  • 11. Data: 2010-02-20 15:35:48
    Temat: Re: Awaria, wstepna diagnoza
    Od: DoQ <p...@g...com>

    AL pisze:

    > a ktory samochod nie ma usterek?

    Służbowy.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 12. Data: 2010-02-20 19:58:53
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 20 lut 2010 o 12:31 GMT, DoQ napisał(a):

    > BMW sie popsulo ;-)

    Przez niecaly rok jak nim jezdze, zrobilem 20tys km, przez ten czas raz
    zmienialem olej i filtry, jedyne co sie popsulo to padla pompa paliwa, no i
    jeszcze starsze pozostalosci w formie przedni wahacz i poduszka silnika, i
    akumulator padl... poza tym leje paliwo i jezdze...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 13. Data: 2010-02-20 20:27:34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Brzezi pisze:

> [...]
    > jeszcze starsze pozostalosci w formie przedni wahacz i poduszka silnika, i
    > akumulator padl... poza tym leje paliwo i jezdze...

    Wierze, BMW to wzglednie malo awaryjne samochody o ile nie maja narypane
    500000km :)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 14. Data: 2010-02-21 00:55:38
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Brzezi" napisał w wiadomości:

    > I co moglo sie stac? przestal pracowac na wszystkich cylindrach? ok to
    > tlumaczy telepanie i utrate mocy, ale skad ten pisk i taracie?

    Objawą spadku mocy towrzyszy dymienie ? Na jaki kolor ?
    Gdy piszesz że słyszysz metaliczny stukot to podczas owego depnęcia mogło
    nie wytrzymać turbo i ukruszyła się łopatka wirnika (choćby jej cześć) i
    mogła zostać zassana do cylindra...i stąd ten stukot.
    Druga przyczyna to rozszczelnienie kolektora wylotowego...w 3.0d lubią nie
    wytrzymywać nagłych zmian termicznych.

    A tak prawdę powiedziawszy to przez neta sobie możemy gdybać...i to co
    napisałem wyżej to właśnie jest gdybanie ;-p

    > Pozdrawiam
    > Brzezi

    Pozdr.
    Bugatti

  • 15. Data: 2010-02-21 17:40:38
    Od: JanuSz <n...@n...com>

    DoQ pisze:

    > BMW sie popsulo ;-)

    TTTM ;)

    > Pozdrawiam
    > Pawel

    Pozdrawiam

    Janusz

  • 16. Data: 2010-02-21 17:41:49
    Od: JanuSz <n...@n...com>

    DoQ pisze:

    > Służbowy.

    A co ma, jak się popsuje?

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2010-02-21 19:47:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    JanuSz pisze:

    > A co ma, jak się popsuje?

    Katar.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 18. Data: 2010-02-21 19:57:21
    Od: JanuSz <j...@p...NO-SPAMonet.pl>

    DoQ pisze:

    > Katar.

    Rozumiem, leczy się to koszt NFZ?

  • 19. Data: 2010-02-21 20:31:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    JanuSz pisze:

    > Rozumiem, leczy się to koszt NFZ?

    Leczy się z FWF - Funduszu Właściciela Firmy ;-)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 20. Data: 2010-02-21 22:55:36
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    > Czesc.
    >
    > Wczoraj zdazyla mi sie awaria, tak wiem, zamierzam w poniedzialek zawiezc
    > samochod do warsztatu, ale narazie moze chociaz uda sie ustalic jakas
    > wstepna mozliwa diagnoze.
    >
    > Samochod to BMW 530d 03' (automat)
    Nie znam tego auta i silnika.
    Wydaje mi sie ze najpierw zerwales/uszkodziles jakas poduszke
    pod silnikiem (stad telepanie silnika)
    a potem telepanie silnika spowodowalo dalsze uszkodzenia.
    Objawiajace sie utrata mocy.
    Jakie? EGR/przepustnica?
    No tak ale to powinno spowodowac zapalenie kontrolki ECU.