  • 31. Data: 2015-12-01 10:42:12
    Temat: Re: wyprzedzanie pojazdu uprzywilejowanego poza terenem zabudowanym
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 1 Dec 2015 00:14:43 +0100, w <8834556332$20151201001444@squadack.com>,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał(-a):

    > W zabudowanym jechał jak wariat i mnie wyprzedzał
    > tylko po to, żeby poza zabudowanym zwolnić. Do dzisiaj nie pojmuję, po
    > co to robił.

    "Halo, straż? Już nie pędźcie, hajcuje się na ostro. Szkoda teraz wody,
    wpadnijcie za 1h, to dogasicie".

  • 32. Data: 2015-12-01 11:29:32
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-12-01 o 10:42, r...@k...pl pisze:

    > "Halo, straż? Już nie pędźcie, hajcuje się na ostro. Szkoda teraz wody,
    > wpadnijcie za 1h, to dogasicie".

    "To my straż. Tylko pamiętajta żeby podtrzymywać ogień dopóki nie
    przyjedziem, co by na darmo nie jechali"

  • 33. Data: 2015-12-01 11:32:16
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-12-01 o 07:57, Myjk pisze:

    > Poza tym test jest ze znajomości przepisów a nie widzimisię. Kucie na
    > pamięć to z kolei najgorsze co może być, trzeba przede wszystkim rozumieć
    > przepisy.

    W takim razie szkoda, że test jest ze znajomości przepisów,
    a nie z rozumienia przepisów.

  • 34. Data: 2015-12-01 12:49:24
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-12-01 o 07:59, Myjk pisze:
    > Ale te rzeczy się nie wykluczają. Niestety sporo kierowców tak myśli. Tzn.
    > uważa, że przepisy są głupie, więc jeszcze głupiej się zachowują.
    To jest problem typu, co było pierwsze: jajko, czy kura?
    Czy najpierw zlikwidować debilne ograniczenia i przepisy a potem
    wszystkie ściśle egzekwować, czy też najpierw wytresować społeczeństwo,
    żeby wszystko co waadza wymyśli było bez sprzeciwu respektowane, a potem
    poluzować.
    Widzę, że raczej leci tym drugim torem.
    Jacek

  • 35. Data: 2015-12-01 13:58:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >wszystkie ściśle egzekwować, czy też najpierw wytresować
    >społeczeństwo, żeby wszystko co waadza wymyśli było bez sprzeciwu

    No przeciez wladza nie moze powiedziec ze przepisy sa glupie.
    Przepisy sa madre i nalezy ich przestrzegac, a tych co nie
    przestrzegaja - karac :-)

    Tak prawde powiedziawszy, to te nasze przepisy drogowe bardzo glupie
    nie sa,
    co chcecie - podniesc predkosc na zwyklej drodze do 130, czy opuscic
    do 70, zeby nie bylo dylematu czy mozna wyprzedac ciezarowke
    uprzywilejowana ?

    J.

  • 36. Data: 2015-12-01 14:22:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Radekp,

    Tuesday, December 1, 2015, 10:42:12 AM, you wrote:

    > "Halo, straż? Już nie pędźcie, hajcuje się na ostro. Szkoda teraz wody,
    > wpadnijcie za 1h, to dogasicie".

    To karetka była.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 37. Data: 2015-12-01 15:55:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 1 Dec 2015 14:22:31 +0100, w <9587817998$20151201142234@squadack.com>,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał(-a):

    > To karetka była.

    "Na pewno w dobrym kierunku jedziemy?"

    "No gdzieś to tutaj miał być ten wypadek"

    "Mają czekać na nas po lewej czy po prawej?"

  • 38. Data: 2015-12-01 16:25:23
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-12-01 o 13:58, J.F. pisze:
    > No przeciez wladza nie moze powiedziec ze przepisy sa glupie.
    Oczywiście. Wszystkie nasze dzieci są mądre i ładne ;-)

    > Tak prawde powiedziawszy, to te nasze przepisy drogowe bardzo glupie nie
    > sa,
    Co do zasady głupie nie są, ale ich użycie czasami wywołuje u mnie
    czasami wysypkę, że o innych objawach nie wspomnę.
    Przykłady?
    Teren zabudowany w szczerym polu. Podwójna ciągła na dlugości kilku
    kilometrów - na drodze, gdzie rok temu była przerywana, a nic się nie
    zmieniło, ani nie przybyło przedszkoli, ani staruszek.
    Podejrzewam, że jedyne, co przybyło, to w kieszeni urzędnika, który się
    na to zgodził za namową firmy malującej linie.
    Jacek

  • 39. Data: 2015-12-01 16:28:57
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]

    "Na pewno w dobrym kierunku jedziemy?"

    "No gdzieś to tutaj miał być ten wypadek"

    "Mają czekać na nas po lewej czy po prawej?"

    - Jedziemy do tego zawału serca na wezwanie prywatne czy w ramach NFZ?
    - NFZ.
    - A to mogę jechać wolniej.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 40. Data: 2015-12-01 17:20:22
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 01.12.2015 o 10:36, J.F. pisze:
    > Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w wiadomości grup
    .net...

    > No, w razie awarii powinien koguty wylaczyc, w razie wolnego patrolu byc
    > moze tez ...

    Jeśli się porusza, to sam kogut nie wystarczy, jeszcze musi gdakać ;-)

    --
    Czarek