  • 11. Data: 2021-10-01 22:43:50
    Temat: Re: Akumulatory żelowe Panasonic trzymają napięcie, ale nie daja prądu, czy wyschły ?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 1 października 2021 o 19:32:36 UTC+2 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    >
    > ale najwazniejsze, że mała żarówka samochodowa 12V świeci
    >
    > 2-gi, ładowany podobnie, już 2-gi dzień trzyma ponad 13V
    >
    > podłączyłem żarówkę i świeci, napięcie spadło do 12,9V
    >
    > ale znów wzrosło do 13V
    >
    > Czyli one są niejednorodne i chyba się nie nadają do UPS,
    > bo w stringu jedne się przeładują, a inne nie doładują
    >
    > Nie wiem skąd on trzyma te 13V
    > bo ładowałem wiele użytków i jednak max napięcia, stabilny po naładowaniu
    > to około 12,5V
    >
    > Szukam wagi to porównam na ile się różnią w gramach.
    Wagę znajdziesz w każdym dużym markcie. Ze trzy dychy kosztuje elektroniczna do 3-5
    kg. Jak sie nie da zapierdolic to nabędziesz drogą kupna.

  • 12. Data: 2021-10-03 00:24:23
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 1 October 2021 at 22:43:51 UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:

    > Wagę znajdziesz w każdym dużym markcie. Ze trzy dychy kosztuje elektroniczna do 3-5
    kg. Jak sie nie da zapierdolic to nabędziesz drogą kupna.
    mam wagę kuchenna sprężynową, mało dokładna

    mam 2 wagi elektroniczne, kuchenne, ale dokladnośc nie do grama
    mam wagę do ważenia człowieka i ona też nie ma dokładności do grama

    Jak się zgodzą to zawiozę do marketu, postawię na wage elektroniczna i mi wydrukuje
    wagę, powinna znaleźc róznicę, ale chyba do 1 dkg a nie do grama

    czyli problem trudny, bo na wagę jubilerską aku się nie zmieści

  • 13. Data: 2021-10-04 11:07:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 3 października 2021 o 00:24:24 UTC+2 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    wagę, powinna znaleźc róznicę, ale chyba do 1 dkg a nie do grama

    > czyli problem trudny, bo na wagę jubilerską aku się nie zmieści
    Działaj, działaj. Im więcej będzie cię w realu tym mniej na grupach.

  • 14. Data: 2021-10-04 12:21:54
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 4 October 2021 at 11:08:00 UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:

    3-5 kg. Jak sie nie da zapierdolic to nabędziesz drogą kupna.

    wydrukuje wagę, powinna znaleźc róznicę, ale chyba do 1 dkg a nie do grama

    > Działaj, działaj. Im więcej będzie cię w realu tym mniej na grupach.
    Ty Zenek, jak już coś powiesz, to koń by sie uśmiał

    Znajomy pracował w Holandii w fabryce akumulatorów
    i pytałem się jak je ładowali

    Pod sufitem była instalacja elektryczna i zwisały z góry kable do ladowania
    i oni przyłączali, aku się ladowały,
    a od czasu do czasu sie gotowały, wodór zapalał i leciały do góry pod sufit

    Miałem klienta prawnika i polski producent aku, dostarczył dużą partię na Węgry
    i tam je zalewali, ładowali i cała partia okazała się wadliwa i kasa do zwrotu.

    Zatem, aku to wazniejszy temat od polityki
    Bo każdy używa i codziennie sa problemy a rozwiązania nikt nie zna.

    Rozbieram, 10 baterii od la[ptopów i
    jedna calkowicie rozładowana, litówki brudne, zabrudzone na brązowo, czyli był wyciek

    a przecież tam jest tona elektroniki, balancery
    a jednak aku padają

    P{rzeraża mnie jazda elektrykiem i siedzenie tyłkiem nad tymi g... aku