  • 81. Data: 2023-09-21 03:57:11
    Temat: Re: 5G
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Pod warunkiem, że jest to Twoje urządzenie a nie cudze :)

    Hmm, a jeśli jest wspólne (np. małżeństwo)? Albo np. niby moje, ale nie do
    końca (np. komputer służbowy, który dostałem i z którego pozwoliłem komuś
    skorzystać)?

    > Podobnie z każdym zapisem dokonanym przez Twoje
    > urządzenie/komputer/smartfon/inne (email, komunikator, cokolwiek)
    > łącznie z keyloggerem. Przetestowane osobiście przed sądem.

    Dobrze wiedzieć.

    --
    Gdzie kojarza się dobrane pary?
    W akademiku! Przed pierwszym kazdego miesiaca studentka jest gola,

  • 82. Data: 2023-09-21 13:06:48
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Arnold Ziffel napisał:

    > Tak było. Sporządziłem transkrypcje, przesłałem do sądu razem z
    > nagraniami.

    Otóż to. Niby drobna różnica, a istotna. Sąd dąży do ustalenia faktów.
    Czesto chodzi o fakty "jednobitowe" -- było tak, albo nie było.
    Zeznania świadków są mocnym dowodem, o ile są jednoznaczne i wiarygodne.
    Świadek w procesie cywilnym może zeznać, że Wołowe Łączki są nasze,
    a wiedzę tę wyniósł z rozmowy między pozwanym i Agafią Tichonową,
    w której też uczestniczył. Rozmowa, której stenogram przedstawie,
    była długa, wprawdzie nie padło w niej bezpośrednie stwierdzenie co
    do własności Wołowych Łączek, ale jednoznacznie z niej wynika, że
    jeszcze rok temu Agafia Tichonowa uznawała naszą własność. Dlatego
    należy oddalić pozw przeciwko Iwanowi Kuźmiczowi w sprawie władania
    nad wymienionymi gruntami przez powódkę.

    > Sąd wezwał świadka, zarządził odtworzenie mu części nagrań, zapytał
    > go czy to jego rozmowa.

    Znowu istotna rozbieżność. "Czy to jego rozmowa" jest zgoła czym innym,
    niż "czy to jego głos".

    > Nie pamiętam już, czy to sąd poinformował świadka, czy adwokat potem
    > mi powiedział, że gdyby świadek zaprzeczył, to byłby powołany biegły.

    Najprawdopodobniej biegły miałby po prostu stwierdzić autentyczność
    nagrania.

    --
    Jarek

  • 83. Data: 2023-09-21 13:09:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Arnold Ziffel napisał:

> [...]
    >
    > I dalej grillowanie o treść tej rozmowy i wykręty niczym węgorza.
    >
    > W protokole tymczasem jest:
    >
    > Sąd postanowił dopuścić dowód z nagrania rozmowy złożonego do akt sprawy
    > (k. ...).
    >
    > W tym miejscu Przewodniczący zarządził odtworzenie nagrania.
    >
    > Świadek w tym miejscu po odtworzeniu początku nagrania zeznaje: Rozpoznaję
    > swój głos. Taka rozmowa mogła mieć miejsce. (...)
    >
    > A później (już po ogłoszeniu postanowienia):
    >
    > Przewodniczący zarządził zawiadomić Prokuraturę Rejonową w (...) o
    > możliwości popełnienia przestępstwa składania fałszywych zeznań w tej

    Z przedstawionego opisu wynika, że istotny dla sprawy był fakt, czy
    świadek rozmawiał w marcu, czy nie. Nie wiem, na jakiej podstawie
    udało się ustalić czas nagrania, ale zakładam, że w rozmowie mogły
    paść jakieś daty. W sprawie istotności treści samego nagrania nie
    można się wypowiedzieć (ale nie znam przypraw z tego grilla).

    Jarek

    --
    Wrażliwym jest jak membrana
    Zatem wieczór i z rana

  • 84. Data: 2023-09-21 13:11:07
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Arnold Ziffel napisał:

    > Dobrze wiedzieć.

    ...że to bzdura. Jeśli mój gość przy pisaniu listu skorzystał z mojej
    papeterii, wcale to nie oznacza, że tajemnica korespondencji przestała
    obowiązywać. Podobnie ma prawo do bycia niepodsłuchiwanym w sypialni,
    którą mu użyczam, a także w telefonie czy innym środku komunikacji, do
    jakiego na prawach gościa ma dostęp. Ale teraz każdy by chciał być jak
    pan Zbyszek, co sobie konia ze skrzydełkami kupił. Upadek.

    --
    Jarek

  • 85. Data: 2023-09-21 13:16:40
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Arnold Ziffel napisał:

    > Firma to nie wiem. Być może tak, inaczej by nie informowali.
    > Ja nie jestem firmą.

    Tak, firmy muszą ostrzegać przed rozpoczęciem rozmowy. Przeważnie
    treść tego ostrzeżenia to "Z uwagi na bezpieczeństwo i jakość usług
    rozmowy mogą być nagrywane". Co dla drugiej strony (klienta) jest
    również dodatkową zgodą firmy na to, by można było ich nagrać.

    - Dawaj jeszcze babo lody!
    - Grycana czy jakie?

    --
    Jarek

  • 86. Data: 2023-09-21 15:29:50
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Cały czas działa mi Siemens M75 (z kartą Plusa jako udawany stacjonarny 22 ....... w
    spadku po Sferii), ma ponoć 2.5G (cokolwiek by
    to znaczyło), WAP v. 2.0, GPRS class 10.

    -----

  • 87. Data: 2023-09-21 15:34:58
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Wypróbuj Cube ACR, tyle że nie możesz aktualizować do najnowszych wersji Androida (bo
    co aktualizacja to przeszkadzają w dobrym
    nagrywaniu), jakiś przedostatni lub przedprzedostatni model, zaleta że za nowy cena
    może być outletowa.
    Na andku 12 działa spoko.
    Poza tym zmiana locale z Polski na Indonezję (co ponoć rozwiązuje problemy z natywnym
    nagrywaniem) chyba nie jest rootem (nie wiem)?

    -----
    > nowe są niesprawne (telefon, który nie umożliwia automatycznego nagrywania rozmów,
    jest dla mnie niesprawny).

  • 88. Data: 2023-09-21 15:41:07
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Na andku 12 działa w punkt.

    -----

  • 89. Data: 2023-09-21 15:53:28
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Ale było ograniczenie zasięgu przez jakąś stałą czasową mimo dobrego sygnału.

    -----

  • 90. Data: 2023-09-21 16:10:25
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Samsungi z Tizen 2 (seria JU.....) na przykład (no fakt rok modelowy 2015 czyli aż
    osiem lat modelowych choć kupiony chyba w 2017)

    -----