotka - to nie branża oponiarska rozdaje
    >karty w tym kraju.

    Jest oficjalny lobbing, jest nieoficjalny ... a Ty przekazesz 10 mln
    na kampanie czy dasz miejsce zonie w radzie nadzorczej ? :-P

    J.