  • 31. Data: 2017-08-18 16:43:28
    Temat: Re: zadziwiająco drogie bezpieczniki topikowe
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    > Stały element śniadania hotelowego na wszystkich kontynentach.
    > Bywa, że różni się nieco gabarytami, co może wpływać na amperaż.

    Niespotykany niestety ani w USA ani Kanadzie.

  • 32. Data: 2017-08-18 16:55:59
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > Niespotykany niestety ani w USA ani Kanadzie.

    http://dontforgetthegravy.blogspot.com/2014/01/chees
    e.html

    --
    Jarek

  • 33. Data: 2017-08-18 18:08:44
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    > http://dontforgetthegravy.blogspot.com/2014/01/chees
    e.html

    W spożywczym tak, pisałem o śniadaniach hotelowych.

  • 34. Data: 2017-08-18 18:47:08
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > "Mamy masło, mamy serek, niech nam żyje Edward Gierek" -- to z okresu
    > słusznie minionego dobrze jeszcze pamiętam.

    > Trzeba było na próbę zwiększyć natężenie. Serka.

    Ja na bunkrach już widywałem overflow by czis from bir or wodka, ale tu
    natężenie mało od serka zależało. Natomiast jakiś bezpiecznik taki
    dwusetkowy, to na moment podmiany pewnie by poszło.
    Pamiętam, jak ktoś mi opowiadał, że trzeba było zmienić bezpiecznik, chyba
    rzędowy, ważny jakiś, a pracy centrali przerywać nie można. Jeden technik
    zwarł szczypcami, drugi przełożzył bezpiecznik (nie pomnę, co zaszło, że
    trzeba tak było), szczypce w tym krótkim czasie zdążyły się zagrzać.
    Hmm... może ten serek dałby radę?

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.

  • 35. Data: 2017-08-18 18:52:41
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Trzeba by do nich napisać z prośbą o sprecyzowanie czy serka trzeba używać
    > w całości, czy może jednak rozpakować, serek trzeba zjeść a bezpiecznik
    > uformować z folijki :-)

    Ale od uformowania zależy amperaż właśnie... choć zaraz... może to taki
    amperaż?
    (tu od folijki z "czułing gam") https://www.youtube.com/watch?v=OspCGyfGaCg

  • 36. Data: 2017-08-18 19:13:56
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    HF5BS <h...@...pl> wrote:

> [...]
    > zwarł szczypcami, drugi przełożzył bezpiecznik (nie pomnę, co zaszło, że
    > trzeba tak było), szczypce w tym krótkim czasie zdążyły się zagrzać.

    Wymieniali w taki partyzancki sposób bezpiecznik który był dobry,
    profilaktycznie? Dziwne.

  • 37. Data: 2017-08-18 22:59:37
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Wymieniali w taki partyzancki sposób bezpiecznik który był dobry,
    > profilaktycznie? Dziwne.

    Niestety, powodu nie znam. Ale znając ludzi, to śmiało powiem, że powód był.
    Tylko nie wiem, jaki. Raczej nie profilaktyczny.

  • 38. Data: 2017-08-18 23:02:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    e.html

    > W spożywczym tak, pisałem o śniadaniach hotelowych.

    Hotele bywają różne. Ja miałem na myśli ten ich typ, co to nie jest
    zbyt oblegany, czasem goście są, czasem ich nie ma. Nie te ze szwedzkim
    stołem i spędem nocujących co rano. W Europie, Azji, Afryce, Australii
    taki dyżurny serek jest na porządku dnia, a właściwie ranka. Co zamiast
    dają w USA, bo przyznam, że takich przybytków tam nie testowałem?

    --
    Jarek

  • 39. Data: 2017-08-18 23:02:40
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    HF5BS pisze:

    > Ja na bunkrach już widywałem overflow by czis from bir or wodka,

    Czy ja dobrze rozumiem, że chodzi tu o tzw. zabezpieczenie zwłoczne,
    które wywołuje overflow error dopiero następnego dnia rano?

    --
    Jarek

  • 40. Data: 2017-08-19 00:50:21
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Czy ja dobrze rozumiem, że chodzi tu o tzw. zabezpieczenie zwłoczne,
    > które wywołuje overflow error dopiero następnego dnia rano?

    No, można i tak powiedzieć. Każdy ma jednak inny prąd wyswalania
    zabezpieczenia.