-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: PeJot <P...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Analiza widma hałasu
Date: Fri, 21 Aug 2009 19:12:57 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 18
Message-ID: <h6mkip$b9t$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 89.230.90.212
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1250874777 11581 89.230.90.212 (21 Aug 2009 17:12:57 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 21 Aug 2009 17:12:57 +0000 (UTC)
X-User: PeJot5
X-Antivirus: avast! (VPS 090820-0, 2009-08-20), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (Windows/20090605)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:25053
[ ukryj nagłówki ]Czołem.
Jako że to trochę nie moja działka, pozwólcie że spytam. Jest sobie
silnik elektryczny zblokowany z wielostopniową przekładnią zębatą.
Trzeba określić widmo hałasu generowanego przez samą przekładnię i jego
udział w poziomie mocy akustycznej emitowanej przez cały napęd.
Prędkości obrotowe kół i ilości zębów znane, więc da się identyfikować
częstotliwości prążków produkowanych przez stopnie przekładni. Prążki i
moc akustyczną generowaną przez sam silnik ( wentylator, niewyważenie i
gwizd szczotek na komutatorze ) da się zmierzyć po zdemontowaniu
przekładni i identyfikować po prędkości obrotowej, ale co dalej z tą
stertą danych ?
--
P. Jankisz
O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem
Następne wpisy z tego wątku
- 22.08.09 19:25 Ghost
- 22.08.09 20:23 PeJot
- 23.08.09 01:18 bujnos
- 23.08.09 07:42 Ghost
- 23.08.09 07:56 PeJot
- 23.08.09 08:20 Konrad Anikiel
- 23.08.09 09:46 bujnos
- 23.08.09 09:50 bujnos
- 23.08.09 13:34 Ghost
- 23.08.09 13:42 A.L.
- 23.08.09 13:43 A.L.
- 23.08.09 14:24 marcin markowski
- 23.08.09 14:54 PeJot
- 23.08.09 16:48 J.F.
- 23.08.09 17:01 marcin markowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=