  • 51. Data: 2020-11-24 10:05:06
    Temat: Re: Benzyna w dieslu
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-11-24 o 09:17, viktorius pisze:

    > W kosiarce to bym odkręcił korek i poczekał aż wyparuje, albo odpalił i
    > poczekał aż przepali :P
    >
    > A najbardziej oczywistym rozwiązaniem byłoby odkręcenie baczku i
    > obrócenie go do góry nogami, na pewno bym nie walczył z wężykiem ;)

    Moja kosiarka to Sabo Clipper - waży ze 120 kg a bak ma ponad 5 l.
    Ściągałem, bo musiałem zmienić pasek, a trzeba to ustrojstwo położyć na
    boku. Gdybym miał czekać, aż się wypali, czekałbym z pół dnia...

    https://i.imged.pl/traktorek-kosiarka-sabo-clipper-5
    2-okazja-czesci-3510734347.jpg

    T.

  • 52. Data: 2020-11-24 11:27:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello viktorius,

    Tuesday, November 24, 2020, 9:17:46 AM, you wrote:

    > Pompa zawsze ciągnie z dołu, więc mit o wyciąganiu syfu to między bajki
    > se można włożyć.

    Na dokładkę zazwyczaj pompa ciągnie więcej niż potrzebuje silnik i
    nadmiar - już przefiltrowany - wraca do baku.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 53. Data: 2020-11-24 11:32:28
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-11-24 o 10:05, T. pisze:

> [...]
    > Ściągałem, bo musiałem zmienić pasek,  a trzeba to ustrojstwo położyć na
    > boku. Gdybym miał czekać, aż się wypali, czekałbym z pół dnia...

    Sądziłęm, że coś mniejszego :)

    --
    viktorius

  • 54. Data: 2020-11-24 11:37:36
    Od: K <n...@e...com>

    On 24/11/2020 08:17, viktorius wrote:

    > Pompa zawsze ciągnie z dołu, więc mit o wyciąganiu syfu to między bajki
    > se można włożyć.

    Nie mowie, ze pompa to zassie, tylko o tym, ze mozesz to wyczyscic.

  • 55. Data: 2020-11-25 12:05:55
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-11-21 o 18:08, Maciek pisze:

    > Czołem,
    >
    > Zatankowałem dziś przez pomyłkę 1/5 baku benzyny w samochodzie z dieslem
    > common rail. Odważylibyście się dolać 4/5 ropy i jechać? Ja wybrałem

    1/5 benzyny? spkokojnie wyjeździsz. CR tu nie ma problemu. Mógłbym się
    wahać przy pompowtryskiwaczach vw bo z tego co słyszałem to im nawet
    pochmurne niebo szkodzi:) Ale też bym wyjeździł.