  • 21. Data: 2016-04-23 13:25:25
    Temat: Re: zaawansowane kompakty... dla podroznika
    Od: atm <...@v...pl>

    > Tez tak sadze, gdyby bylo inaczej to bym go nie kupil :).
    > Natomiast do S90 mam fajna oryginalna kabure ktora sie doskonale
    > sprawdza. Moze do GM1 tez sie uda cos takiego dokupic.

    Wraca klimat Smieny i Zenita ;)
    http://allegro.pl/panasonic-skorzany-futeral-do-apar
    atu-dmc-gm1-i5998314414.html

  • 22. Data: 2016-04-23 16:42:24
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <nfflu6$rhv$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    > Nie. Widze ze znalazles ze widziales GF7. Ale GF6 tez ma odchylany.
    No, ale GF7 wyglada prawie identycznie jak GM1.
    Wciaz nie rozumiem, dlaczego to sa dwie rozne linie. GF to podobno ta
    najnizsza... i najtansza.
    --
    TA

  • 23. Data: 2016-04-23 18:04:56
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    g> wrote:

    > No, ale GF7 wyglada prawie identycznie jak GM1.
    > Wciaz nie rozumiem, dlaczego to sa dwie rozne linie. GF to podobno ta
    > najnizsza... i najtansza.

    Czytam Was...... bo chętnie bym kupił maleństwo z dużą matrycą, jasnym i
    dużym obiektywem. wizjer i wifi byłyby przydatnym bajerem. ale tak
    rzuciłem okiem na ceny aparatów o których piszecie. Albo ja nie umiem
    szukać cen, albo czegoś innego nie łapię. W jakim przedziale cenowym
    operujecie?

    ToMasz

  • 24. Data: 2016-04-23 18:07:51
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-04-23 13:25, atm wrote:

    > Wraca klimat Smieny i Zenita ;)
    > http://allegro.pl/panasonic-skorzany-futeral-do-apar
    atu-dmc-gm1-i5998314414.html

    Dokladnie. Planuje go kupic - masz go moze? Bo z foty nie wynika
    czy w komplecie jest dlugi pasek do zawiasu na ramie albo na szyi.

    Natomiast piszac o kaburze bardziej mialem na mysli cos co pozwoli
    nosic go gdzies nie na wierzchu a przy pasku i wydobywac do szybkiego
    strzalu.

    --

    memento lorem ipsum

  • 25. Data: 2016-04-23 18:11:45
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-04-23 16:42, T...@s...in.the.world wrote:

    > No, ale GF7 wyglada prawie identycznie jak GM1.

    Stylistyke ma faktycznie z tej samej linii. Tylko rozmiary
    juz pewnie zauwazalnie wieksze. Inna sprawa ze odchylany ekran
    chyba wymusza pogrubienie, zdaje sie ze np. RX100 II jest
    grubszy od swojego poprzednika?

    --

    memento lorem ipsum

  • 26. Data: 2016-04-23 18:34:48
    Od: atm <...@v...pl>

    On 23.04.2016 18:07, elmer radi radisson wrote:

> [...]
    >
    > Natomiast piszac o kaburze bardziej mialem na mysli cos co pozwoli
    > nosic go gdzies nie na wierzchu a przy pasku i wydobywac do szybkiego

    Poczatkowo myslalem nad zakupem tego futeralu, pozniej jednak wzialem
    pod uwage drugi obiektyw ktory za nic sie nie zmiesci. Poza tym
    pamietam, ze najbardziej lubilem Zenita....bez futeralu wiec odpuscilem.
    Szukam teraz jak najmniejszego etui, ktore pomiesci GM1 z obiektywem 42.5.

  • 27. Data: 2016-04-23 18:41:04
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > rzuciłem okiem na ceny aparatów o których piszecie. Albo ja nie umiem
    > szukać cen, albo czegoś innego nie łapię. W jakim przedziale cenowym

    GM1 nowy chodzi w cenach 1300-1500zl z kitowym nalesnikowym zoomem.
    Oczywiscie znajdziesz sklepy gdzie bedzie znacnzie drozej.

  • 28. Data: 2016-04-23 21:09:13
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <nfg6s6$hqm$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    > Stylistyke ma faktycznie z tej samej linii. Tylko rozmiary
    > juz pewnie zauwazalnie wieksze.

    No wlasnie, ze niezauwazalnie.
    Bylem pewien ze to po prostu jakas wersja GM.
    --
    TA

  • 29. Data: 2016-04-23 21:14:40
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <571ba5a1$0$22840$65785112@news.neostrada.pl>, atm <...@v...pl>
    wrote:

    > GM1 nowy chodzi w cenach 1300-1500zl z kitowym nalesnikowym zoomem.
    > Oczywiscie znajdziesz sklepy gdzie bedzie znacnzie drozej.

    Z tym, ze GM1 ma obiektyw (kitowy) maly i raczej ciemny.
    Sony RX100 III to zdaje sie ok. 2700. Obiektyw jasny, ale tez maly. W
    podobnej cenie jes GM5.
    Panasonic Lumix LX100 to juz nie jest takie malenstwo, ale ma jasniejszy
    i wiekszy obiektyw (swoja droga nie rozumiem dlaczego koledze potrzebny
    duzy obiektyw).
    --
    TA

  • 30. Data: 2016-04-23 21:27:32
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-04-20 o 19:18, T...@s...in.the.world pisze:

    > Ale do rzeczy...
    >Pentax K-5 II, Sony RX100 III, Panasonic Lumix LX100, Fuji X30.
    > Panasonic Lumix GM1. Panasonic Lumix GM5

    Onanista sprzętowy :-)