  • 11. Data: 2010-08-13 23:02:22
    Temat: Re: 1.000.000,00 dolarów mandatu
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > To żadna metoda na janosika, tylko ta równość wobec prawa, której
    > najwyraźniej nie rozumiesz.

    Równość z dupy. Skoro jest tam taka równość, to niech bogaci siedzą w
    więzieniach o odpowiednio wyższym standardzie niż biedni.

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2010-08-13 23:03:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Tzn. co? Bogatemu wolno?
    > Myslisz ze dla dzieciaka strata 50zl kieszonkowego będzie taka sama karą
    > jak dla ciebie zgubienie 100zl?

    Myślisz, że dla milionera dyskomfort związany z pobytem w więzieniu
    będzie taki sam, jak dla menela?

    --
    ignorance is bliss

  • 13. Data: 2010-08-13 23:04:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin megrims

    > IMO Szwajcaria to kraj donosicieli i nudziarzy.

    No coś takiego. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 14. Data: 2010-08-13 23:07:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Myślisz, że dla milionera dyskomfort związany z pobytem w więzieniu
    > będzie taki sam, jak dla menela?

    Myslisz ze sąd nałoży 30mln kary na właściciela osiedlowego warzywniaka
    który przez rok fałszował dochody? Przeciez na TPSA nałożył.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 15. Data: 2010-08-13 23:09:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Artur Maśląg

    > Równość z dupy. Skoro jest tam taka równość, to niech bogaci siedzą w
    > więzieniach o odpowiednio wyższym standardzie niż biedni.

    Słyszałeś nazwisko Polański? ;-)
    Tak właśnie siedział.

  • 16. Data: 2010-08-13 23:10:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 13 Aug 2010 23:09:01 +0200, osobnik zwany Cavallino
    wystukał:

    a to Polański siedział w wiezieniu?
    ciekawe

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 17. Data: 2010-08-13 23:15:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-08-13 23:10, masti pisze:
    > Dnia pięknego Fri, 13 Aug 2010 23:09:01 +0200, osobnik zwany Cavallino
    > wystukał:

    > a to Polański siedział w wiezieniu?

    Siara siedział - Polański to nawet wyroku nie ma.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 18. Data: 2010-08-13 23:19:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-08-13 23:02, to pisze:
    > begin Artur Maśląg

    > Równość z dupy. Skoro jest tam taka równość, to niech bogaci siedzą w
    > więzieniach o odpowiednio wyższym standardzie niż biedni.

    Mowa była o mandacie/grzywnie/karze pieniężnej, a nie więzieniu.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 19. Data: 2010-08-13 23:22:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Mowa była o mandacie/grzywnie/karze pieniężnej, a nie więzieniu.

    Zawsze wyrywasz z kontekstu żeby "udowodnić" swoje bzdurne tezy? Chcesz
    równości w karaniu, to wszędzie, a nie tylko tam, gdzie to niekorzystne
    dla bogatych.

    --
    ignorance is bliss

  • 20. Data: 2010-08-13 23:22:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Myslisz ze sąd nałoży 30mln kary na właściciela osiedlowego warzywniaka
    > który przez rok fałszował dochody? Przeciez na TPSA nałożył.

    A związek z tematem dyskusji jest tego jaki?

    --
    ignorance is bliss