  • 81. Data: 2023-05-10 15:35:29
    Temat: Re: Auta elektryczne z zakazem wjazdu na parking warszawskiego basenu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 May 2023 13:03:15 +0200, Shrek wrote:
    > Z tym że ja w nocy śpię a nie jeżdzę w poszukiwaniu ładowarek.

    No i swietnie - naładujesz sobie na parkingu.

    Pytanie tylko czy w garażu podziemnym pozwolą, czy moze gniazdka na
    ulicy zainstalowac, czy rzucic sobie przedłuzacz z okna :-)

    J.

  • 82. Data: 2023-05-10 15:54:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.05.2023 o 15:35, J.F pisze:

    > No i swietnie - naładujesz sobie na parkingu.

    Raczej nie. Parkuję na ulicy.

    > Pytanie tylko czy w garażu podziemnym pozwolą, czy moze gniazdka na
    > ulicy zainstalowac, czy rzucic sobie przedłuzacz z okna :-)

    To jeszcze przez jezdnię i jakieś 200 metrów zwykle;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 83. Data: 2023-05-10 16:54:28
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 09.05.2023 o 20:58, Janusz pisze:

    > No tak i nie, jak się zaczyna palić to ją można dość łatwo ugasić, a
    > spróbuj ugasić elektryka.

    No i właśnie nie można łatwo ugasić.

    > Na pewno
    > Jakim nieznanym? mało filmów jest jak sie palą baterie/akumulatory?

    Skoro dla Ciebie problemem jest gaszenie elektryka, ale spalinówki już
    nie to ... no nie znasz się, ale se gadasz.

  • 84. Data: 2023-05-10 16:58:21
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 09.05.2023 o 23:26, Shrek pisze:

    > Co ciekawe uważają że ekologicznie jest zbudować dom na zadupiu który
    > jest bardziej energochłonny żeby móc dalej dojeżdzać samochodem do miasta:P

    Posiadanie domu nie jest po prostu tak ideologicznie postrzegane jak
    posiadanie elektryka. A jeśli jest to tylko na okoliczność tegoż
    elektryka a już normalnie to nie. Czyli przez osłów.

  • 85. Data: 2023-05-10 17:04:18
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 09.05.2023 o 23:59, Shrek pisze:

    > Nie wiem do czego zmierzasz...

    Coś piszesz tendencyjnie o technologii, czyli zwykłe banialuki.

    > ale samochody też powstały zanim musk
    > wyskoczył z teslą. W zasadzie to powstały na samym początku motoryzacji.

    Rozumiem elektryki. To rodzaj napędu jest. Eliminuje szkodliwą emisję
    samochodów.

    > To idź do lekarza - od głowy, bo laryngolog nie pomoże. Problemem nie
    > jest smród spalinek (bo już go praktycznie nie ma) a co2. Problemem jest
    > też to że elektryki też są na węgiel.

    Brednie, co2 jest neutralne.

  • 86. Data: 2023-05-10 17:13:41
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 10.05.2023 o 09:41, Janusz pisze:

    > Ale je łatwo można ugasić, możesz to nawet sam zrobić jak masz
    > odpowiednią gaśnicę,

    Ty weź sobie poszukaj filmiku z pożaru spalinówki a nie pieprz bzdety.

  • 87. Data: 2023-05-10 17:15:46
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 10.05.2023 o 13:03, Shrek pisze:

    > Z tym że ja w nocy śpię a nie jeżdzę w poszukiwaniu ładowarek.

    Twierdziłeś, że nie wystarczy a nie, że nie masz gniazdka.

  • 88. Data: 2023-05-10 19:00:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.05.2023 o 17:15, io pisze:

    > Twierdziłeś, że nie wystarczy a nie, że nie masz gniazdka.
    Jprdl...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 89. Data: 2023-05-10 19:01:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.05.2023 o 17:04, io pisze:

    > Brednie, co2 jest neutralne.

    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 90. Data: 2023-05-10 19:34:30
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > No i swietnie - naładujesz sobie na parkingu.
    >
    > Pytanie tylko czy w garażu podziemnym pozwolą, czy moze gniazdka na
    > ulicy zainstalowac, czy rzucic sobie przedłuzacz z okna :-)

    Najtaniej wyjdzie z okna :-)