  • 51. Data: 2015-12-02 16:50:18
    Temat: Re: wyprzedzanie pojazdu uprzywilejowanego poza terenem zabudowanym
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-12-01 o 21:48, J.F. pisze:

    > Ale 50t po krajowych drogach ... to chyba wolalbym nie prowadzic.

    Normalny, załadowany zestaw ciągnik+naczepa ma około 40 ton. "Dobrze
    załadowany" ma ponad 50t. I jeżdżą :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 52. Data: 2015-12-02 17:50:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości grup
    >Normalny, załadowany zestaw ciągnik+naczepa ma około 40 ton. "Dobrze
    >załadowany" ma ponad 50t. I jeżdżą :)

    Ale z predkoscia 70-80, a nie 130 ...

    J.

  • 53. Data: 2015-12-02 18:15:44
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-12-02 o 17:50, J.F. pisze:

    > Ale z predkoscia 70-80, a nie 130 ...

    Fakt. Ale podwozie, opony, układ kierowniczy i hamulce mają na 40t, nie
    ponad 50t. I żeby nie było - tych 50t jeździ całkiem sporo i często -
    nie są to żadne ekstrema (jak np. zestaw, który nie mógł się sam
    wykiprować, tyle mokrego miału miał załadowane).

    Pozdr,

  • 54. Data: 2015-12-02 19:07:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Myjk"

    > Nie koczuję, ale tam mieszkam i jeżdżę o bardo różnych porach. Nie
    > zmieniło się nic, a już zwłaszcza nic w ruchu drogowym.

    To wystąp może o zmianę odpowiednio argumentując.
    ---
    Ty wystąp

    > Nie ma mowy o kicie - rachunek jest prosty. Trasa Olkusz-Kraków:
    > linia ciągła podwójna = 0,24 mkw/mb powierzchni pomalowanej.

    Ale ciągła, po której z zasady się nie jeździ, zużywa się wolniej. :P A
    cykliczne przemalowywanie, kiedy to ekipa musi dojechać, "wcelować" w stare
    pasy, jest bardziej kosztowne. Dlatego, bez kitu...
    ---
    I jak masz na przemian ciągłą i przerywaną to przerywane malują częściej niż
    ciągłą ? No bez kitu...

  • 55. Data: 2015-12-02 20:44:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 1 Dec 2015 21:48:12 +0100, J.F. napisał(a):

    > http://wiadomosci.onet.pl/warszawa/nowe-wozy-bojowe-
    na-lotnisku-chopina/894pz

    > Ale producent jakis ostrozniejszy jest w osiagach ... tym niemniej
    > 135km/h gwarantuje.
    > Ale 50t po krajowych drogach ... to chyba wolalbym nie prowadzic.

    Są różne specjalny pojazdy co wożą nawet cięższe rzeczy, może i nie muszą
    mieć ograniczników prędkości nawet.

    No ale fakt - te wozy ciężkie, osi mało. Przystosowane pewnie tylko do
    jazdy po równym lotnisku i to też raczej nie slalomem :)

    Ma się rozpędzić po prostym, a potem wyhamować przed pożarem i tyle.

  • 56. Data: 2015-12-02 21:52:54
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 1 Dec 2015 18:10:58 +0100, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Dla Ciebie to jest może szczere pole, dla innych droga piesza/rowerowa z
    >domu do szkoły/pracy.

    Przepisy jasno określają co może, a co nie, być obszarem zabudowanym.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 57. Data: 2015-12-04 22:46:48
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Krysteck" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Poległem na tym pytaniu na teście. Trudno, wykuję tak jak ma być, a nie
    Zacząć należy od tego, że nie ma czegoś takiego jak teren zabudowany.

    neelix

  • 58. Data: 2015-12-05 12:38:07
    Od: "Krysteck" <k...@i...pl>

    wiadomości news:2679515775$20151201001426@squadack.com...

    > Skąd pomysł, że oni jeżdżą tylko do wypadków?
    >
    > Jeżdżą karetki z narządami, stosunkowo powoli. Jeżdżą samochody
    > przewożące podejrzanych czy skazanych, jeżdżą bankowozy z kasą.

    Pojazd uprzywilejowany to taki nadający dźwięki i sygnały świetlne, a nie
    jedynie wyposażony w koguta, nie widziałem jeszcze bankowozu na sygnale

  • 59. Data: 2015-12-07 21:10:02
    Od: Skolmi <k...@g...com>

    W pobliżu oddziałów NBP tyle tego, że aż uszy więdną.

    https://www.youtube.com/watch?v=RUOS0CN2ttA