  • 11. Data: 2014-10-12 01:28:54
    Temat: Re: zakupy online części
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-11 19:41, huri_khan pisze:

    > Ile masz tej zniżki ? I jak zwykły Kowalski może ją uzyskać ?
    >
    > Kiedyś dzwoniłem po wszytkich sklepach w okolicy i słyszałem, że mają o
    > 40-50% większe ceny niż w internecie na portalu aukcyjnym.
    >
    > P.S. Mam znajomego w hurtownii, który ceny (dla mnie) ma mnieszje niż w
    > internecie i też na tym zarabia ;)

    O tym się nie mówi. Ale nie muszę się zaopatrywać na allegro bo to mi
    się nie opłaca ;)
    Jak zdobyć? Przerabiać miesięcznie towaru na kilka kPLN :) Szary
    kowalski raczej tyle nie zamawia :)

    Lewis
    https://www.facebook.com/turbolaabpl

  • 12. Data: 2014-10-12 01:30:52
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-10-11 o 21:25, depros pisze:

    > http://allegro.pl/filtr-powietrza-porsche-911-997t-t
    urbo-gt2-rs-gt3-i4659261002.html

    Uo... a kilka dni temu nie było.
    Co do auta na zime - stanęło na S6

  • 13. Data: 2014-10-12 08:31:59
    Od: depros <d...@g...com>

    urbo-gt2-rs-gt3-i4659261002.html

    > Uo... a kilka dni temu nie było.
    > Co do auta na zime - stanęło na S6

    Megrims myślałeś o tym żeby podzielić się swoim talentem i zostać mówcą
    motywacyjnym?

    S6 duży ciężki samochód. Czy ty nie lubisz Japońskich konstrukcji -
    Subaru (tylko benzynowe!) Mitsubishi? Że Nissana nie lubisz to już wiem.

  • 14. Data: 2014-10-12 08:37:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "depros" <d...@g...com> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    urbo-gt2-rs-gt3-i4659261002.html

    > Megrims myślałeś o tym żeby podzielić się swoim talentem i zostać mówcą
    > motywacyjnym?
    >
    > S6 duży ciężki samochód. Czy ty nie lubisz Japońskich konstrukcji -

    Megrims w ogóle nie lubi tego co dobre i niedrenujące, tylko niemieckie
    szroty poważa.
    Coś jak typowy pasek w tedeiku, ale droższy, ale auto panie musi być
    niemieckie.

  • 15. Data: 2014-10-12 08:56:14
    Od: depros <d...@g...com>

    > Megrims w ogóle nie lubi tego co dobre i niedrenujące, tylko niemieckie
    > szroty poważa.
    > Coś jak typowy pasek w tedeiku, ale droższy, ale auto panie musi być
    > niemieckie.

    Może ma klientów wymagających aby jeździł Niemieckim autem. Prezes
    fabryki okien Fakro wspominał o takiej przypadłości.

  • 16. Data: 2014-10-12 10:17:15
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-10-12 o 08:37, Cavallino pisze:

> [...]
    > szroty poważa.
    > Coś jak typowy pasek w tedeiku, ale droższy, ale auto panie musi być

    No to słucham: jaka jest japońska alternatywa do S6:
    duża wygodna limuzyna, 4x4, V10, 430KM, i cena z rocznika
    2007 w przedziale 65-75 kpln. Spalanie nie gra roli.

  • 17. Data: 2014-10-12 11:16:42
    Od: AA <c...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 października 2014 10:17:15 UTC+2 użytkownik megrimsES napisał:

    > No to słucham: jaka jest japońska alternatywa do S6:
    > duża wygodna limuzyna, 4x4, V10, 430KM, i cena z rocznika
    > 2007 w przedziale 65-75 kpln. Spalanie nie gra roli.

    To 5.2 V10? Od razu wymień kolektor dolotowy:

    http://www.racingforum.pl/lofiversion/index.php?t111
    178.html

    pozdro
    AA

  • 18. Data: 2014-10-12 12:14:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrimsES" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > duża wygodna limuzyna, 4x4, V10, 430KM, i cena z rocznika
    > 2007 w przedziale 65-75 kpln. Spalanie nie gra roli.

    Pogubiłem się - to Ty potrzebujesz czegoś w stylu 911, czy dużej wygodnej
    limuzyny z V10?

  • 19. Data: 2014-10-12 15:05:23
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    > biedaku. Znowu chciałeś przyoszczędzić i dałeś się zrobić w balona?

    No, patrz. A mogłem pójść po prostu do dealera i dać za migacz 6 stów, nie?
    A skoro nie chciałem, to wręcz należy się oszukać..
    Ciebie chyba kukułki wychowywały.

    A.

  • 20. Data: 2014-10-12 19:07:11
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-10-11 12:01, Wiwo pisze:

    > Raczej nie. Jak już Lewis zwrócił uwagę, hurtownie skupiają się na rynku
    > warsztatów. Rabaty są dla nich spore, dzięki temu nawet po doliczeniu
    > marży warsztatowej cena podzespołów jest niższa lub porównywalna z ceną
    > detaliczną w hurtowni. To powoduje, że klient detaliczny zniechęca się
    > do kupowania części samemu, warsztat zarabia i daje zarobić hurtowni.

    [...]

    > Oczywiście jest grupa klientów, która sama będzie szukać najlepszych
    > cen, np. w internecie.

    Tylko, że są warsztaty, które za części kasują tyle, ile stoi w cenniku
    hurtowni. "W imię zasad" wolę wtedy poszukać części sam...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm