  • 11. Data: 2018-01-28 21:26:37
    Temat: Re: żona mnie zatłucze jak nie pomożecie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:p4jfva$238$1@node1.news.atman.pl...
    > Swoją drogą - jak, do kurwy nędzy, można pod rząd obejrzeć 5 odcinków
    > jednego serialu ??

    Bardzo łatwo - wystarczy aby Cię jakiś serial zainteresował.
    Ja się tak wciągnąłem w netfliksowy "Black Mirror".

    > No więc, w nowym domu mam problem taki, że
    [...]
    > Bo koleżanka małżonka wkurwiona chodzi i coś pod nosem
    > tam mamrocze że
    > "cipa nie eletronik..." i inne takie. No miłe to nie jest.

    :-)))

  • 12. Data: 2018-01-28 21:47:02
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 28.01.2018 04:27, sundayman wrote:

    > No więc, w nowym domu mam problem taki, że TV Samsung via wifi co chwila
    > zrywa połączenie z siecią. Dlaczego ? Cholera wie. Raczej nie jest to
    > zasięg (chociaż, kto wie).
    > Tak czy siak - muszę podłączyć TV po kablu do internetu.

    No więc pierwsze to bym podłączył ten kabel na próbę i zobaczył czy to
    pomoże.
    Drugi test to sprawdzić laptopem, smartfonem w pobliżu telewizora czy
    faktycznie transfer po wifi jest tam wystarczający do korzystania z tego
    serwisu.

    Swoją drogą niektóre smart-tv zachowują się co najmniej dziwnie w sieci
    (odpytują bez przerwy dns-y, sieją broadcastami itp.), więc wifi domowe
    na tym cierpi.

    --
    Mirek.

  • 13. Data: 2018-01-28 22:41:35
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    > Wezmę drugi router jako repeater, przerzucę z pokoju do pokoju na górze
    > kabelek przez okna balkonowe :) i postawię w pokoju nad
    > salonem. Wtedy sygnał będzie lepszy.

    Możesz też spróbować router z funkcją klienta i z dobrymi antenami i z niego
    kablem do telewizora.

  • 14. Data: 2018-01-28 23:33:11
    Od: Luke <l...@l...net>

    W dniu 2018-01-28 o 17:36, Adam pisze:

    > Ale jak dotąd, to nie spotkałem się z ID routera.
    > Coś więcej na ten temat?

    Sam nie wiem, o co chodzi.

    Być może MAC ? Nie robiłem forensic investigation :)

    Objawia się to tak: kupujesz radio internetowe (takie sprzętowe w stylu
    miniwieży). Radio znajduje dwie sieci o tym samym SSID. Jedna to router,
    druga to repeater. Po zapamiętaniu hasła i wymianie tego elementu na
    inny egzemplarz procedurę parowania z siecią trzeba zrobić od nowa.
    Jeśli się parowało z repeaterem, to wyłączenie repeatera powoduje
    konieczność parowania. Oczywiście nie wiadomo, który to repeater, bo
    SSID taki sam.

    Albo jest jedna widoczna sieć z danym SSID, ale paruje się do urządzenia
    silniejszego. Przestawisz na drugą szafkę i nie potrafi się przelogować
    do repeatera, tylko dostaje czkawki. W niektórych miejscach jest w ogóle
    czkawka, z powodów zupełnie nieznanych (nie miałem czasu robić jakiegoś
    monitorowania pakietów). Czkawkę likwiduje wyłączenie repeatera i
    ponowne przeparowanie.

    L.

  • 15. Data: 2018-01-29 00:21:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello grzenio,

    Sunday, January 28, 2018, 11:20:17 AM, you wrote:

    [...]

    > Wygląda jak tania wersja czegoś w standardzie HomePlug AV
    > https://en.wikipedia.org/wiki/HomePlug
    > http://www.homeplug.org/explore-homeplug/faq-consume
    rs/
    > Nic z tego

    Bzdura. 3 kondensatory MKP 100+nF/630V między fazy za licznikiem i
    będzie śmigać.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2018-01-29 00:34:56
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Bardzo łatwo - wystarczy aby Cię jakiś serial zainteresował.
    > Ja się tak wciągnąłem w netfliksowy "Black Mirror".

    Dobra, ten pomijam, bo akurat jest jedyny, który można obejrzeć :)

  • 17. Data: 2018-01-29 10:24:11
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Sun, 28 Jan 2018 23:33:11 +0100, Luke napisał(a):

> [...]
    > czkawka, z powodów zupełnie nieznanych (nie miałem czasu robić jakiegoś
    > monitorowania pakietów). Czkawkę likwiduje wyłączenie repeatera i

    Potwierdzam objawy.

    Co więcej, nie tylko "głupie" urządzenia tak mają. Laptop mojej żony też ma
    taki problem z repeaterem (dokładnie to, co opisujesz).

    W przyczyny nie chciało mi się nigdy wnikać.

    --
    Yakhub

  • 18. Data: 2018-01-29 10:47:42
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Bzdura. 3 kondensatory MKP 100+nF/630V między fazy za licznikiem i
    > będzie śmigać.

    A co powiesz o wpływie szeregowej indukcyjności aparatów elektrycznych w
    każdej fazie?
    Wiec może za aparatami?

  • 19. Data: 2018-01-29 11:40:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup
    >Kupiłem więc taki dynks :
    >http://allegro.pl/internet-po-pradzie-dlan-nc-multi
    room-200mb-s-fv-i5643895114.html?reco_id=8e69eb28-03
    da-11e8-b483-246e9677f348
    >No i wyobraźcie sobie - toto działa. Tylko niestety, nie pomiędzy
    >tymi gniazdkami co trzeba :/ Okazało się, że TV i router są na innej
    >"fazie".

    A nie masz w poblizu routera gniazdka odpowiedniej fazy ?
    Albo czy w skrzynce bezpiecznikow nie mozesz przelaczyc obu obwodow na
    jedna faze /bezpiecznik.

    >No i tu powstaje pytanie o które mnie się rozchodzi - czy można jakoś
    >"zmostkować" fazy, żeby się to skomunikowało ?
    >Nie mogę znaleźć jakoś danych tego wynalazku, na jakiej
    >częstotliwości toto działa...

    Zapewne na wysokiej, wiec zapewne kondensator pomoze ... taki 100p-1nF
    bym dal, tylko odpowiednie napiecie.

    J.

  • 20. Data: 2018-01-29 11:43:09
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 29 Jan 2018 10:47:42 +0100, t-1 napisał(a):

    > A co powiesz o wpływie szeregowej indukcyjności aparatów elektrycznych w
    > każdej fazie?
    > Wiec może za aparatami?

    Jakich aparatów?? I gdzie te indukcyjności? I jaki wpływ? I dlaczego
    szeregowych a nie równoległych? Chyba nie wiesz o czym mówisz.
    --
    Jacek
    I hate haters.