  • 361. Data: 2022-06-21 09:55:45
    Temat: Re: Będzie hejt!
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-06-2022 o 09:27, J.F pisze:

    > Atomowych, gazowych?

    Nie do mnie pytanie.
    Ja wiem jakich nie: węglowych

  • 362. Data: 2022-06-21 12:37:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Jun 2022 09:55:45 +0200, Cavallino wrote:

    > Nie do mnie pytanie.
    > Ja wiem jakich nie: węglowych

    Tymczasem weglowe mamy, wiec prad do BEV bedzie z pradu.
    Chyba, ze ograniczysz namawianie do posiadaczy domkow z ogrodkiem
    :-)

    A dalej idąc: z wody pradu nie bedziemy mieli.
    Z PV i wiatru ... mozemy miec, ale bedzie czasem brakowalo,
    pozostaje gaz, ropa, wegiel, atom.
    Które czyste?

    Albo baterie :-)

    No chyba, ze bedziemy mieli takie nadwyzki, ze bedziemy mogli
    wodorem w turbinach palic, stratami sie nie przejmując.

    J.

  • 363. Data: 2022-06-21 12:47:48
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-06-2022 o 12:37, J.F pisze:

    > Tymczasem weglowe mamy,

    To również nie jest mój problem.
    Tylko właśnie skutek nieudolnych rządów (jeden z wielu).
    Pretensje do tychże.

    > Chyba, ze ograniczysz namawianie do posiadaczy domkow z ogrodkiem
    > :-)

    Generalnie nigdy nie pisałem, że namawiam innych....

  • 364. Data: 2022-06-21 13:35:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Jun 2022 12:47:48 +0200, Cavallino wrote:

    > To również nie jest mój problem.
    > Tylko właśnie skutek nieudolnych rządów (jeden z wielu).
    > Pretensje do tychże.

    A sprawdziles jak wiatry wieją?

    Bo mówic "to nie moj problem" łatwo, ale smród z Bełchatowa i Konina
    gdzie poleci ? :-)

    > Generalnie nigdy nie pisałem, że namawiam innych....

    Jakos tak odebrałem.
    Moze i nie namawiasz, ale cos piszesz, ze spalinowych trzeba zabronic.

    J.

  • 365. Data: 2022-06-21 13:48:10
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-06-2022 o 13:35, J.F pisze:

    > A sprawdziles jak wiatry wieją?
    >
    > Bo mówic "to nie moj problem" łatwo, ale smród z Bełchatowa

    Nie rozumiesz co czytasz?
    Przecież piszę coś dokładnie odwrotnego, od stanowiska iż dobrze że
    produkujemy prąd z węgla.

    > i Konina
    > gdzie poleci ? :-)

    Konin jest zamykany.
    A w Polsce generalnie wiatry wieją z zachodu.

    > Jakos tak odebrałem.

    Ty często sobie coś wyobrażasz zamiast czytać co napisano.

    > Moze i nie namawiasz, ale cos piszesz, ze spalinowych trzeba zabronic.

    I znowu kłamstwo.
    Zacytujesz choć jeden taki wpis?

  • 366. Data: 2022-06-27 06:19:04
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-06-2022 o 15:42, J.F. pisze:

> [...]
    > Robienie po drodze mnie nie interesuje - szkoda czasu, urlopu itp :-)

    > Ale po co zmieniac? :-)

    > To po ch* zmieniales?
    > Przeciez miales fajnego elektryka o malym zasiegu :-)

    > IMO to godne nasladowania :-)

    > To nie my, to oni :-)
    >
    > Ale co - myslisz, ze jakby inni rządzili, to by ładowarki u nas były?
    >
    > no moze by wprowadzili ten podatek od spalinowych ... to "oni" dobrze
    > zaglosowali :-)

    > No ale nie babrali sie "inni maja 100, a my 150", tylko od razu 300+.

    > Ale dla ciebie to ciagle za malo ... dewiant :-)

    Tym razem przejazd był tańszy - mimo że po drodzę musiałem odwiedzić
    Słupsk, więc trasa mi się mocno wydłużyła.
    Niemniej dojazd bev na Istrię kosztował mnie 50 zł (2200 km).

    A i to tylko dlatego, że Austrię przejeżdżałem w niedzielę, więc Lidle z
    darmowymi ładowarkami były nieczynne, inaczej za przejazd nie
    zapłaciłbym nic.

    Wychodzi na to, że z Poznania do Chorwacji dałbym radę z jednym
    noclegiem, ponad 700 km dziennie da się zrobić, nawet z bardzo wolnymi
    ładowarkami na Lidlach w Czechach...

    W gazetach szacowali że podobny dystans w ice to jakieś 3000 zł.
    Jest pewna różnica, prawda? ;-)

  • 367. Data: 2022-09-01 18:34:00
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.06.2022 o 21:33, cef pisze:

    > Dlaczego posuwasz się do obraźliwych wypowiedzi, które prawie
    >  dyskwalifikują Cię z dalszej dyskusji?

    Czujesz, że to Ciebie dotyczy, że chcesz mnie zdyskredytować?

    > Co jest niewłaściwego w korzystaniu z bezpłatnych ładowarek?

    Pasożytowanie.

  • 368. Data: 2022-09-01 18:36:18
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.06.2022 o 21:37, Shrek pisze:

    > Nie prawda. Mięso bierze się z uboju zwierząt - nie supermarketu. Bez
    > rzeźnika nie ma mięsa, bez elektrowni i systemu przesyłowego nie ma
    > prądu w gniazdku. To że za to płacisz nic nie zmienia.

    Ale dla ludzi bierze się z marketu. Oni nie produkują tego mięsa ani
    tego prądy. Ten kto prąd produkuje też nie zastanawia się jak to te
    elektrony zap.. by był prąd.

    > Obstawiam, że unia wyjdzie z siebie. To nie pierwszy cel którego nie
    > zrealizują i przejdą nad tym do porządku dziennego.

    Jasne, państwa upadną i wróci anarchia.

  • 369. Data: 2022-09-01 21:58:27
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-09-01 o 18:34, ii pisze:

    > Czujesz, że to Ciebie dotyczy, że chcesz mnie zdyskredytować?

    Nie ma takiej potrzeby. Jak widzę niektóre nicki,
    to w zasadzie z definicji czasami nie czytam.

    > Pasożytowanie.

    Można i tak interpretować.
    Nie zmienia to faktu, że postawiono i finansowano
    je po to żeby zachęcić ludzi do głupiego
    ulokowania swoich pieniędzy.

  • 370. Data: 2022-09-01 22:45:09
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 01.09.2022 o 21:58, cef pisze:
> [...]
    ..

    > Nie ma takiej potrzeby.

    To wiem, ale jaki jest powód jak nie to?

    > Jak widzę niektóre nicki,
    > to w zasadzie z definicji czasami nie czytam.

    Twój jest lepszy?

    > Można i tak interpretować.
    > Nie zmienia to faktu, że postawiono i finansowano
    > je po to żeby zachęcić ludzi do głupiego
    >  ulokowania swoich pieniędzy.

    Wydawanie jak wydawanie. Jeden kupuje smrody a drugi perfumy. Każdy coś
    w swoim widzi.